Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

A mi lahko kdo pove, koliko se lahko motor 2.5v6 spusti dol na desni strani, ker imam vtrgan tisti navoj, kateri dr?i napenjalni le?aj od zobatega jermena, mesta nimam da bi lahko navoj popravil pa me zanima kaj vse je treba od?raufat,odklopit, da se motor lahko toliko nagne, da pride luknja pod nosilec-da bi lahko pri?el zraven tam spodaj pri kolesu

Napisano

Pozdravljeni!

 

A mi lahko kdo pove, koliko se lahko motor 2.5v6 spusti dol na desni strani, ker imam vtrgan tisti navoj, kateri dr?i napenjalni le?aj od zobatega jermena, mesta nimam da bi lahko navoj popravil pa me zanima kaj vse je treba od?raufat,odklopit, da se motor lahko toliko nagne, da pride luknja pod nosilec-da bi lahko pri?el zraven tam spodaj pri kolesu

 

Odstranti bo? moral desni nosilec na motorju(katerega si verjetno ?e) in spodnji nosilec med menjalnikom in motorjem, pri manjalniku pa lahko pusti? pritrjeno na karoserijo. Seveda pe prej preveri cevi in ?ice ki gredo s karoserije na motor. Sem mi pa zdi da nebo? mogel nagniti motorja toliko, razen ?e pobere? dol vse cevi za vodo. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

tale desni nosilec imam ?e od?raufan, nevem bi moral tudi izpuh odstranit, najbolj se bojim, da se mi kak?en kabel ne bi vtrgal,ko spu??am motor, mislim da je treba spustit nekaj vec kot 10 cm

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.