Seveda ne, 1315konjev recimo v Suzuki Swift GTI izpred 35 let, ki je tehtal 790kg in imel 115KM je nekako tako, kot če bi Mazdi 6 dal danes 230KM, da bi bila ekvivalentna. Motorjev kamionov v kombinaciji z menjalniki pa niti v najbolj divjih sanjah ne moreš primerjat z motorji osebnih vozil.
Tko, da ja, več kot imaš ravne ceste za pospešek lažje dosežeš željeno hitrost in manj je verjetnosti, da uletiš s prenizko na vozni pas AC v upanju "sej se bo morebiti pa le izšlo"
A ni dosti lažje, da enostavno kolo vržeš na hrbet, vzameš imbus 6,odviješ vijak, snameš osovino ven, vržeš kolo dol in v avto, obrneš kolo in sedaj lahko obrneš balanco tako, da gre v prtljažnik.
Pa obvezno izmeri dolžino kolesa, to je zelo pomembno. Pa dolžino balance.
Tudi to je pomemben podatek.
V bistvu bi lahko naredili en tak zanimiv test, kdo porabi koliko časa za spravit Emtb v 6-ko karavan. Na tak način, kot vsakdo želi. Pa da vidimo, kateri način je najboljši, oziroma kateri nam vzame najmanj časa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.