Skoči na vsebino

1.8 16v DOHC

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V6 to zdrzi (preizkuseno). Ni treba da verjames. Ce se zamenja ojnice in bate pa zdrzi 1000KM (tudi ze preizkuseno)

Manjka mu ne nic, je bolje grajen kot marsikateri turbo motor. Si ze kdaj odprl V6 motor in si ga pogledal od blizu vse sestavne dele?

 

Cisto serijski (ojnice, bati) se lahko vrti na 9500 obratov. Na toliko so vrteli na diki dirkalno 323F pri nas. Pri 10.000 pa je zlomilo ojnico.

 

Ce menjas ojnice in bate pa na 11.000 obratov. Toliko se zdrzi oljna pumpa.

 

Ce bi se kdo pri nas kaj sraufal te avte bi bilo malo vec prakse in manj teorije, tako pa ostajamo vecinoma pri teoriji.

Napisano

V6 to zdrzi (preizkuseno). Ni treba da verjames. Ce se zamenja ojnice in bate pa zdrzi 1000KM (tudi ze preizkuseno)

Manjka mu ne nic, je bolje grajen kot marsikateri turbo motor. Si ze kdaj odprl V6 motor in si ga pogledal od blizu vse sestavne dele?

 

Cisto serijski (ojnice, bati) se lahko vrti na 9500 obratov. Na toliko so vrteli na diki dirkalno 323F pri nas. Pri 10.000 pa je zlomilo ojnico.

 

Ce menjas ojnice in bate pa na 11.000 obratov. Toliko se zdrzi oljna pumpa.

 

Ce bi se kdo pri nas kaj sraufal te avte bi bilo malo vec prakse in manj teorije, tako pa ostajamo vecinoma pri teoriji.

 

sem ?raufal ?e V6, vem kako je grajen.Dosti motorjev sem ?e ?raufal, pa ne samo mazdinih.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Torstorm ?e en namig ti dam glede vzdr?ljivosti motorjev (oziroma ojnic) na splo?no, ki ga bom iz ene moje knjige poslovenil in skraj?al:

N/A motor ki pri 10500 obratih proizvaja 280 konjev ima veliko ve?je obremenitve na ojnice kot isti motor, ki ima pri 8500 RPM 500 konjev.

Zakaj? Ker gredo tak?ne obremenitve gor z obrati. Zdaj pa upo?tevaj dejstvo, da se serijski blok lahko brez te?av zavrti do 9500 obratov, in ti bo jasno, da mora biti V6 ?isto dovolj vzdr?ljiv. Meni (pa sem v primerjavi z nekaterimi v tej temi) ?isti laik je to jasno. Posledi?no bi to pomenilo lahko tudi, da ?e bi imel blokado na ene 7000-8000 in po?liftano elektroniko (timing, vbrizg, torej tak?ne delikatne zadeve zaradi katerih lahko naredi bum) ni vrag, da ne bi varno dobil 400+ konjev ob pomo?i turbine. Druga je seveda, ?e bi menjalnik zdr?al, ampak motor bi zdr?al. Kot smo ?e napisali, vsevedov N/A V6 ima 300 konjev in se vrti kot norc (koliko pa ne vem, mogo?e bosta Zemir ali pa Mazda_mx povedala, torej tudi ve? konjev pri ni?jih obratih s pomo?jo turbine ne bi smel biti problem. Res, da se ne spoznam toliko na te ?estake ampak nekako logi?no mi tole deluje. ;)

Aja pa verjemi Mazdi_mx, predvidevam da ga o?itno ne pozna? ampak tip je zagotovo ve?krat sodeloval pri tunanju avtov kot ti. :D Tunanju, ne stylingu. Pa brez zamere, upam pa?, da bo? dojel, da ne govoroimo nekaj v tri krasne ampak imamo nekaj podlage za dokazat za spremembo od dolo?enih va?kih/gostilni?kih mojstrov, ki si jih poslu?al do sedaj in so te po doma?e povedano nategovali.

Napisano

Torstorm ?e en namig ti dam glede vzdr?ljivosti motorjev (oziroma ojnic) na splo?no, ki ga bom iz ene moje knjige poslovenil in skraj?al:

 

Zakaj? Ker gredo tak?ne obremenitve gor z obrati. Zdaj pa upo?tevaj dejstvo, da se serijski blok lahko brez te?av zavrti do 9500 obratov, in ti bo jasno, da mora biti V6 ?isto dovolj vzdr?ljiv. Meni (pa sem v primerjavi z nekaterimi v tej temi) ?isti laik je to jasno. Posledi?no bi to pomenilo lahko tudi, da ?e bi imel blokado na ene 7000-8000 in po?liftano elektroniko (timing, vbrizg, torej tak?ne delikatne zadeve zaradi katerih lahko naredi bum) ni vrag, da ne bi varno dobil 400+ konjev ob pomo?i turbine. Druga je seveda, ?e bi menjalnik zdr?al, ampak motor bi zdr?al. Kot smo ?e napisali, vsevedov N/A V6 ima 300 konjev in se vrti kot norc (koliko pa ne vem, mogo?e bosta Zemir ali pa Mazda_mx povedala, torej tudi ve? konjev pri ni?jih obratih s pomo?jo turbine ne bi smel biti problem. Res, da se ne spoznam toliko na te ?estake ampak nekako logi?no mi tole deluje. ;)

Aja pa verjemi Mazdi_mx, predvidevam da ga o?itno ne pozna? ampak tip je zagotovo ve?krat sodeloval pri tunanju avtov kot ti. :D Tunanju, ne stylingu. Pa brez zamere, upam pa?, da bo? dojel, da ne govoroimo nekaj v tri krasne ampak imamo nekaj podlage za dokazat za spremembo od dolo?enih va?kih/gostilni?kih mojstrov, ki si jih poslu?al do sedaj in so te po doma?e povedano nategovali.

 

kake gostilni?ke mojstre poslu?am ... :hohoho::hohoho: ?e pa je ve?krat sodeloval pri tunanju pa nevem ,lahko je lahko ni.Pa noben me ni nategoval, nevem od kje si to ti pobral...Tisto kot je eden omenil da zamota? izpu?ni sistem v pletivo pa ni samo nategovanje, ni bv omotan izpu?ni kolektor, kdor se razume v to ?e ve zakaj.Pa pri takih obratih 10000+ je potrebno vse balansirati v nulo.To kaj si napisal mi je ?ist vse jasno.

Vsevedov motor je 2.9 se mi zdi.Pri 2.0 ali 2.5 za 300 HP NA tuninga je te?ko spraviti.

Pa jaz ne delam na stylingu, saj mam skoraj serijsko obliko :hohoho::hohoho:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Jst sam ne vem zakaj je tolk "skrivnosti" pri tem tuningu. A mislite, da ?e boste izdal kaj imate narejeno, da vas bo kdo posnemal? Pa dejto no. Malo ljudi ma za to dnar in jajce. Tak da tisti, ki smo v tem, bi lahko bili malo bolj povezani. Sicer pa...enmu se dopade kompresor, drugmu turbina, tretjemu NA... mo?nosti je miljon! Ne vem zakaj je vse navadno nastrojeno v neko kreganje, pametovanje, skrivanje, posmehovanje... ?!?!? :(

:)
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sej ?e pa kej ne ve?, pa Kvertija pra?i, on je natjunu ?e use ?ivo! <_<:hohoho:

 

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

 

 

o fak, kera izjava :lol::lol:

 

packi ste da vete :ph34r:;) sam res :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.