Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo,

 

pred cca. 2 meseci ali manj so mi na servisu zamenjali dva mikro jermena (klima, alternator :ne vem: ),

ker sem se prito?eval, da cvilita (oziroma samo eden cvili verjetno)... Evo, zadeva spet ista.

Napenjalci naj bi bili ok.

 

Kak?na ideja?

 

Zgodi se samo, ko pri?gem avto, ki je par ur ?e stal. Pri ogretem se mi ?e ni pripetilo.

 

Na ?ivce mi gre.... :(

 

IPB Image

Napisano

z WDjem ste ?e poskusil?

 

ali pa napet je dovolj?

 

Naj bi bil. Menda so ga dovolj napeli, upam.

 

A z WDjem, da bi ga? A ne bo potem drsel?

 

Pa ne me vikat, prosim. :D

 

IPB Image

Napisano

Men se isto dogaja s Fermec kombinirko (kopach, tisti rumeni ja). Ko uzges par sekund cvili in pol neha. Je biu tud jermen menjan kake 2 mesca nazaj. No idea :)

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

Naj bi bil. Menda so ga dovolj napeli, upam.

 

A z WDjem, da bi ga? A ne bo potem drsel?

 

Pa ne me vikat, prosim. :D

 

wd pomaga samo zacasno,v vsakem primeru je premalo napet,odsraufaj alternator in naspanaj remen,ce ga probas z roko mora imet na najdalsem delu cca 1cm hoda gor in dol,in vec nebo cvilo :jupiii:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.