Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Malo sem preglodoval stare poste, pa nisem nikjer na?el ni? konkretnetga kar se OBDII vmesnika ti?e. Namre? i??em vmesnik, ki bi ga lahko uporabil za priklopil notebooka na ECU.

 

Zaenkrat sem dejansko poskusil samo en vmesnik, ki baje dela samo z VAG-COM programom. Na ?alost ta vmesnik ni deloval. :( Podpiral je pa 3 protokole:

- ISO 9141-2,

- ISO 14230 (KWP2000) in

- ISO-15765 (CAN).

 

Poleg teh dveh obstajata ?e dva SAE J1850-VPW in J1850-PWM, ki pa jih ta vmesnik ni podprial.

 

 

Poleg tega sem preveril tudi ostoje?e pine na svojem OBDII konektorju. Pini so na pozicijah 4, 5, 6, 7, 14 in 16. In ?e sem dobil pravilne informacije to pomeni:

- pin 4: Cahssis Ground

- pin 5: Signal Ground

- pin 6: CAN High (J-2284, ISO 15764-4)

- pin 7: ISO 9141-2 K line and ISO/DIS 14230-4

- pin 14: CAN Low (J-2284, ISO 15764-4)

- pin 16: Battery power

 

Na podlagi tega sklepam, da podira CAN vodilo, vendar je o?itno ve? CAN standardov. Nekje je bil omenjen ISO-15765, drugje pa ISO 16764-4, ki je verjetno njegova predhodnica. Vendar je vseeno ?udno, ker so ponavadi standardi nazaj kompatibilni.

 

A ima mogo?e kdo informacijo kateri protokol se dejansko uporablja v Mazdah oz. ?e je kdo na trgu ?e kupil kak vmesnik, ki bi dejanko deloval (kateri vmesnik in kje se dobi).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.