Skoči na vsebino

Spletne strani z novicami o Mazdi


Bosti

Priporočeno sporočilo

Fantje saj ste ljudje in imate razum, upam. ?e vam napi?ejo, da je stran namenjena samo za medijske hi?e, profesionalne akreditirane novinarje, ipd. je to to.

So pa? nekatere informacije tak?ne narave, da jih je v medije potrebno postredovat najprej iz strani tistih, ki imajo za to dovoljenje in so za to tudi pla?ani!

Kako bi pa bilo, ?e bi ?e danes vsi vedeli kak?en procesor bo izdelal Intel ?ez pol leta, saj nobeden nikoli ne bi sploh kupoval ra?unalnika, ker bi vseskozi ?akal na nekaj novega.

 

Sicer pa imam en topel nasvet:

?e se ?e prijavljate na te "rezervirane" spletne strani, se prijavljajte z to?nimi podatki in ?e vas bodo pustili pri miru super, druga?e pa vas bodo tako ali tako pobrisali iz liste! oz. v najslab?em primeru se uporabnika kaj hitro lahko izsledi, takrat pa lahko pri?akujete tudi kak?en telefonski klic!

 

Internet je medij, tako kot Avtomagazin, ?e pa je nekdo "pek" in ne novinar, pa seveda ne more, kar vsepovprek lansirat informacije v medije - spomnite se Severine.

user posted image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prilagam mojo skenirano novinarsko kartico, s katero hodim na vse sejme (tudi ?enevski avtosalon) in otvoritve in povsod kjer so ponavdi prisotni novinarji. Sem uradno registriran, saj je na kartici serijska ?tevilka, kot je na potnem listu. Tako da me mirno lahko preverijo. To ni dovolj

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem jaz tudi dobil pozdrave od MMS <_<, za to ima g. ?vanut ?as da pa bi na e-mail odgovoril ki mu ga je KAALman poslal to pa je ?e prete?ko, glavno da me je lahko za j*** pa nevem kaj mu naj odpisem, ker ?e se mu zla?em bodo itak ?li preverjat ?e je res!! Samo nebom ni? odpisal on nam tudi ni znal <_<

 

 

Spo?tovani g. Zadravec,

 

Prijavili ste se na novinarsko stran Mazde Europe, z namenom prejemanja raznih novic.

 

Ta stran je namenjena samo profesionalnim uporabnikom, zato nas zanima s katero novinarsko hi?o oz. medijem sodelujete. Prav tako vas prosimo za dopolnitev ostalih podatkov za kontaktiranje: tel, fax.

 

?elimo vam prijetne praznike in vas lepo pozdravljamo

 

Bogdan ?vanut / MMS d.o.o. (Mazda Motor Slovenija)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te strani so pa? namenjene novinarjem profesionalnih medijev. Glede na to, da se je prijavilo kar nekaj ?lanov tega foruma, nas bodo sedaj po?asi imeli dovolj.

 

Kar se ti?e odgovora Kaalmanu, pa imam ob?utek, da imajo ?e kak razlog, poleg tega sem gospoda ?vanuta tudi sam spoznal in sva se pogovarjala tudi o forumu, tako da ste lahko prepri?ani, da ga tudi na MMS berejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.