Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mazda 121, letnik '91 ("nova" jaj?kasta oblika) se pribli?uje ?tevilki 180.000 prevo?enih km. Avto mi krasno slu?i, zato Vas spra?ujem, ?e mi kdo lahko svetuje kaj je pametno menjati oz. pregledati pri teh kilometrih. Kaj bi obsegal "veliki" servis, se spla?a, koliko ??

 

Na cca. 10.000 km redno menjam olje, filter, sve?ke. Na to se avto ?e prav lepo odzove... Jermeni in pumpa so bili menjani cca. 20.000 km nazaj, vmes ?e kaka malenkost (zglob, zadnji amortizerji), ki so opravi?eni po teh kilometrih. Tehni?nega vsako leto (?e 4. leto zapored) naredim brez kakr?negakoli problema.

 

Olja mi "po?re" cca. 1 liter na cca. 5.000 km, vmes med menjavo ga dolijem... Bencina mi kuri 6-6,5 l/100km, zato je pravi ?parov?ek... Le pleh mi nekje ?e rjavi. Na cesti me v ?tirih letih ?e ni pustil... Zato razmi?ljam v to smer, da bi opravil veliki servis. Avto imam namen obdr?ati vsaj ?e dve leti, letno naredim cca. 12.000 km, ve?inoma medmestne vo?nje... Ponuja se mi sicer mo?nost nakupa VW Ventota, letnik '93, prevo?enih cca. 180.000 km (ABS, AirBag, CZ, ?ibedah), lastnik pa je ?e zadnjih 12 let deklinin o?e... Vem, da ni primerjave med avtomobiloma, vendar gre mazdi v plus majhna poraba, registracija, vozim se sam ter manevriranje po ljubljanskih parkiri??ih, kjer lahko parkiram v vsako luknjo. Je pa VW bolj varen in bolj prostoren.

 

Hvale?en bom za vsak nasvet!

 

LP, Yogi

Napisano

Glede tavelcga servisa; ponavad se menjajo komplet jermeni, napenjalci jermenov, vodna pumpa, loh tut termostat (preventivno) - cca. 10 EUR stane, priporo?am tut menjavo benz filtra, ?e ga ?e nisi, zraven pa jasno vse ostalo kot pri obi?ajnem mini - rednem servisu, se prav olje, oljni filter, sve?ke (niti ne rab? jih vsakih 10000 menjat). ?e nima? glih prov fri?ne hladilne teko?ine, zamenjaj tut to. Kej druzga pa pomoje niti ni potrebno, razen ?e je kej ?e ?ist nakonc, npr. ?e ti kabli kej prebijajo al kej tacga! :ne vem:

 

Kot sem opazu si nekatere stvari ?e menju (pumpa, jermene), samo nikar ne pozabit na napenjalce in nek le?aj tm zraven, ?e ga pa? ima?! <_<

 

Glede Ventota, pa sicer stvar okusa, men osebno je to ena najgr?ih oblik kar jih je VW do zdej naredu, ni ?udno da ga marsikdo imenuje Golf z ritjo, se prav s priveskom! :P

 

Poznam kar nekaj lastnikov VW vozil tega letnika z motorji 1.6 75 KM, pa 1.8 75 ter 90 KM, pa v ve?ini niso lih prov zadovoljni s porabo goriva in posko?nostjo vozila, verjetno pa spet dokaj odvisno od vo?nje, skratka mislim da konkurenca v tem letniku ponuja ve? za ta denar, je pa res da je velik plus ?e ve? kdo in kao je ta avto vozil! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ja, ko sem menjal jermene se je vse kompletno zraven menjalo... Tako da to ni potrebno... Sem mislil, da je potrebno kaj ventile na?telat, menjat kaka tesnila? Sam to?no ne vem, kaj vse je potrebno v ma?ini menjat pri tolko kilometrih... Zato bi rad kak nasvet od kakega stru?kota tukaj gor... :D

 

Vento je 1.8, pokuri pa res okoli 9-10 litrov/100km, samo se vozi ve?inoma po mestu. Tako da bi z mojimi relacijami in "la?jo" nogo verjetno malo zni?al porabo. Posko?en res ni, je pa vo?nja z njim zelo uglajena... :rispekt:

Napisano
:bravo: samo vozi naprej remne si tak menjal 20.000km nazaj torej se 80.000 km brez problema samo olje in filtri kot sam pravis pa svecke ce ze dolgo niso ble

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.