Skoči na vsebino

izpu?ni kolektorji za 323f BA 1,5


Priporočeno sporočilo

MitjaMx3, ?e mi lahko samo nekaj svetuje?! :bravo:

 

In sicer glede moje MX5 1.6 115 KM, mam mo?nost dobit 1.8 Turbo motor, iz BG serije, pa me zanima kolk bom mel problemov s preureditvijo usega kar rabm, da se bom lahko vozu, sploh glede na to da mam vzdol?no postavlenga, 323 pa ma pre?nega? :ne vem:

 

TNX za odgovor! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma ne zanima me to da bi dal gor kak?en nov ''?portni''kolektor.

 

Ne obstaja. Je pa pri nas vec kot dovolj mojstrov, da ti ga naredijo po meri.

 

 

 

In sicer glede moje MX5 1.6 115 KM, mam mo?nost dobit 1.8 Turbo motor, iz BG serije, pa me zanima kolk bom mel problemov s preureditvijo usega kar rabm, da se bom lahko vozu, sploh glede na to da mam vzdol?no postavlenga, 323 pa ma pre?nega? :ne vem:

 

TNX za odgovor! :bravo:

 

 

Rabis nov sesalni in izpusni kolektor, ker bo motor sedaj vzdolzno. Sesalni kolektor od MX-5 1.8. Izpusni pa na novo narjen za turbino.

Rabis novo motorno elektroniko. (motor v MX-5 nima razdelilca, tako da elektronika od 323 ne pase). Rabis razno razne cevi za vodo od MX-5 1.8, ker so pri vzdolznem motorju povsem drugace speljane. Ne mislim samo gumijastih cevi, ampak one zelezne, ki gredo okoli bloka.

 

Vse se da narediti, rabis samo dobrega mehanika in dovolj denarja, za nabavo, izdelavo, predelavo vseh potrebnih delov. Ce bi na obstojeci motor montiral turbo kit bi bilo precej ceneje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne obstaja. Je pa pri nas vec kot dovolj mojstrov, da ti ga naredijo po meri.

Rabis nov sesalni in izpusni kolektor, ker bo motor sedaj vzdolzno. Sesalni kolektor od MX-5 1.8. Izpusni pa na novo narjen za turbino.

Rabis novo motorno elektroniko. (motor v MX-5 nima razdelilca, tako da elektronika od 323 ne pase). Rabis razno razne cevi za vodo od MX-5 1.8, ker so pri vzdolznem motorju povsem drugace speljane. Ne mislim samo gumijastih cevi, ampak one zelezne, ki gredo okoli bloka.

 

Vse se da narediti, rabis samo dobrega mehanika in dovolj denarja, za nabavo, izdelavo, predelavo vseh potrebnih delov. Ce bi na obstojeci motor montiral turbo kit bi bilo precej ceneje.

 

Seveda mora? imeti ???. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.