Skoči na vsebino

Blokada motorja


bostjan7

Priporočeno sporočilo

Torej ...

 

sem lastnik mazde 323f, letnik 96 in imam rahel problem ...

 

Skupaj z mojo jakno je v nekem lj. lokalu izginil tudi edini klju? mazde, ki sem ga dobil pri nakupu avtomobila. Na servisu naro?im novega ... in ga v roku 3 dneh na podlagi serijske ?t. avtomobila tudi dobim. Takoj naredim ?e dve kopiji za rezervo. B)

 

Test. Avto lepo zalaufa, po 2-3 sekundah pa motor ugasne. Pojavi se lu?ka, za katero sploh nisem vedel da obstaja, ker se prej nikoli ni pri?gala. Niti pri kontaktu... Blokada motorja. ?zmeden?

 

Na servisu izvem, da moram naro?iti klju? s ?ipom, ker ima ta model o?itno blokado motorja in s tem klju?em lahko avto le odprem voziti pa se ?al ne morem. :jupiii:

 

Aha ... ok ... in to ste glih zdej zvedel ... :whatever:

 

Kot da tega niso mogli prej povedat ... :rispekt:

 

Po drugi strani pa ... kon?no imam klju?e svoje prve nepremi?nine... :mi pijemoo:

 

 

V glavnem ... brez novega klju?a o?itno ne bo ?lo.

Cena: okoli 150 ojrov na komad, naro?iti je treba 2. :blink:

 

Kolk je ?e mazda vredna ... :blink:

 

In kon?no bistvo nakladanja ... zanima me, ?e kdo ve ali (in kje) se da blokado motorja odstranit. Cena?

300 ojrov za klju?e je mal sme?na cena. Al ne?

 

Kakr?enkoli predlog dobrodo?el. Razen kak?ne menjave ra?, klju?avnic idr.

?e ni druge variante, raje naro?im klju?e.

 

lep pozdrav, B.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni kljucavnica. Blokada je povezana na racunalnik.

 

 

Ravno to je problem. Je treba menjat ra?unalnik, obvolansko klju?avnico, klju?avnico obojih vrat, na prtlja?niku ... Precej dela je s tem...

No zadevo sem uredil, na Mazda servisu so mi ponudil dva kodirana klju?a za reeeeees ugodno ceno. Skoraj tretjino zgoraj omenjene. Bi pa svetoval vsem, ki se vozijo naokoli z enim in edinim klju?em, naj ne ?akajo, tako kot jaz, da ostanejo ?e brez zadnjega. Posebno ?e avto rabi? vsakodnevno (recimo prevoz na delo in nazaj) je zadeva res neugodna. Tole izku?njo si bom zapomnil za nekaj ?asa ...

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi sam imel enak problem bi prav tako raje vzel 2 nova klu?a kot menjal klu?avnice!

Odli?no glavno da sedaj zadeva ?pila!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tvoj letnik ti nardi vsak bolj?i klju?avni?ar kopijo kodiranega klju?a za 40 ?. Konkretno ga je meni za Xedosa naredu klju?avni?ar v Mercator centru v ?i?ki. Problem je samo pri novej?ih klju?ih, kjer ne more kopirat kode, in se mora? res na AH obrnit.

 

Res pa je, da mora? imeti originalen klju?, da lahko kodo skopira preko ene ma?ince.

 

 

?e to - na kerem Mazda servisu pa dajejo 60% popusta? Tja pa rade voljem peljem svoj avto na servis... :D

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lep pozdrav

 

?e ti morda kaj pomaga primer roverja.

 

Prvi klu? ima ?ip, drugi pa ne.

 

Tam si lahko motor v?gal tudi z klu?em brez ?ipa. (motor ima blokado, kot pi?e zgoraj)

 

Samo z rezervnim klu?em si moral "odtipkati" kodo.

 

To pa naredi? tako, da klu? zavrti? v neko srednjo lego in ga za?ne? vrteti

naprimer: 3x naprej nato 5x nazaj pa zopet 2x naprej in 8xnazaj.

 

3528 pa je bila napriner koda, ki si jo dobil ob novem avtu z klu?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.