Skoči na vsebino

Nakup rabljene Mazde 6 karavan, bencin, avtomatik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj jaz tud, ko bom star :D

 

:bravo: To?no tko, saj je super komot itd... pa to ni to!

Jaz se po?utim kot ameri?ki penzionist , ko vozim to avtomatiko.... :hohoho:

Sicer pa ima vsako tele svoje.... :whatever:

Napisano

Na?eloma se da z vsakim avtom. menjalnikom tudi ro?no upravljati - s pomo?jo hold tipke.

Si ?e vozil kdaj avtomatika? Toliko da vem, kje naj za?nem :)

 

Meni osebno so avtomatiki zakon! Pri Mazdi 6 ima? ?al le dve mo?ni izbiri:

 

M6 2,0 bencin oprema TE v vseh limuzinskih razli?icah

M6 2,3 bencin 4AWD oprema GT samo v sportcombi izvedbi

 

Ob rednem in pravilnem servisiranju ni te?av z menjalnikom.

Servisiranje menjalnike se opravlja v sklopu rednih servisov na 20.000km, ni? izrednega.

 

Lp

 

Avtomatika sem ?e kar nekaj vozil, ravno zato me je "oku?il". Malo me skrbi, da sploh ne bom dobil primernega z avtomatskim menjalnikom, ker jih je kar malo. Hvala vsem za odgovore. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ni dober tale antique. Pelinkovec more bit grenk
    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.