Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdrav,

 

Sem novi na forumu. Lani poleti sem kupil Premacy 1,8 letnik 2001, prevo?enih 94.000 km. Pred 3 meseci se mi je za?ela pri?igat lu?ka za sovoznikov Airbag. Sicer sem na forumu ?e prebral komentarje na to temo, kaj je verjetni vzrok okvare. Ker sem iz MB sem v?eraj tudi ?el na avtoservis ?erbinek. Ko so avto priklopili na ra?unalnik, mi je serviser rekel, da je nek modul v elektroniki defekten-pokvarjen in ko mi gori lu?ka, so vsi airbagi neaktivni. Rekel, je da se to ne da popravit razen da se zamenjajo komplet Airbagi z elektroniko. No po ?e nekem posvetu z ostalimi na servisu, je rekel da je mo?na re?itev, ?e imajo na zalogi nek del, da bi ga lahko zamenjali in te?avo odpravili. Danes sem ?e enkrat poklical na servis, v skladi??u imajo rezervni del s katerim mi lahko odpravijo to te?avo, stane pa 287?. Ker sem zasledil na forumu, da je bila pri tistih, ki ste navajali ta problem, te?ava v senzorju na sovoznikovem sede?u, pri ?erbineku niso omenjali nobenega senzorja v sede?u ampak izklju?no napako v elektroniki (nek modul, ki kontrolira delovanje vseh Airbagov). Je imel kdo podobne izku?nje in kaj menite, je cena 287? visoka, da mi odpravijo to te?avo.

 

LP, mm :(

Napisano

mislim, da te ho?e ?erbinek nategnit.pojdi ?e na kak drug poobla??en servis, pa jim ni? ne povej, pa da VIDIMO, kaj bodo rekli oni.?e enkrat,prepri?an sem, da te ?eli ?. nategnit.

Napisano

No ?e en primer zakaj pravim naj se naredi okoli ?erbineka en vlki ovinek in se naj ne hodi tja, ker tako je ?e Cleopatra napisal, ne da te ?eli napizdit, te je napizdil! Ker tak nimajo pojma kaj delajo, pa ?e ?eli? ?e imet kaj denarja je bol?e da ne hodi? tja

Napisano

Drugam pojdi na servis !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem bil na servisu Selmar v Celju. Prvo, kar so ugotovili, da je pregorela ?arnica za kontrolo varnostnega sistema zra?nih blazin. Ko so zamenjali ?arnico je le ta utripala, kar je pomenilo, da je nekaj narobe z airbagi. Nato so priklopili avto na ra?unalnik in rezultat je pokazal, da je pokvarjen senzor na sovoznikovem sede?u, ki kontrolira sovoznikov airbag. Cena za popravilo je 438? (z DDV).

In komu naj zdaj verjamem? Avto ?erbinek je ugotovil, da je napaka v modulu za zra?ne blazine-zamenjava le tega stane 283? (z DDV). Torej dve razli?ni diagnozi. Kar me je najbolj strah je, da bom popravil modul za zra?ne blazne nato pa ugotovil, da moram popravit ?e senzor na sovoznikovem sede?u, kar bi pomenilo skupaj 721?!? Halo-zdaj pa sem razo?aran nad Mazdo in Japonci :(:(:( . Prej sem vozil (7 let) BMW 316 letnik 1988 in samo obra?al klju? :rispekt::rispekt: !? Ve kdo, zakaj sploh pride do take okvare z airbagi? Kot vidm iz foruma tukaj, je to kar pogost pojav pri Mazdah.

Napisano

?e ena napaka, da si ?el k Selmarju, tam so tudi svojega denarja vredi, sploh pa tudi glede cen ki navijejo gor za prazen ni?, servis pa tudi... Kakor ?eli?, jaz mislim da je senzor v sovoznikovem sede?u se pokvaril...

Napisano

Po moje bo senzor v sovoznikovem sede?u. Sam imam enak problem. Te?ava je v tem, ker je v samem sede?u majhen ra?unalnik, ki po?ilja informacije glavnemu ra?unalniku. In najverjetneje je kak?en senzor prekinjen, torej ne komunicira s tem malim ra?unalnikom. In ker ra?unalnik ne dobi podatka, ?e kdo sedi na sede?u ali ne, deaktivira sovoznikov airbag.

Jaz peljem avto v ?etrtek k enemu elektri?arju v Sl. Bistrico. Pravi da je ?e re?eval podobne te?ave in da se bo tudi tukaj dalo to porihtat, vendar je potrebno demontirat sede? in sneti prevleko, da pride do ra?unalnika. Pred ra?unalnik namre? mora namestit upor, da bo potem vedno pozitiven signal kot da vedno nekdo sedi na sede?u. "Slaba" stran tega je, da se sovoznikov airbag spro?i vedno, tudi ?e nobeden ne sedi tam, ampak mene to ne moti.

 

Bom v ?etrtek zve?er ali pa v petek poro?al ?e se je dalo odpraviti napako.

 

Aja, pa lu?ka za airbag ti zdaj utripa. Pozorno jo glej in pre?tej kolikokrat utripne. Po?asni in dolgi utripi so desetice, kratki in hitri pa enice. Sporo?i katero cifro ti javla, da pogledam v Autodata.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ko gori oran?na lu?ka za sovoznikov airbag, mi utripa rde?a lu?ka za kontrolo airbagov: 4 X po?asen utrip z dalj?imi presledki, nato 7 X hiter utrip s kratkimi presledki. In tako se ponavlja. Imam doma Autodata 2007 pa za Premacy ni podatkov o Airbagih.

 

Ko bo? kaj izvedel pri serviserju v Sl. Bistrici, javi, kaj si uredil.

 

LP, mm

Napisano

pr selmarju so svojga dnarja vredni... dok ma? avto v garanciji so vredu, pol pa... smo avto prodajal, pa so nam ga ocenili okrog 1.200,000sit, prodan je bil pa na koncu za 1.600,000 :blink: tak da ne hodit k njim :D naslednji? puj skoren?ku v velenje... tam so super :rispekt:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Tole je iz Autodata:

47 | Passenger's seat pressure sensor | Seat pressure sensor

 

Za elektri?arja te pa ?al moram razo?arat. Senzor je "narejen" tako, da se ga ne more popraviti. Samo zamenjati ga je mo?no. Elektro?ar ga je demontiral, poiskusil je zalotat upor za ra?unalnikom vendar mu ni uspelo. V tiskanem vezju ni bakra ampak je nekak?en druga?en prevodni material, ki pa ga on ne more lotat. Ra?unalnik sam pa je zalit v plastiko in ga je skoraj nemogo?e "izlu??it" brez da bi ga po?kodoval.

 

Na avto.net sem najdu en senzor od Mazde Demio, ki bi naj bil enak kot pri moji 323. Tak da jutri poro?am, ko ga grem preizkusiti.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

pr selmarju so svojga dnarja vredni... dok ma? avto v garanciji so vredu, pol pa... smo avto prodajal, pa so nam ga ocenili okrog 1.200,000sit, prodan je bil pa na koncu za 1.600,000 :blink: tak da ne hodit k njim :D naslednji? puj skoren?ku v velenje... tam so super :rispekt:

 

 

 

Kaj si mislis da ga bodo za enako ceno dalje prodajali? :hohoho:

Napisano

Evo zdajle sem pri?el iz Ljubljane. Te?ava je v tem, da ko sem priklju?il drug senzor in sem zalaufal avto so lu?ke za airbag zopet gorele.

Zdaj pa spra?ujem vas tukaj, ?e je mo?no da je potrebno po zamenjavi tega senzorja zbrisati v ra?unalniku to napako ali bi morale lu?ke takoj (recimo po 10s) ugasniti?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.