Skoči na vsebino

nakup mx-5


hondatun

Priporočeno sporočilo

lep pozdrav

sem nov na forumu,drugace pristas honde,samo mi je zdaj padla v oci mx-5 stari model,ko ima dvizne sprednje luci.zanima me vse o njih od porabe ,ker motor je bolj zanesljiv,kako je z rez.deli.ce na motor pase tudi kej od druga mazde.skratka vse

pa se kar razpisite :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edini problem bo tale, da ne bo tako dobro zabijala do blokade in posredno tudi ne bo tak?nega zvoka...

 

a dejte no <_< deca zanima mx-5, pa? ma hondo, to pa ?e ne pomeni (oz upam da ne) da je eden izmed unih ko delajo vum vum vum vum vum vum vum vum vum :D

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dalec od tega fantje ,vec o moji hondi najdete na forumu pod nickom rover416.nismjst clan blokadarskih pubecov.tako da resno prosim za mnenja.ker sem tik pred nakupom

http://www.hondaclub-si.com/forum/viewtopi...457&start=0

da se prepricate verjemte mazda bo v dobrih rokah

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam to?no tak?en model MX5, l. 1995!

 

Motor je 1.6 115 KM, avto ima zadnji pogon (kar verjetno ?e ve?), glede okvar se mi zdi, da nasploh ne rabi? neki skrbet, ker je mazda kar renomiran vozi?ek, sploh v tistih letih se ni ?paralo na materjalu in so zadeve zelo kakovostno dodelane in vzdr?ljive! ?e bi ga na kratko opisal, bi reku da je Joy mobil! :ljubezen::P

 

Se mi zdi da avto za svojo konjenico zelo dobro pospe?uje, obstaja sicer tudi verzija 1.8i 140 KM, vendar pa ?e nisi prov dirka?, ti niti ne rabi, ker gre ?e ta kar nekaj preko 200 kmh, ?eprav mislim da je pri tem avtu bolj fora u tem, da da? streho dol, pa se lepo preda? u?ivanju v kri?arjenju po lokalnih cestah, pa se total odklopi? in te boli ..... za cel svet! :D

 

S potro?njo je tkole; najve? sem dosegel cca. 11 l na 100 km, no u tem primeru sem avto ?ele spoznavu in sem ga temu primerno pritisku, najni?ja poraba je bila 7,4, celotno povpre?je v prevo?enih nekaj manj kot 20 tiso? km pa nekih mal ?ez 8 l, kar se mi zdi zelo solidno, glede na to da nisem lih pol?, nikol do zdej usaj nisem bil! :danzoman::bravo:

 

?e ?e ne bo? v kratkem nabavil omenjenega voza, ti priporo?am, da ?ez kak?en teden ko ga spet registriram (ga mam samo za poleti vozit), da narediva kak?en krog z njim in pol vidi? al ti odgovarja al pa ne, samo ti povem da mu bo? te?ko reku ne in obrnu hrbet! :whatever:

 

Skratka tolk za za?etek, karkol te zanima, ti bom pa posku?u povedat, ?e bom vedu, ti samo pra?i!

 

LP!

 

Borut

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha super.o tej porabi me nic ne skrbi,tudi honda mi pije tam od 7 do 10.vecina nekje 8do9 litrov,hm zaenkrat sm zdjle to ogledano odpisal,ker mi barva res ni vsec.moram pocakati da se se kaksna najde,ce ve kdo za kako ,tam do 5k evrov,me lahko obvesti.kako je pa z rezervnimi deli,za ta avto,saj tudi za hondo ni dost,samo se nekako dobim,ker se dosti bavim z njimi(tuning)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Do sedaj sem sicer menju samo sklopko in zadnji le?aj, ampak, no pa jermene, vodno pumpo in termostat, ampak s temi deli ni bilo nobenih te?ave, ?e se malo pozanima? ima? tudi cene zelo na nivoju, sploh ?e so ti drugi mazda?i prpravleni kej pomagat, je uspeh zagotovljen! :danzoman::bravo:

 

Kar se pa tuninga ti?e, sem pa malo pregledal razne revije in pa mal po netu in se dobi za omenjeno MX5 res use kar si za?eli?, ker konec koncev je to najbolje prodajan rovdstr useh ?asov in nekaj morjo tut njihovim lastnikom ponudit, pri tem pa jasno kej zaslu?it! :P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.