Skoči na vsebino

Tuning za udobje - novi amortizerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje ?asa se malo igram z doma?o mazdico in projekt zvo?ne izolacije je ?e skoraj kon?an, zdaj se spravljam pa na amortizerje :D

?elim si nekaj udobnega, tako da obnova originalnih "kamnov" odpade, na vas se pa obra?am, ?e ima kdo ?e kaj izku?enj v tej smeri. Cenovno recimo do 400 EUR.

A ima ameri?ka Protege identi?ne amortizerje na?im 323Fkam? V tem primeru imam dosti mo?nosti ?e samo ne eBayu.

99´ 323F 1.4

Napisano

Recimo das Monroe

pride manj kot 400eur...so v redu amortizerji (tisti v modrem okencku, torej Monroe Reflex.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zakaj pa si ne kupi? kak?nega francoza, da se bo? mehko pelo pa sedel ko v dnevni sobi?

 

Ker tistih avtov zaradi drugih preferenc no?em v svoji gara?i ;)

 

Monroe niso primerni za ?eljo, ki sem jo napisal.

A ima mogo?e kdo kaj izku?enj z novimi amortizerji na mazdah? Pa tisto za Protege me ?e posebej zanima, najraje bi kupil kak?ne Koni, s katerimi vem, da se bo peljala kot elija.

99´ 323F 1.4

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No ja @Jest pa glih ne zgleda kot en shiran Indijec slikan pred 30 leti.
    • Tko k prav @Slivka "fake news". Golob je kriv, gremo dalje.
    • neeeee... a spet. A to bo šlo tko do volitev al kaj? Mislim, ta Golob pa njegovi pocen predvolilni triki. 😜
    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.