Skoči na vsebino

Homolomo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Helou,

imam nekaj vpra?anj glede homologacije...

Moj avto je letnik 94 in seveda nimam homologacijskega karton?ka. Ker se pa po?asi spravlam k temu, da bi homologirala vzmeti in plati??a, me zanima ali lahko dobim karton?ek (tisti tamali) na RTI-ju ali mora biti karton?ek (izjava) iz Mazde - MMS? Na UE Kranj (kjer je bil avto prvi? reg.) so mi rekli, da ne najdejo prvotne izjave oz. ?tevilke (pa sem jim ful gnjavla)...Potem so me usmerili na Ministrstvo, kjer mi je en gospod napisal:

Duplikat potrdila o skladnosti izda prvotni izdajatelj potrdila, ali

zastopnik proizvajalca za to znamko v SLO. ?e za dolo?eno znamko ni ve?

zastopnika v Sloveniji, potem duplikat izda DRSC Sektor za vozila.

 

Kot je razvidno iz spodnjega dopisa, je vozilo letnik 1994 in za

podalj?anje registracije ne potrebuje izjave o ustreznosti. ?e je bila na

tem vozilu narejena kak?na predelava, potem je potrebno od poobla??enega

zastopnika za to znamko pridobiti samo tehni?ne podatke o vozilu, ker potem

strokovna organizacija pri pregledu vozila izda SC potrdilo o skladnosti za

predelano vozilo.

 

LP

Jo?e Tr?eli?

 

?e prav razumem, moram jaz dobit samo vse podatke iz Mazde o mojem modelu in potem lahko grem na RTI in homologiram....?

 

Naj me nekdo razsvetli, prosim!!!

 

Hvala,

 

lp, IW

Icewoman is here!
Napisano

enostavno... obrne? se na MMS, ki je uvoznik za Mazgo v SLO :)

 

tam je en prijazen gospod meni za MX-3 letnik 1992 poslal kopijo homologacije, prav kopijo na A4 listu, in na podlagi tistega so mi na RTI izdali novi homolomo karton?ek...

 

Takrat, pred 3 leti, sem dobil kopijo homologacije od MMSa zastonj.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pri meni je bilo pa malo druga?e. Od UE sem moral pridobiti podatke o prvem tehni?nem pregledu vozila, tam je tudi ?t. homologacije, (to je tisti karton, ki ga vsako leto izpolnjejo na tehni?nem). Brez te ?tevilke ti tudi MMS ne more dati homolomo karton?ka,in tudi oni so me napotili na UE, kjer so ga iz arhiva potegnili in mi ga poslali po faxu v parih uricah :bravo::bravo: za UE CELJE :bravo: , potem pa na MMS kjer sem pla?al novi homolomo in na LPP kjer so naredili spet novega in sem ga seveda spet pla?al. To je to.

?e gre sedaj tudi druga?e in la?je pa toliko bolje.

Napisano

Ja, sej. Sam pri meni se je zataknilo ?e na za?etku. Ker na UE ne najdejo mojega prvotnega karton?ka oz. ?tevilke le-tega :(

In zdej res ne vem kam se ?e naj obrnem :angry::angry::angry:

Icewoman is here!
Napisano

Ja, sej. Sam pri meni se je zataknilo ?e na za?etku. Ker na UE ne najdejo mojega prvotnega karton?ka oz. ?tevilke le-tega :(

In zdej res ne vem kam se ?e naj obrnem :angry::angry::angry:

 

v stacuno pejd po nalepko sport ali pa limited edition, jo napopa? na avto in ?e te bo policaj ustavu pa matretiral se naredi? vinkota pa re?e? da ma ta avto ?e serijsko take felge in da je malo spu??en.. :)

 

kaj pa na mms si ze klicala, in kaj so tam porekli na to zadevo?

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

v stacuno pejd po nalepko sport ali pa limited edition, jo napopa? na avto in ?e te bo policaj ustavu pa matretiral se naredi? vinkota pa re?e? da ma ta avto ?e serijsko take felge in da je malo spu??en.. :)

 

kaj pa na mms si ze klicala, in kaj so tam porekli na to zadevo?

 

 

V praksi to funkcionira??? :D

Feel free....

Napisano

V praksi to funkcionira??? :D

 

na sreco mi se ni blo treba tega prakticirat:) ampak probat pa ni greh ane

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Ni? ne bo iz tega "na ?rno", se ne spla?a. Na MMS pa ne vedo ni? kaj, morem ?e malo gnjavit, mogo?e bodo takrat kaj izdavili. Sam zdaj jih bom pustla pri miru, ko so prazniki...aja, vesele praznike vsem :D

Icewoman is here!
Napisano

Katera UE pa je to?Si ziher da na pravo kli?e?? Meni so rekli da brez te ?tevilke ne morejo dati homolomo. Samo mo?no da je pa to ?e kje v compu vne?eno pa izdajo samo potrdilo. Pa povej jim, ?e te slu?ajno niso razumeli, da naj ne i??ejo homolomo karton?ka, ampak cel karton A4 o prvem tehni?nem pregledu vozila, tam je tudi napisana ?t. homologacije ki jo potrebuje? za izdajo karton?ka. En na?in more biti da se to zrihta.

Napisano

Na UE Kranj. A pozna kdo kirga tam? V prometni mi pi?e, da je bil avto prvi? registriran tam!! Oni pa nimajo pojma :angry::angry:

Icewoman is here!
Napisano

haj!

 

 

Nevem zakaj je tak problem jst je tud nism mev za mojo f-ko pa sem poklico na MMS pa so mi dali duplikat homologacijskega karton?ka, res da sem moral odd?teti starih 7000 tolarjev, ampak sem pa dobil homologacijski karton?ek tko da nebi smelo bit te?av, vsaj jst jih nisem mev....

 

 

:D

Napisano

jas sem tudi brez karton?ka na mazdi sem naro?il kopijo,za kopijo sporo?i? podatke iz prometnega dovoljenja obvezno ?tevilko potrdila o skladnosti toje ubistvu ?tevilka hom. karton?ka :bravo:

Napisano

Kolikor razumem ona nima ?t. o skladnosti, ki pa je napisana na prvem kartonu o tehni?nem pregledu vozila.

Meni MMS ni hotel oz. mogel izdati karton?ka brez te ?tevilke. Po mojem mnenju je tako da ?e je bil avto uvo?en preko mms so tako ali tako oni morali naresti prvi tehni?ni pregled in imajo podatke od skladnostih nekje zavedene, tako da ?e zgubi? karton?ek ti lepo naredijo novega. Moja mazda je bila kupljena preko Mazda Celje, prvi tehni?ni narejen na UE ?entjur pri Celju in tam so na?li tudi karton o tehni?nem pregledu in mi ga pofaksirali, to sem poslal na MMS in dobil karton?ek. Info da moram tako naresti so mi dali na MMS.

Tele veliko UE so pa verjetno velik problem ker to se nabere nekih dokumentov v arhivu da joj.

Napisano

Ja, to?no to je. Na UE ne dobim ?tevilke prve izjave, ker je pa? ne najdejo.

So mi pa LPP rekli, da bodo uredlili. Morem samo pridobit vse tehni?ne podatke o avtu in bodo potem oni izdali novo izjavo o skladnosti (vem ne na kak?en na?in)...

Poslali so mi to:

V kolikor boste opravljali predelavo, potem potrebujete samo izpis

tehni?nih podatkov od vozila, ki ga dobite pri poobla??enem zastopniku

za prodajo v SLO. Svetujem vam, da najprej podate k nam vlogo za

predelavo, prilo?ite fotokopijo prometnega dovoljenja in po?ljete na na?

naslov. V nekaj dneh boste dobili datum pregleda. Na pregledu vam bo na?

in?enir svetoval, kako pridobite tehni?ne podatke o vozilu, na podlagi

katerih boste pri nas prejeli novo homologacijo

 

 

ajd :)

Icewoman is here!
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Teden dni, ?e gre? na hiter pregled; ?e si pa prej najavljen, bi ga pa naj dobil potem v parih dneh.

 

lp,

D

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.