Skoči na vsebino

Dve majhni stvarci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

Minilo je skoraj dve leti, odkar sem se zadnji? oglasil na tem forumu in sicer s to temo:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2252

(saj ne, da bi bil ne vem kako aktiven:)

 

Nekaj ?asa za tem sem ?e bil na forumu in prebiral sporocila, a kaj, ko sem si s tem le lu?te nabiral.

Vmes se je pa? odvijalo ?ivljenje...

...sedaj pa sem ?e pol-leta ponosni lastnik 323F (l.99) -- kdor ?aka, do-?aka :) in, kot verjetno vsi vi, prav u?ivam v tem.

 

Pa da ne bom preve? pel, bi postavil kar dva vpra?anja:

(avto sem kupil od "ziher" osebe, ohranjenega, 110.000 km, vse kot mora biti).

 

1. za??itni pleh (?eprav to naj ne bi bil pleh, aluminij ali sli?no, ampak nek drug material) med rezervarjem in cevjo ispuha se mi je na eni strani odlomil in med vo?njo se pa? ?uje "rajsanje". Mehanik mi je zagotovil, da se ta pleh le dol odlomi do konca in da ne bo nobenega problema... sem res lahko brez te za??ite?

 

2. do sedaj mi je 3x v pol leta rahlo zaropotalo pri po?asnem zaviranju. 1x se je celo ?ulo, kot da bi se iz "celindra" spustil luft. Sedaj ?e en cajt ni? nisem sli?al. En mehanik pravi, da mi verjetno ABS prej zagrabi in da to ni problem... je to lahko res?

(aja, lu?ka za ABS se, na armaturni plo??i, ne pri?ge).

 

?e mi kdo lahko svetuje (pomaga), verjamem, da ste to vi.

Thanx!

 

jossgood

Napisano

Lu?ka za ABS se pri?ge samo ko da? kontakt, pa ?e se ne motim ne pi?e ABS ampak je nek avtek na rumeni podlagi. Pri zaviranju pa se samo sli?i ropotanje in malo "miga" pedal za zavoro.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

meni je pri zaviranju ropotala stabilizatorska povezava... ampak tisto je ropotalo tudi po jamah in neravninah

 

 

kar se pa pleha ti?e, pa se na?eloma lahko odlomi, ali pa enostavno z nekaj plehnatimi nosilci nazaj pritrdi...

ni neka znanost :) ?e je pleh med auspuhom in rezervoarjem, bi ga jaz z nosilci nazaj pritrdil

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ualaa... "problem numero 1. re?en!

Za??ita med auspuhom in bencin-keslom ponovno zakovi?ena.

(ponavadi je dobro ?uti ?e drugo mnenje ali kar sam podrobneje zadevo od blizu pogledati :)

 

 

Ugh!

Napisano

Pozdravljeni

Kar se ti?e zavor se oglasite na Lavrici pri mehaniku ( tel. 031-797.021 ali 01/366-60-42 ) in vam bo vse lepo povedal kaj vam je narediti pa ?e za ceno lahko vpra?ete ?e je potrebno kak?no popravilo.

Lep pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.