Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

no ker nisem ?tromar bi raje prej tukaj povpra?al preden za?gem avto ali pa kak?no varovalko :)

 

zadeva je pa slede?a;

ker ni mogo?e dobiti nekih stranskih smernikov s takim okovom kot mora bit, mi je preostala samo ena varjanta, da vgradim smernik z druga?nim okovom.

sedaj?ni smernik ima ?arnico PY21W (skoraj obi?na ?arnica za smernik), ta ki ga pa imam namen vgraditi pa ima W5W [] (tista mala halogenka ki jo najdemo v parkirnih lu?eh, armaturki.. z dvema ?i?kama).

problem je v tem ima sedaj?na ?arnica 21 W, bodo?a pa 5 W.

no zanima me pa će bo tu nastal kak?en problem oziroma kak?ne so lahko posledice (skurjene varovalke, releji ipd,...) ?e vgradim to ?arnico?

 

p.s. kako kaj vplivajo ledice na utripanje (se kaj hitreje skurijo) =

 

lp, g.

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Bojazni da bi skuril kaj NI!

 

Edino kar zna vplivat je hitrost utripanja to pa zato ker pa? gre za spremembo upornosti! med 21w in 5w

(primer,?e ti pregori ?arnica za?ne hitreje utripat a ne?)

 

?e bo? dal ledice not ni blema samo mirkaj da bo pribli?no taka upornost (doda? pa? upor)kot jo ima ?arnica(spet samo zaradi hitrosti blinkanja) lahko pa se zgodi da bo zadeva delovala brez vsake spremembe!

 

;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Bojazni da bi skuril kaj NI!

 

Edino kar zna vplivat je hitrost utripanja to pa zato ker pa? gre za spremembo upornosti! med 21w in 5w

(primer,?e ti pregori ?arnica za?ne hitreje utripat a ne?)

 

?e bo? dal ledice not ni blema samo mirkaj da bo pribli?no taka upornost (doda? pa? upor)kot jo ima ?arnica(spet samo zaradi hitrosti blinkanja) lahko pa se zgodi da bo zadeva delovala brez vsake spremembe!

 

;)

 

Klopko ne bluzi, mazde imajo vse elektronske releje za smernike, delajo neodvisno koliko jih obremeni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

no da ti povem!

 

To sem imel namen napisati pod mojim postom v primeru da ima elektronski rele potem nima veze s to upornostjo in bla bla bla

 

 

in po pravici povem da nisem bil siguren da ima tak elektronski rele :(

 

Drga? pa priznej da se nism zmotil o tistem kar sm napisal :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

no da ti povem!

 

To sem imel namen napisati pod mojim postom v primeru da ima elektronski rele potem nima veze s to upornostjo in bla bla bla

in po pravici povem da nisem bil siguren da ima tak elektronski rele :(

 

Drga? pa priznej da se nism zmotil o tistem kar sm napisal :D

 

Nisi se zmotu, samo mazde nimajo "Navadnih" rejejev za ?migavce, cca od leta 90 naprej. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hvala za odgovore, poro?am naslednji teden kako se bo zadeva iztekla in kako bo delovalo (se ?e ?aka na dele)..

v tem primeru se pa ne gre za mazdo ampak za hondo accord l.96...uglavnem upam da bo zadevca delala

 

 

hvala in lp!

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.