Skoči na vsebino

Common rail v. pumpa/soba


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Pri VW-ju so se odlocili, da bodo novi motorji 2.0 common rail. To (vsaj jaz tko razumem) pomeni, da pocasi dvigujejo roke od njihovega tlacilka-soba sistema (TDI).

 

Men osebno zanimivo, ker smo na faksu analizirali oba sistema in je profesor takrat rekel, samo cas bo pokazal kater sistem bo bolj uspesen...zdaj kakih 5 let potem lahko sklepam, da je zmagal common rail (skupni vod).

 

Groba razlika med CR pa TDI: CR ima konstanten tlak vbrizga pri vseh vrtljajih, medtem ko ima lahko TDI vecji tlak vbrizga...

 

Mazda ze ve kaj je dobr :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ima? pa staro informacijo... V vseh prenovljenih modelih lahko ?e nekaj ?asa (kake pol leta) dobi? nove TDI motorje na skupnem vodu. Ja pumpa-?oba se definitvino poslavlja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.