Skoči na vsebino

Nakup RX-8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e se vozi? na 700km ture, pol RX sigurno ni zate. Itak si pa mislim da prvi k bi mel v RX 10inch lcd, da bi lahko gledal nanizanke ... mislim da bi v tem avtu mogli met ve? dela sopotniki z dr?anjem "kljukce" na strehi in jim med vo?njo "Esmeralda" niti pod razno ne bi pri?la na mislel .... :hohoho:

 

Jst sm mnenja, da ?e ma ?lovek denar za tak avto bi moral met denar tut za tankanje in servisiranje oz. vzdr?evanje. (druga?e ga nima :bravo: ) Namre? tisti cepci, ki nabvavijo tak avto da ga drugi v njem gledajo, sam pa med vo?njo samo gleda obratomer in ?uva da cager ne bo presegel 3000RPM, se v trgovino vozi s ponyekspresom zato da ne bi nabijal km, ker bojda crkne ?e pri 70000 .... :whatever:

 

Got the point? :ne vem:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • 5 mesecev kasneje...
  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kje je zdaj un model, ki vozi 330i bemfo! Ni ?ans, da mu 3.0 ma?ina pije 9L ?zmeden? ?e dizel 3.0 spije 11 litrov nafe. In taki se pol pizdijo glede RX8, da veliko pije. Moja 520i spije 10-11 ?e se lepo vozi pri preganjanju pa sko?i do 30 litrov porabe. Aja kaj se ti?e olja pri BMWju ?e uporablja? sintetiko in avto preganja? skoz ovinke je tudi treba doto?it olje katero pa spet ni ni? cenej?e od mineralnega :D

 

Tak?ni vozniki katerim ma?ine z 200+ konji pijejo manj kot 12L so nedeljski vozniki kateri bi bili lahko zadovoljni z cliom 1.0 :bravo:

 

No komaj ?akam, da kupim RX8.

 

Aja ?e to ni? nimam proti BMWju, ker ga tudi sam vozim in imam namen nabavit E60 vendar avto park mora obvezno vsebovat RX8 :ouje:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo mene, ?e je zgornji post letel name.

 

330i je bp pil 9 litrov. Na relaciji si se moral ?e po?teno potruditi, da je poraba dosegla 11 litrov. Pa ne vozim po?asi in ne la?em, ker nimam za kaj. Povem koliko je pila RX-8 in povem koliko bavarija.

 

Saj ?e ti re?em, da sem pripeljal E92 330d iz LJ v NG po predpisih z 5,8 mi tudi nebo? verjel, ne? Samo je spet resnica!

 

Je pa razlika med mestno vo?njo in relacijo ter na?inom vo?nje! Po mestu mi je 330d pil bp ob lepi vo?nji 9-10 litrov, 330i pa 15. Ne vozim pa s stilom gas do konca, bremza do konca in spet gas do konca....

 

?e mi ?e vedno ne verjame? pojdi na bmw forum in poi??i porabe od VT 2008 ter malo preberi komentarje poleg kako se je vozilo.

 

Sicer je pa pogovor o porabi never ending story....

Napisano

Evo mene, ?e je zgornji post letel name.

 

330i je bp pil 9 litrov. Na relaciji si se moral ?e po?teno potruditi, da je poraba dosegla 11 litrov. Pa ne vozim po?asi in ne la?em, ker nimam za kaj. Povem koliko je pila RX-8 in povem koliko bavarija.

 

Saj ?e ti re?em, da sem pripeljal E92 330d iz LJ v NG po predpisih z 5,8 mi tudi nebo? verjel, ne? Samo je spet resnica!

 

Je pa razlika med mestno vo?njo in relacijo ter na?inom vo?nje! Po mestu mi je 330d pil bp ob lepi vo?nji 9-10 litrov, 330i pa 15. Ne vozim pa s stilom gas do konca, bremza do konca in spet gas do konca....

 

?e mi ?e vedno ne verjame? pojdi na bmw forum in poi??i porabe od VT 2008 ter malo preberi komentarje poleg kako se je vozilo.

 

Sicer je pa pogovor o porabi never ending story....

 

Ja no nedeljskim voznikom tud to uspe :) da z 3.0 ma?ino vozijo pod 10L. Ne mislim se prepirat o porabi pa? govorim kar sem imel mo?nost probat. E46 330xd je pila ve? kot 10L nafte prav tako E60 530d. Ne zanikam pa, da ni mo?no porabo spravit na zgoraj napisano porabo.

 

Saj ravno zarad tega grem na rx8, ker me ne moti poraba in pri hi?i je ?e drug var?nej?i bencinar :ouje: .

Napisano

Ja no nedeljskim voznikom tud to uspe :) da z 3.0 ma?ino vozijo pod 10L.

 

Kle pa nima? prav saj "nedeljski" vozniki ve?inoma nimajo nizke porabe in to ravno zaradi tega, ker so nedeljski vozniki in pospe?ujejo z desetino gasa, kar pomeni, da ri vsakem pospe?evanju to traja v nedogled gorivo pa veselo te?e v motor.

 

Veliko bolj?a so hitra pospe?evanja, do ?elene hitrosti potem pa v primerni prestavi enakomerno naprej. ?e pa ?e malo zna? predvidevat, kaj se bo zgodilo in da se ne zaletava? od semaforja do semaforja kot utrgan si pa ?e napol zmagal v boju s porabo.

 

Tako, da poraba trilitrske ma?ine je ?isto mo?na pri 9 litrih, ?e jo le zna? voziti pa bohnedej, da si nedeljski voznik ;)

33112_1.png

Napisano

Ko vas folk tukaj bere ga ?ist prestra?ite z nakupom RX8 :)

 

V Ameriki (Vegas) so imeli te?avo zarad prevelike dnevne temperature katera je negativno vplivala na hlajenje olja. Od tukaj so nastale potem govorice, da so motorji pri 50.000km zani? in ?e sem dobro razumel motorji sploh niso crknili le izbolj?ali so hlajenje, menjali olje in posneli drug software kateri je poskrbel za manj bogato zmes goriva in pove?ano koli?ino vbrizga olja.

 

Nemci so se pohvalili z 150.000+km prevo?enimi kilometri brez ve?jih okvar. Razen zadnjih lu?i :) in sen?nikov. So pa veliko govorili o menjavi softwerja in zmanj?ani porabi, saj naj bi mazda na za?etku naredila preve? bogato zmes goriva.

 

Sedaj ne vem ampak nekje sem prebral, da so tud sve?ke velikokrat bile slabe.

 

No v glavnem po?vi?gam se na vse in grem kupit tega hudi?a od RX8.

 

 

No to je nekaj o flashu in porabi:

 

Whatever Mazda's reason, I appreciate the "M" flash. Before the flash I was getting about 15mpg in city driving, after the flash I', getting 18mpg.

 

300 miles at 73 mph, a/c about half the time (rainy, had to defrost) - 22.5 mpg.

 

I get 17-18 mpg around town driving (60% city/40% country driving) and 23-24 mpg on highway driving. I think I can get 24-25 mpg if I do 100% cross country highway road trip. I'm pleased -- but sure would like to get more or be able to use 87 octane without lose of performance. I'm not a granny driver, but also not super aggressive.

 

 

 

P.S. olje ne pride 25? dobi se ga ?e po 15? ali pa ?e ima? veze ?e ceneje in to Dexelia Ultra

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.