Skoči na vsebino

Nakup RX-8


Zoom-Zoom

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni !

 

Sem pred nakupom Mazde RX-8 (231 HP). Zanima me kar nekaj informacij. Kolik?en je prtlja?ni prostor ( majhen, srednji,...)-zaradi avtoakustike (15" sub- dvojno dno) ? Vzdr?ljivost tega motorja ?Je res, da ima ?ivljensko dobo slabih 70.000 km in je potem najbolje zamenjati motor ? Razne hibe motorja ? Razmak med vijaki je 5x114 ? ET je ? Pa ?e kaj bi prosil, na kar naj bom pozoren !!?? Hvala za odgovore in pomo? !

 

 

 

Z-Z

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Tukaj bo? na?el ve?ino odgovorov: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...vankel&st=0

 

Druga?e pa:

- prtlja?nik ni nevem kako velik (za 2 osebe za na dopust, max 3 ?e nimajo veliko prtljage in lepo zlo?i? v prtlja?nik), ?e bo? dal notri sub ga bo ostalo zelo malo

- motor je vzdr?ljiv, a ob?utljiv tako kot ostali (nesme? mrzlega ti??a, olje potrebno redno kontrolirati,...)

- ?ivljensko dobo 70.000 imajo tisti, ki ne upo?tevajo zgornje alineje (druga?e pa mislim, da je bil testiran za 150 ali 200.000km)

- za razmak ti bo pa kdo drug povedal

 

?e te ?e kaj zanima pa z besedo na dan :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj bo? na?el ve?ino odgovorov: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...vankel&st=0

 

Druga?e pa:

- prtlja?nik ni nevem kako velik (za 2 osebe za na dopust, max 3 ?e nimajo veliko prtljage in lepo zlo?i? v prtlja?nik), ?e bo? dal notri sub ga bo ostalo zelo malo

- motor je vzdr?ljiv, a ob?utljiv tako kot ostali (nesme? mrzlega ti??a, olje potrebno redno kontrolirati,...)

- ?ivljensko dobo 70.000 imajo tisti, ki ne upo?tevajo zgornje alineje (druga?e pa mislim, da je bil testiran za 150 ali 200.000km)

- za razmak ti bo pa kdo drug povedal

 

?e te ?e kaj zanima pa z besedo na dan :D

 

Odli?na povezava do teme. Hvala ! ?edalje bolj pridobiva RX-8 napram ostalim kandidatom !

 

 

Z-Z

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je odlo?itev padla in bo naslednji avto 98% RX-8 me zanima ?e nekaj: ima ta avto mo?nost monta?e nosilcev na streho (smu?i, kolo....) in pa ali je plo??a, kjer je radio in klima iz enega dela ali je mo?no po delih jo razstavit (monta?a 10" TS LCDja) ?? Hvala !

 

 

 

Z-Z

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je odlo?itev padla in bo naslednji avto 98% RX-8 me zanima ?e nekaj: ima ta avto mo?nost monta?e nosilcev na streho (smu?i, kolo....) in pa ali je plo??a, kjer je radio in klima iz enega dela ali je mo?no po delih jo razstavit (monta?a 10" TS LCDja) ?? Hvala !

Z-Z

 

Radio in klima se dr?ita skupaj. Glede hakelj?kov za nosilce nisem prepri?an, samo pa kupi magnetne nosilce pa je stvar re?ena :D

 

Med ?im pa ?e koleba??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Med ?im pa ?e koleba??

 

 

BMW 330 CiA, Audi TT, Audi A3 3,2, A-R 147 GTA......

 

 

Z-Z

 

Radio in klima se dr?ita skupaj. Glede hakelj?kov za nosilce nisem prepri?an, samo pa kupi magnetne nosilce pa je stvar re?ena :D

 

Hakelj?ki magnetni odpadejo, ker smu?i v nezavarovanem prostoru pred soljo, ki je na cesti??u je smrt za smu?i. Potreboval bi prav stre?ne nosilce (za kufer). Klima in radio sta iz enega kosa ??--> to je pa jeba, ker bo potrebno potem rezat, da se spravi noter 10" Touchscreen LCD (CarPC). Morda kdo ve, koliko pride ta maska z klimo in radiem ??

 

 

 

 

Zoom-Zoom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

BMW 330 CiA, Audi TT, Audi A3 3,2, A-R 147 GTA......

Z-Z

 

RX-8 je avto, katerega motor je pod 4000obrati mrtev, ?e ho?e? kaj iztisniti iz njega ga mora? vrteti konstantno ?ez 7000 obratov, takrat pa lahko mirno ra?una? na 20 litrov porabe in tudi poraba olja ni zanemarljiva (treba upo?tevati, da ni poceni)

- BMW je dosti bolj kultiviran, 90% navora ima 3.0i na voljo ?e od 1500 obratov (se pravi, da vle?e zelo enakomerno od nizkih obratov do 7000 obratov), prostora ve?, 4 osebe se peljejo s prtljago bp na morje, pije vsaj 5 litrov manj. Sam trenutno vozim 330CiA 272KM in ob lepi vo?nji po omejitvah pije med 8,5 in 9,0 (ob enaki vo?nji je mazda vsaj 3-4litre ve?), priganjal ga pa ?e nisem, ker ima ?ele 1000km. Ob 80% AC (cca 140km/h), in 20% mesta, parih kickdownov se poraba giba med 9,2 in 9,6.

- TT je izklju?no za 2 osebi, motorji turbaki lepo vle?ejo.

- A3 ?e nisem vozil, tako da o temu avtomobilu nemorem ni? re?i

- Alfi se pa izogni

 

Pa si jih ?e peljal?

 

Hakelj?ki magnetni odpadejo, ker smu?i v nezavarovanem prostoru pred soljo, ki je na cesti??u je smrt za smu?i. Potreboval bi prav stre?ne nosilce (za kufer). Klima in radio sta iz enega kosa ??--> to je pa jeba, ker bo potrebno potem rezat, da se spravi noter 10" Touchscreen LCD (CarPC). Morda kdo ve, koliko pride ta maska z klimo in radiem ??

Zoom-Zoom

 

Rezanje bo jeba, ker uni?i? linijo tistega "kroga", tam kjer bo? imel LCD je zgornji del ?ir?i od spodnjega,...

Jaz sem mislil magnetne nosilce, in nato ?ez truga, v njih pa smu?ke. Glede original pritrdi?? pa poglej ko bo? ?el na ogled kak?ne RX-8.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

BMW 330 CiA, Audi TT, Audi A3 3,2, A-R 147 GTA......

Z-Z

 

RX-8 je avto, katerega motor je pod 4000 obrati mrtev, ?e ho?e? kaj iztisniti iz njega ga mora? vrteti konstantno ?ez 7000 obratov, takrat pa lahko mirno ra?una? na 20 litrov porabe in tudi poraba olja ni zanemarljiva (treba upo?tevati, da olje ni poceni)

- BMW je dosti bolj kultiviran, 90% navora ima 3.0i na voljo ?e od 1500 obratov (se pravi, da vle?e zelo enakomerno od nizkih obratov do 7000 obratov), prostora ve?, 4 osebe se peljejo s prtljago bp na morje, pije vsaj 5 litrov manj. Sam trenutno vozim 330CiA 272KM in ob lepi vo?nji po omejitvah pije med 8,5 in 9,0 (ob enaki vo?nji je mazda vsaj 3-4litre ve?), priganjal ga pa ?e nisem, ker ima ?ele 1000km. Ob 80% AC (cca 140km/h), in 20% mesta, parih kickdownov se poraba giba med 9,2 in 9,6.

- TT je izklju?no za 2 osebi, motorji turbaki lepo vle?ejo.

- A3 ?e nisem vozil, tako da o temu avtomobilu nemorem ni? re?i

- Alfi se pa izogni

 

Pa si jih ?e peljal?

 

Hakelj?ki magnetni odpadejo, ker smu?i v nezavarovanem prostoru pred soljo, ki je na cesti??u je smrt za smu?i. Potreboval bi prav stre?ne nosilce (za kufer). Klima in radio sta iz enega kosa ??--> to je pa jeba, ker bo potrebno potem rezat, da se spravi noter 10" Touchscreen LCD (CarPC). Morda kdo ve, koliko pride ta maska z klimo in radiem ??

Zoom-Zoom

 

Rezanje bo jeba, ker uni?i? linijo tistega "kroga", tam kjer bo? imel LCD je zgornji del ?ir?i od spodnjega,...

Jaz sem mislil magnetne nosilce, in nato ?ez truga, v njih pa smu?ke. Glede original pritrdi?? pa poglej ko bo? ?el na ogled kak?ne RX-8.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa tam ko je ?e original :P

 

Vpra?anje, ?e gre notri 10" LCD in pa zelo je odro?en za "dotik" ! Maska stane 520 ? + DDV. Bo treba pogledat za kak?no razbito kje in tam pobrati !

 

 

 

P.S. A za stre?ne nosilce za RX-8 je ?e kdo sli?al ? Ker na A-Cosmos nimajo pojma, ?e obstajajo !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In nobeno drugo ?? Samo original ?

 

Ja. Razen ?e ugotovi? kateremu olju je ekvivalentno.

 

P.S. A za stre?ne nosilce za RX-8 je ?e kdo sli?al ? Ker na A-Cosmos nimajo pojma, ?e obstajajo !

 

Kontaktiraj uporabnico wildcat, dela na mazda servisu, tako da pomoje bi ti znala ona kaj pomagat glede teh nosilcev.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj za vraga bo? z 10" lcd? Vzame? takega ki ima ?e original vgrajen lcd in je problem re?en...

 

@RX-8 avta ?e nisi priganjal ampak kickdown si sprobal? Ko jaz dam kick down avto vedno menja v najni?jo mo?no prestavo...

 

 

Kaj, kaj bom z 10" LCD ? Kaj te zanima oziroma kater del ti ni jasen ?? Druga?e pa, zamisel ?e imam, samo ?e z enim frendom se moram posvetovati glede tega. Ker maska (klima+radio) je 520 ?+DDV !

 

 

 

 

P.S. olje ! A oznaka olja je 0-20 W ? A samo ta oznaka je pomembna ali ?e kaj drugega ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi vlival samo to kar mazda priporo?a, ker so te ma?ine preve? ob?utljive da bi se igral.

 

Ja res mi ni jasno kaj bo? z 10" lcdjem :) Ko se pelje? tak nemore? gledati filmov. Raje glej da bo lepo original lcd. Bo ?e saj lepo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi vlival samo to kar mazda priporo?a, ker so te ma?ine preve? ob?utljive da bi se igral.

 

Ja res mi ni jasno kaj bo? z 10" lcdjem :) Ko se pelje? tak nemore? gledati filmov. Raje glej da bo lepo original lcd. Bo ?e saj lepo

 

Voznik ne more gledat filmov, kar ne velja za ostale potnike. Ko gre? na +700 km dolgo pot pa?e pogledat celotno sezono Lost, kak?en film, TV ali pa surfat po netu itd. Nasplo?no pa je zelo uporabna navigacija, katere original so bolj, kot neuporabne v Slo.

 

 

P.S. zdaj sem sli?al ve?inoma same slabe novice o RX-8 od drugih..... in sploh ne vem, kaj naj. Od tega, da sem jim na veliko menjajo ma?ine, ker ko crkne generalka ne pride v po?tev, problem z v?igom oziroma nev?igom....... samo porabo 20L / 100 km in 1L olja na 1500km bi ?e pre?ivel, samo ostalo.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

P.S. zdaj sem sli?al ve?inoma same slabe novice o RX-8 od drugih..... in sploh ne vem, kaj naj. Od tega, da sem jim na veliko menjajo ma?ine, ker ko crkne generalka ne pride v po?tev, problem z v?igom oziroma nev?igom....... samo porabo 20L / 100 km in 1L olja na 1500km bi ?e pre?ivel, samo ostalo.....

 

To si verjetno sli?al od kolegov,ki ?e na dale? niso vidli tega avta,kaj ?ele ga vozli,nikoli pa zares imeli v lasti ne?? <_<:whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kaj se obremenjuje? toliko z vsem mogo?im, ?e ima? denar kupi?, ?e ne pa pusti? pa kupi kaj drugega, in si ne jemlje? ?asa in ?ivcev, ker bi lahko ?e sedel v drugem avtu in ne v RX-8 ker ne spravi?? noter 10" monitorja... Pa pri tem avtu se ne gleda na porabo, druga?e pa ima? toliko dizel agregatov na razpolago da glava boli...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jz ?e bi mel denar bi vsekakor sko?il na rx-8, samo zato ker je zelo atraktivana, redka, ima wankla, 1.3l motor z 230HP,.... druga?e je pa poky pravi naslov za info, je sam imel rde?o 8ko :rispekt:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To si verjetno sli?al od kolegov,ki ?e na dale? niso vidli tega avta,kaj ?ele ga vozli,nikoli pa zares imeli v lasti ne?? <_<:whatever:

 

Eee, vidi?, tu se pa moti?. Informacije so pri?le od oseb, ki so si lastile RX-8 !

 

Ne vem kaj se obremenjuje? toliko z vsem mogo?im, ?e ima? denar kupi?, ?e ne pa pusti? pa kupi kaj drugega, in si ne jemlje? ?asa in ?ivcev, ker bi lahko ?e sedel v drugem avtu in ne v RX-8 ker ne spravi?? noter 10" monitorja... Pa pri tem avtu se ne gleda na porabo, druga?e pa ima? toliko dizel agregatov na razpolago da glava boli...

 

 

Ohh, spravim noter 10" LCD.... je ?e plan narisan. RX-8 je najhuj?i avto v svojem segmentu z najve?jo katastrofo od motorja.... lahko bi dal od MPS motor noter in ga ?e malo odprli, nebi ni? zgre?ili. Tako pa, edina zadeva, ki me odvra?a od nakupa je motor,, vse ostalo se lahko konkurenca samo skrije.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ohh, spravim noter 10" LCD.... je ?e plan narisan. RX-8 je najhuj?i avto v svojem segmentu z najve?jo katastrofo od motorja.... lahko bi dal od MPS motor noter in ga ?e malo odprli, nebi ni? zgre?ili. Tako pa, edina zadeva, ki me odvra?a od nakupa je motor,, vse ostalo se lahko konkurenca samo skrije.

 

Naj ti poky pove kolk km je mel pa kolk motorjov je mel v gara?i :P pomoje je mela una rx-8 ?ez 70k pa ?e se ne motim je imela tovarni?ki motor :ne vem: od prijatelja o?e ima modro rx-8 in ima ?e krepko ?ez 150k, in tera avto do red line pa motor ?e kr dela ko ?vicarska ura :rispekt::rispekt: tko da kupi ?e ima? ?ansko, ker ?e ne bo? se bo? kasneje "zakaj je nisem vzel..." ;)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.