Skoči na vsebino

Vzmeti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, zanima me slednje;

 

?e na avto namontiram samo ?portne vzmeti, se pravi brez ?portnih amortizerjev oz. obnovljenih in tr?anih originalnih, mi bodo amortitzerij zdr?ali?

 

Poznam veliko primerov Golf-ov V, IV, ki majo tko narjen ?e kar nekaj let, in lastniki pravjo da ni nikakr?ne razlike blo vmes ?utit (posedanje, otrditev, nabijanje, spu??anje ...)

 

Navsezadnje, kako smo v?asih nardil na golfu II ? Objemko, pa stisnit feder, pa nekter ?e kr tko plujejo po svetu ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Hm...tega vsekakor ne bi delal. Varnost je le varnost.

 

?e ho?e? met izgled bo seveda delovalo, ampak ?e so amortizerji ?e bol bogi, se bo avto ?e velik slab? pelal. Sam sem raje pustil navadne vzmeti na mx3 in kupil samo nove bla?ilnike, pa se je avto ful lepo pelal :bravo:

 

Doskrat na cesti vidi? ko se pele? za kikim avtom, kako "ska?e po cesti" ko se pelje po luknjasti cesti na 100kmh. Avto v podnu, pa o?itn hin amortizerji, tak da se ?e na dale? opazi.

:)
Napisano

Hm...tega vsekakor ne bi delal. Varnost je le varnost.

 

?e ho?e? met izgled bo seveda delovalo, ampak ?e so amortizerji ?e bol bogi, se bo avto ?e velik slab? pelal. Sam sem raje pustil navadne vzmeti na mx3 in kupil samo nove bla?ilnike, pa se je avto ful lepo pelal :bravo:

 

Doskrat na cesti vidi? ko se pele? za kikim avtom, kako "ska?e po cesti" ko se pelje po luknjasti cesti na 100kmh. Avto v podnu, pa o?itn hin amortizerji, tak da se ?e na dale? opazi.

 

 

 

Po mnenju mehanika ni z amortizerij ?e n? narobe ... razmi?lam v tej smeri, da ?e bi se ?ez ?as pojavle kake "pizdarije" bi zamernjal ?e amortizerje, druga?e bi privar?eval cca. 200?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Amortizerji so fu? nekje pri 70k km na na?ih cestah. Sicer se ?e normaln pele?, ampak ni ve? to to.

 

Pa?, proba?. Itak ko bo? dal fedre notr, se ti bo zdel, da je avto dost bolj stabilen itd. :P

:)
Napisano

No, v tej smeri tut jst premi?ljujem, da pri ni?anju ne sme? pretiravat, in da bi mogli amortizerij zdr?at, ?e bi zni?al za cca. 30mm (+ - 5mm)

 

Ni problema, jaz imam Eibach vzmeti na avtu in je vse OK. Avto znizan v mejah normale.

Ce pa znizas avto za 5 cm je treba skrajsat amortizerje.

 

 

Kok pa ?e ma? na ta na?in prevo?enih kilometrov in koliko ?asa? Zanima me ?e kje si jih kupil, katere in koliko si dal? Komu si jih dal zmontirat. Hvala za odgovor

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Sam sem imel na prej?ni dve lete eibache. Fedre so zakon. Ampak bi jih priporo?al z drugimi amortizerji. Pa? prvo kupi? fedre, vidi? kaj se dogaja in potem ?e amortizerje, ?e misli? avto en ?as vozit.

 

Na ravni oz. gladki (neluknjasti) cesti je avto lepo ?el v ovinek, ampak mi je rahlo poskakoval ob dinami?ni vo?nji po "neravni" cesti. Vse je ql, dokler ma? v glavi neko oviro, ker se zaveda? da podvozje ni novo.

:)
Napisano

Sam sem imel na prej?ni dve lete eibache. Fedre so zakon. Ampak bi jih priporo?al z drugimi amortizerji. Pa? prvo kupi? fedre, vidi? kaj se dogaja in potem ?e amortizerje, ?e misli? avto en ?as vozit.

 

Na ravni oz. gladki (neluknjasti) cesti je avto lepo ?el v ovinek, ampak mi je rahlo poskakoval ob dinami?ni vo?nji po "neravni" cesti. Vse je ql, dokler ma? v glavi neko oviro, ker se zaveda? da podvozje ni novo.

 

 

 

Ti si mel verjetno V6 ane?

 

Dubu sm ponudbe;

-H&R 260?

-Lowtec Spredi 40mm zadi 30mm ( ? ? ) 170?

-FK 170?

 

Predlogi? :ne vem:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Tista je bila 1.6. Predelana seveda. Em...predlogi? Mislim, da so vse "enake". Sam bi vzel FK za tak?en denar.

 

Mislim, pa da imata V6 in 1.6 enake fedre, ?e se nemotim. Ne me dr?at za besedo.

:)
Napisano

se nekaj, ?e dam samo fedre gor mi bo notranji rob pobiral?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Kok pa ?e ma? na ta na?in prevo?enih kilometrov in koliko ?asa? Zanima me ?e kje si jih kupil, katere in koliko si dal? Komu si jih dal zmontirat. Hvala za odgovor

 

Nekje 240.000km (sedaj 320.000km), 10 let, Eibach kupljeni na Mazda servisu kot original Mazda dodatna oprema za MX-3 . Zmontirano na servisu. Glede cene je malce dalec nazaj da bi se spomnil. Lahko pa vprasas na Mazda servisu koliko stanejo sedaj.

Napisano

Evo izvohu sm neke VOKLAND vzmeti, ki jih dobim za 230?. Nekje pravjo da so, pa? ?ist ql, drugi sploh ?e sli?al niso zanje. Mislim da ne morejo bit nevemkok slab?i od H&R, ?e so le 30? cenej.. :ne vem:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Kaj pa ?e bi vseno dal 30? zraven,pa ma? le H&R?? :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

sej nio druzga sam ?e bom pr?parau pa 30? sam na ra?un imena ... je pa dost, glih optika :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

JAz imam H&R in so super... jaz sem zeloooo zadovoljen z njimi.... :D

Feel free....

Napisano

Tkole sm zdej naredu. Mal sm ?e brskou in najdu vogtland vzmeti za 230?, ki sem jih dobil za 25% cenej. K bom pa zmontiru pa povem ?e se je spla?al. :unsure:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

?e bi rad meu samo ni?ji avto je najceneje in najhitreje, ?e spusti? gume, pa ?e sam lahk to naredi?. :D:D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e bi rad meu samo ni?ji avto je najceneje in najhitreje, ?e spusti? gume, pa ?e sam lahk to naredi?. :D:D:D

 

Ne Ajvar, ?e bol? je, ?e da? gume dol. :hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Ne Ajvar, ?e bol? je, ?e da? gume dol. :hohoho:

 

Pa sam po feltnah, pa ?e hudo zgleda ko potegne? al pa zabremza?, ko iskrice okol letjo. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa sam po feltnah, pa ?e hudo zgleda ko potegne? al pa zabremza?, ko iskrice okol letjo. :bravo:

 

pa ?e driftat se da fajn :ouje:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kr provo?te si ... :P Itak se gre da je najcenej in najbol?. Mislem da sem izbral neko srednjo pot. Amortizerje bom obnovil in jih mogo?e za nekaj % str?u. Sej verjemte da ?e bi mel avto k je vreden 20.000? tut ne bi dal 200? za vzmeti, avto k je pa vreden 3500? pa mislim da nima smisla oplemenitit z vzmeti in amortizerji za 1000?. Ne vem, ?e je to tok narobe ... ;)

 

Pa avto ma 110 konjev tko da ... ?e ne bodo dost sam ni?ji fedri ... :huh:

 

Sej na naslednjem sre?anju jih bom verjetno ?e imel gor, pa boste lahko povedal (tisti k mate H&R in Eibach) kaj je z njimi.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Model brez zamere, samo malo heca pa mora bit. sramezljiv Vedno se vsak odlo?i kakor mu najbolj pa?e in ustreza, tudi finan?no. Upam da bo? zadovoljen z rezultati in bo? potem delil izku?nje z drugimi ki bodo v prihodnosti na tvojem mestu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.