Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Meni se je pojavil zvok iz spredaj kot ki se sli?i kot da preklaplja neko stikalo, oziroma rele. Ko se avto ogreje preklaplja ko spusti? ali doda? plin.

Kaj bi lahko bilo ot, sumim da je nekaj povezano z alternatorjem in polnjenjem baterije.

Torej zanimam me ?e je mel kdo kaj podobnega oziroma ?e pozna problem in kaj naj jaz, preden kj neha delat. Gre za Mazdo 323 1.6 16V limo, l93

Polno hvalo za pomo?

lp

Samo

Napisano

hmm!

Te?ko je karkoli re?t na pamet!

 

Veliko la?je je to ?e sli?i? kaj dejansko se zgodi!

Pa je zvok tak kovinski kot bi ob ?asijo udarilo kaj al kako!

 

Kok pa ima? kaj jermen napet na alternatorju jkaki so nosilci motorja?

Lahko to kam udari ko pospe?i? ali spusti? gas!!!?

 

 

:ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ma po moje to ni, itak sem mel redni servis pred kratkim in jermena so bila menjana in nategovalci tudi. Sli?at je kot stikalo ki preklaplja.

Zelo bi mi pomagalalo ?e bi mel elektro shemo tega avta...?e ma kdo.

Vsekakor pa ni da bi mahansko kaj udarjalo...

hvala za odgovor

Napisano

Aha ma druga?e pa ne vem ?e bi kero stikalo blo v zvezi z alternatorjem!

Kok pa se to sli?!!

kaj se to na mestu tudi sli?i ko stiska? na gas?

Morda je kak slab stik z maso ipd. in ko spelje? se pa? kontakt zbol?a in klikne kak rele,se ti pojavlajo kaki simptomi napak morda!

si kj opazil da se kaj takega morda pri?ge ? :ne vem:

 

ma? kj morda pod armaturo kj od?ravfan pa klikne ko spele? ?

 

za kj ve? pa na pamet nebi vedu :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?udno, pa da je povezano z gasom?? hmmm....?e gre? po vrsti kaj vse se priklaplja ko je avto ogret pride? do dejstva....ventilator motorja (samo da bi ornk kliknilo ko se vklopi je ?udno), ima? morda klimo in takrat pri?gano??Pri meni se sli?i in tudi ?uti ko se vklopi.

Ena izku?nja glede ?voh alternatorja ipd. Pri meni se je v kabini sli?alo vklapljanje in izklapljanje nekega releja (tk,tk...tk,tk) ko je bil alternator ?e ?isto na koncu oz. je avto potem v parih minutah samo ugasnil. ?trom je jeba ja :whatever:

Napisano

Ma sli?i se tko komaj, kot bi bilo nekje v sovoznikov delu armature. ni da bi bilo mote?e. Dobil sem tudi namig da bi bilo mo?no da se sli?i stikalo ki vklaplja in izklaplja polnenje akumulatorja. Pri tem me je opozoril da bi zanl nehat polnit akumulator ?e bi stikalo obstalo na napa?nem mestu.

Da bi pa karkoli drugega bilo zraven pa nisem opazil, tudi nobenga efekta da bi karkoli cukal avto, avto dela prfektno.

Napisano

Ja to bi lahko bilo to...sam alternator ne crkne vsak dan...sej ne da bi ga ?e kdaj menjal sam...

Kj to pomeni da lahko po?as razmi?ljam o novem alternatorju...kolk ?asa ti je ta Tk Tk delal...

lp

 

 

Stikalo za polnjenje aku?

 

A ni tako da je v altenatorju vgrajen reglar, ki uravnava napetost s katero potem avtomatsko polni aku?

 

 

To je tko ja, kar je spet mo?no, sicer ne vem kako se reglar ogla?a..?e se, lahko pa pove?em s tem da ko ja avto mrzel se to ne ?uje, oziroma ko avto zapali?, torej je ti?ina dokler se akumulator na anpolne nazaj...

mo?no je to...

Napisano

res je ! V alrternatorju je reglar ki sklaplja pri cca 14-14,5V polnilne napetosti!

?e je fu? (lahko sveti lu?ka akom.,ti preve? polni in to opazi? v armaturi k ob gasu lu?ke mo?neje zasvetijo)

Mislim da ni stikala za to! ?e pa se motim bom pa nekaj ve? sam vedu!

sam pri avtoelektriki tega nismo nikol omenli :( :ne vem:

Regler pa ma elektroniko no3 in ga ne more? sli?at!

?e ti tudi na mestu klika ko stiska? gas pol pa? sledi zvoku in ?e je to kje pri relejih,jih enega za drugim odstranjuj da vidi? pri keremu se klikanje kon?a!

 

pol pa naprej :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hvala vsem skupaj...sicer ?e nisem ugotovil kje in kaj...se je pa nehalo ogla?at...zdaj ne vem al je to dobro ali slabo...bom ?e do enga ?tromarja pa bomo pogledal.

lp

Samo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.