Skoči na vsebino

mazda 626, ?iberdah :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni prijatelji in ljubitelji mazd!

 

No pa je napo?il tudi moj prvi post. Bolj kot ne sem pre?el vse teme na forumu in ugotovil, da je zelo malo tem namenjenih mazdi modelu 626 katere sem tudi sam nov lastnik. Torej imam mazdo 626 cronos`94 letnik in me zanima slede?e glede pomi?ne strehe (?iberdah)... a ve kdo morebiti ?e je normalno, da ko pomakne? streho s funkcijo tilt (dvignes zadnji poklopec strehe) ostane spodja plastika nepremi?ne strehe nepremaknjena zaradi cesar ne vidim efektivnosti kajti zrak ne prehaja iz avtomobila kot ?e bi se ta spodnji poklopec premaknil. Do sedaj sem imel avte pri katerih si lahko sam rocno premaknil tale spodnji poklopec medtem ko pri mazdi to ne gre, sem sprobal in skoraj uni?il zadevo :) upam, da ste me razumeli kaj sem hotel povedati in kaj je moj problem.

 

Hvala vsem, ki mi boste odgovorili in dali namig.

 

Gregor

 

 

 

 

 

vidim da sem zgoraj napisal nepremicne strehe, pravilno bi bilo pomicne strehe :)

Napisano

Tako ima tudi xedos, samo lahko to plastiko porine? nazaj in ti sonce sije na bu?o. Tisto se pri 626 se premika pri slide in ne dviga (tilt), saj ima spredaj 2 zarezi skozi katere vle?e zrak, tudi ?e celo tisto planko pro? vzame? ne bo nobenega prepiha, pa funkcija dvignjene strehe je pomoje sam ko avto parkira?, da gre vro? zrak ven, med vo?njo pa samo ?umi kot 100 hudi?ev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se strinjam! Drga? pa pazite ?ibedah(e), mi smo uni?li eno vodilo, ki je iz ?pijatra in seveda ne da varit ipd :angry: ... Druga? pa ?e mam novega, sam je treba najdit ?as (in voljo!), da to vodilo menjamo. Je ?e ?el en popoldan za demonta?o na odpadu (pa ?e lilo je ko iz ?kafa) :angry:

 

Do poletja mora bit :lol:

Icewoman is here!
Napisano

... mi smo uni?li eno vodilo, ki je iz ?pijatra in seveda ne da varit ...

 

 

Jst mam tud odlomljen vodil - pa je verjetn treba strop demontirat da zamena?!

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.