Skoči na vsebino

Mazda 6 amortizerji - malo tr?i ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

torej, avto je udoben, zni?an z Eibachi, vendar v?asih preve? ziba, ker ima dolge previse ?ez os, najni?ja to?ka odbija?a spredaj pa je cca. 80mm nad cesto :)

 

zato me mika, da bi na spomlad ubodel nove amortizerje... pa ne vem sploh kje naj za?nem gledat... rad bi mel nekaj, kar je malo tr?e od originala...vzmeti nebi menjal!

 

2. opcija je tudi, da bi jih dal str?at enemu od mojstrov, ki to delajo po SLO.. Vuga iz Gorice in Amortizer, ?e kdo ? Seveda nekdo, ki stoji za tem, kar je naredil...

 

izku?nje, predlogi ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tezko vprasanje...

ce je denar potem bi dal kake bilstein

ce ni, najprej naredi test amortizerjev potem ce je vse ok, trsat.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jst sm jih dau obnovit in tr?at 10% k amortizerju, cena 160?, zadovoljen ve? kot preve? :D

Zadi je k skala, spredi pa ga sicer prec umiri, sam ni tok trd k zadi (se vid da je motor spredi :P)

Sm pa gledu od KAYABA amortizerje, plinske in oljne, okol 350-400? za use 4, odvisno al so plinski al pa oljni. ?e bi pa bilstein delu za hyundaija (sj nevem, a dela al ne), bi miljon posto to uzeu, pa einbach vzmeti, pol pa gasa dalje.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Večina vozi skiro off/on. Stisne gas do kraja, da doseže tisto "zen" stanje (uau, kako šiba), ne pomisli, da bi lahko vozil tudi z gasom nekje vmes. Valjda, ko ga preseneti ovira, preden preklopi iz "zen" na "normal" je že po tleh.
    • Se strinjam, samo eni tankajo za 30€ in nikoli polnega..... 😚
    • @uklopko. Ko berem tvoj zapis me nekoliko zmrazi -   ker sem doživljal podobno zgodbo 4 leta nazaj.   Pri takratni CD175 z okoli 100.000 prevoženih je bilo po testiranju pooblaščenih servisov vse BP. A interval regeneracij se je iz tedna v teden zmanjševal in v cca 4 mesecih skoraj prepolovil (iz cca 200 km na cca 100 km - zelo odvisno od režima vožnje). Pa sem si kupil OBD2 adapter, preko aplikacij  FORScan-a in Torque spremljal parametre, objavljal na več forumih, se oglasil na več pooblaščenih servisih. Odgovorov pa vedno več kot vprašanj - iz matematike vemo, da v takem primeru ni točne rešitve.
    • Torej, most pride nekje 550 eur, potem pa še amortizerji in "ene" podporne roke plus potrošni material v obliki šraufov, ker bo treba dosti rezat stran, ker drugače ne bo mogel razstaviti. Vse skup je ocenil na cca jurja.  Spredaj pa tudi dodatne roke in zglobi, ki bi ble proti 200 eur ena.   Zmaj, če je varianta za vprašat, te prosim. Trenutno čakam na predračun od svojega mehanika. Hvala!   Skratka, od začetka se že nagibam k popravilu, saj trenutno nimam želje po menjavi, ker je avto še čisto dober za vozit.☺️    
    • Dobro jutro.... 😁😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.