Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

LP!

 

Sem nov uporabnik tega foruma, v?lanil sem se pa zato, ker ma stric en problem.

 

Ima mazdo 6, menjal je akumulator, zdaj pa mora vtipkat kodo, ?e ho?e posu?at radio in uporabljat potovalni ra?unalnik. Avto je kupil rabljenega preko Autocommerca, zraven pa ni dobil nobenega listka s kodo.

Obstaja mogo?e kak?na tovarni?ka koda (npr. 0000, 1234 ...) za to al je potrebno it na servis?

 

 

Hvala za odgovore!

Napisano

LP!

 

Sem nov uporabnik tega foruma, v?lanil sem se pa zato, ker ma stric en problem.

 

Ima mazdo 6, menjal je akumulator, zdaj pa mora vtipkat kodo, ?e ho?e posu?at radio in uporabljat potovalni ra?unalnik. Avto je kupil rabljenega preko Autocommerca, zraven pa ni dobil nobenega listka s kodo.

Obstaja mogo?e kak?na tovarni?ka koda (npr. 0000, 1234 ...) za to al je potrebno it na servis?

Hvala za odgovore!

 

A je orginalni radio notri ali kaj drugega?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e se ne motim pi?e v navodilih za uporabo kaj naredi? v tak?nem primeru. V svoji sem jih samo na hitro preletel to temo o zakodiranem radiu.

Napisano

Tako je v knjigi kjer so navodila in seveda ostale zadeve mora bit koda radija,najverjetneje kje na plo??ici napisana,v?asih pa celo to kodo najde? na samem radiju ?e seveda ga ven sname?-ampak poglej v navodilih.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tako je v knjigi kjer so navodila in seveda ostale zadeve mora bit koda radija,najverjetneje kje na plo??ici napisana,v?asih pa celo to kodo najde? na samem radiju ?e seveda ga ven sname?-ampak poglej v navodilih.

 

?emu potem koda, ?e jo lahko vsak aktivira. Potrebno iti na servis=> obstajata dva na?ina

 

-radio ven, nato po?ljejo v austrijo

 

-ali pa s posebnim postopkom aktivirajo na samem servisu cca 100,00eur (vsaj blo je toliko)

 

lp

lp

retail

Napisano

?emu potem koda, ?e jo lahko vsak aktivira. Potrebno iti na servis=> obstajata dva na?ina

 

-radio ven, nato po?ljejo v austrijo

 

-ali pa s posebnim postopkom aktivirajo na samem servisu cca 100,00eur (vsaj blo je toliko)

 

lp

 

ja itaq ?zmeden??zmeden??zmeden?

If in doubt, flat out... 

Napisano

?emu potem koda, ?e jo lahko vsak aktivira. Potrebno iti na servis=> obstajata dva na?ina

 

-radio ven, nato po?ljejo v austrijo

 

-ali pa s posebnim postopkom aktivirajo na samem servisu cca 100,00eur (vsaj blo je toliko)

 

lp

 

???????

 

Halo ?zmeden?

 

lej ?e ti menja? 2x v tednnu akomulator,se pravi bo? 2x pla?al 100? da ti odkodirajo radijo?

Preden kar koli naredi? preberi navodila,?e ti morda uspe najti kaj uporabnega,preglej vse dokumente ?e morda kje zasledi? kako kodo,?e tega ni potem kontaktiraj prej?nega lasnika in naj ti pove kodo(najenostavneje) in nato jo spremeni? po svoje!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.