Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Veš, zabava se začne, ko se konča utrjena pot. Ampak tam so pa hitrosti za eno nulo maljše in so bližje 13 km/h kot pa 130 km/h... Poleg tega: cestno prometni predpisi veljajo na cesti, ne pa na gozdni vlaki in travniku... Se pa delovanje fizike še bolj opazi, ko težko vozilo pelješ po bregu, na katerem je trava. Ali, še huje, mokra trava... Takrat se masi in hitrosti doda še težnostni pospešek po bregu dol...
-
Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.
-
Res je... smernik uporabijo samo takrat, ko se ti prilimajo na rit, ko prehitevaš kolono šleparjev in imaš pred seboj kolono vozil ... Takrat znajo besno blendati in prižgejo levi smernik
-
Od Mraušk Mčk · Napisano
Pomoje je Slivka ves pogumen na prehitevalnem, ker ima zadaj na avtu napis: Pozor! Lopata v avtu! Moje skromno mnenje je, da prehitevanje s hitrostjo 130 ni egoistično. Za moje pojme je egoistično obnašanje voznikov npr. Bosanskih Motornih Wozil, ki ogrožajo ostale udeležence z vožnjo na premajhni varnostni razdalji in z neznanjem pravilne uporabe svetlobnih teles.