Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Danes se je pa nekdo za las izognil lopati... Pridem v X križišče, ampak s stranske ceste in zavijam levo. Meni nasproti pride model s kombijem (ravno tako s stranske) in nima nobenega smernika. Zato domnevam, da gre naravnost. Pogledam po prednostni levo in desno - nikjer nikogar. Ker tisti, ki je meni nasproti, namerava naravnost, ima torej prednost pred menoj, ki zavijam levo. In ga čakam. Model pa tudi stoji in ne spreljuje. Še enkrat pogledam po prednostni - prazno. Pogledam njega - stoji. Še enkrat preverim prednostno, ker očitno možakar vidi nekaj, česar jaz nisem opazil. Prazno. Pogledam njega in mu pomaham, naj gre, saj ima prednost. V tem pa možakar odloži mobitel, prestavi menjalnik in spelje... Ma prekleta reč, pri vseh modrih zobeh, ki jih zdaj dobiš že serijsko in če ga slučajno ne, ga dobiš tako, da ga priklopiš v AUX priklop, on mobi na ušesa in stoji v križišču...
-
Veš, zabava se začne, ko se konča utrjena pot. Ampak tam so pa hitrosti za eno nulo maljše in so bližje 13 km/h kot pa 130 km/h... Poleg tega: cestno prometni predpisi veljajo na cesti, ne pa na gozdni vlaki in travniku... Se pa delovanje fizike še bolj opazi, ko težko vozilo pelješ po bregu, na katerem je trava. Ali, še huje, mokra trava... Takrat se masi in hitrosti doda še težnostni pospešek po bregu dol...
-
Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.
-
Res je... smernik uporabijo samo takrat, ko se ti prilimajo na rit, ko prehitevaš kolono šleparjev in imaš pred seboj kolono vozil ... Takrat znajo besno blendati in prižgejo levi smernik
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)