Skoči na vsebino

Mazda RX-8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Blagor cestam.....

Pa boge ceste, k js neki tazga dobim v roke....

Bedak ne more bit vsak.

To je ?e prvi korak! user posted image

Napisano

Hehehe, jaz jo pa hodim gledat v ljubljanski BTC k Gama Centru - njihova izlo?beno steklo je ?e ?isto poslinjeno :P (jup, hodim tudi takrat ko imajo zaprto :lol: ).

user posted image
Napisano

jaz pa tole slikco vsak mesec ponovno sprintam, ker je vedno slinava ;P

 

tale ritka je lepsa od J.Lo :)

post-9-1074496114.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

js bi tud, sam kaj bos v sloveniji s takim avtom, ceste so itq bpl za en k..., pa slovenska fovsarija, pa itaq vema kake rezultate pusca na avtomobilih, ven iz lastnih izkusenj. Da bi pa mel avto v garazi, za preah nabirat in za le ta prah brisat, in za registracijo vsako leto placevat, hvala tolk dnarja cajta pa nimam. :(:(:(

 

 

Pozna kdo kakega sponzorja, pol pa se lahko zmenmo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Fantje - ?e imate mo?nost dobit kak test drive - GO FOR IT.

 

Zadeva je enkratna za vozit.

dor kej bere Mobisux al pa Avto.net lahko najde vse vtise iz vo?nje te lepotice.

Napisano

Po mariborskih cestah se ?e vozi nova MAZDA RX-8!! :)

...in je rde?e barve,vozi pa jo starej?i mo?akar z brki...moj znanec;majo doma same Mazde. Pri ?erbineku je tisti Mazdin oldtimer njihov.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Nope,na ?alost ?e ne...

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Mora? se gibat na pravih mestih... :D ...meni je mama povedala kdo je kupil...:)

Drga? se vozi bolj po centru,ker so tam blizu Madinske doma;jaz ga sicer ve?krat vidim v 6ki.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Kater model pa, ce ni skrivnost ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsa ?ast, ?e jo je kupo. Sem jo pred pribli?no enim mesecem vido na Gosposvetski in v ?ivo mi je ?e lep?i, samo pri?akoval sem, da je to manj?i avto.

IPB Image
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Eno se vsake tolk ?asa vid tut v Ljubljan v centru.

?e pa ?e kdo najde sponzorja za ta avto, nej bo fer pa da furat ?e ostalim en krog.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.