Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za V6 motor.

 

zobat jermen in trije napenjalci - 50.000 sit

oba klinasta jermen okrog 5.000 sit

Olje 5w50 4 litre + oljni filter - 15.00 sit

+ delo ki pa je odvisno od tega kdo ti dela

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved)

 

Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven.

 

Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne.

 

L.p. ?uki :rolleyes:

post-11-1106820326_thumb.jpg

Napisano

Ja, to je za v6 , oprosti. :unsure:

 

V avstriji NI ceneje ?e lahko nabavi? rezervne dele ceneje kot v MAZDA servisu. Do tam in nazaj je vsaj 15 kSit, ?e se kaj zakomplicira, ti ne bodo mogli popraviti v enem dnevu, ker ne bodo imeli delov. ?e ga da? popravljati kje blizu doma si lahko kak?en dan brez avta, se bo? ?e zna?el, vsi smo ?e hodili pe? ob?asno...

 

Poglej tukaj za rezervne dele:

 

http://www.olef-sp.si/

 

 

http://www.motomat.si/

 

V principu jaz delam takole:

 

- naredim seznam stvari ki jih moram( ali ?elim) urediti znotraj tega servisa.

- poi??em preko interneta/prijateljev rezervne dele. V najslab?em primeru grem v MAZDIN servis.

- Zmenim se z neko avt.mehani?no delavnico da mi zadeve naredijo, po seznamu ki jim ga dam v roke, vpra?am okvirno koliko bo to ko?talo, v izogib hudo ve?jem ra?unu kot bi pri?akoval.

- vedno ho?em biti zraven (vzame ?as!), ker rad pogledam v "?revesje": tako dobi? ob?utek v kak?nem stanju je avto. Tudi nepri?akovane te?ave lahko sproti re?uje?: popravi? ali pusti? za drugi?. ?e ti nebi dovolili da gleda? kaj po?nejo, se obrni in poi??i drugo delavnico.

- Stare dele pregledam ?e jih je mo?no obnoviti. Tudi njih vpra?am ?e bi to hoteli narediti oz. ?e se izpla?a. V ve?ini primerov se ne da.

 

L.p. ?eljko

Napisano

Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved)

 

Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven.

 

Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne.

 

L.p. ?uki  :rolleyes:

Samo nekaj bi popravil, menjava vseh treh napenjalcev pri drugi menjavi zobatega jermena, tudi ?e nimajo lufta, ker ropotajo ko jih zavrti? na roke. Hidravli?ni vzvod je NEUNI?LJIV, razen ?e ga uni?i? pri menjavi zobatega jermena, ko ga je potrebno stisniti in blokirati, sam od sebe nebo nikdar odpovedal. Kaj je mnj?i tega ne razumem. Vse te dele sem zamenjal sam + ?e vodno ?rpalko.

Vsi trije napenjalci pa so original za mazde in forde v6 in so novej?a izvedba, ki ima plastificirano tekalno povr?ino, jermen pa je gates. Delo pa nekje dva popoldneva, ker pa? tega ne delam vsak dan.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še to - ko užgeš avto, vidiš kje je cagar na 0l tanka - seprav na črtici pa še malo v levo   Ko začne utripat, je točno na 0... mogoče bi šlo potem še malo v minus   Imam pa nekje v glavi tudi da sem nekje enkrat bral o velikosti posode 56 litrov, kar bi blo bolj verjetno
    • Jp, 62 litrov bi naj mela, js tut še nisem natankal več kot 54 litrov, pa tudi ne zavijem na bencinsko kuj ko je lučka.
    • Jaz sem imel danes 23 km do rezerve - tankal sem 50,xx l   Mogoče prilagodi remaining glede na porabo... tudi ko sem imel že 0 km remaining in je ikonca za bencin utripala, sem natankal ponavadi okoli 54l   Jaz mislim, da je 62l res možno, ker pri 0 remaining greš lahko še vsaj 50km    @Janez007 a si ti samo 3ko testiral ali tudi 6ko
    • Zaradi selitve v enosobno stanovanje se mora kolega odpovedati hišnemu ljubljenčku. Zato vam pošiljam njegovo sliko s hišnim ljubljenčkom in vas prosim, da se kdo odloči in sprejme živalco pod streho. Je zelo prikupna, ljubezniva, rahlo razvajena in rada se crklja. Kolega prispeva tudi hrano za prva dva tedna.      
    • Nekega dne je na kmetijo prišla radijska novinarka, ki je železa posenti prispevek o kmečkem vsakdanu. K sebi je povabila kmeta in mu naročila naj opiše svoj običajen dan. Kmet: - "Zjutraj ob petih vstanem in za začetek ruknem en šnaps, potem..." Novinarka: - "Gospod, to je vendar oddaja za otroke. Recite raje, da, namesto da spijete en šnaps, preberete eno knjigo!" Kmet: - "Torej. Zjutraj ob petih vstanem in za začetek preberem eno kratko knjigico. Potem žena pripravi zajtrk in po zajtrku še eno knjigo preberem. Za tem grem v hlev, zrihtam živino, grem nazaj v bajto na eni dve kratki knjigi in polej delat na polje. Vmes med pavzo vedno preberem eno knjigo in grem nazaj na polje. Sledi kosilo in po njem se ponovno prileže ena orng knjiga. Kasneje malo zadremam in ko se zbudim preberem še dve knjigi, da človek lažje diha. Popoldne še opravim nekaj malenkosti na kmetiji, zvečer pa gremo s prijatelji v knjižnjico. Tam cel večer beremo knjige. Ko nas imajo dovolj, nas knjižnjičarka vrže ven. Potem pa zavijemo k meni dol v tiskarno in beremo včasih celo vse do jutra..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.