Skoči na vsebino

Kasko - Triglav?!?


smash

Priporočeno sporočilo

Zanima me naslednje...

 

na avtu imam nekaj praskic, po?en zadnji odbija? ter udarjen zadnji levi del (praska ter vboklina v avto po lastni krivdi)...

 

..mislite, da bodo kaj kompliciral, ?e napi?em, da se je vse to zgodilo na parkiri??u? bodo verjeli? kako je s tem? ima kdo izkusnje?

 

poleg tega imam na strehi in havbi udarce od to?e...tako da je kar nekaj stvari za popravit..klical sem tja in so mi rekli, da je za vsak ?kodni primer potrebno napisati svoj prijavni list..

 

sedaj jih imam ze ene 6 :)

 

mislite, da bo slo brez tezav? je res, da ce priznam krivdo pri nastali skodi, da upostevajo odbitno fransizo? zato bi raje rekel, da je pac nekdo ponoci udaril v avto, samo ne vem, ali lahko ugotovijo, da govorim neresnico...tako da prosim za nasvet :)

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse je odvisno od po?kodbe in sicer, ?e je mo?no, da jo bi recimo povzro?il nekdo drug potem se da. ?e pa je udrtina od kakega kovinskega stebri?ka al pa telegrafarce oziroma od betonskega stebra pa pa? ne, ker vse te omenjene zadeve se ne premikajo same naokoli in ne treskajo v avte ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me naslednje...

 

na avtu imam nekaj praskic, po?en zadnji odbija? ter udarjen zadnji levi del (praska ter vboklina v avto po lastni krivdi)...

 

..mislite, da bodo kaj kompliciral, ?e napi?em, da se je vse to zgodilo na parkiri??u? bodo verjeli? kako je s tem? ima kdo izkusnje?

 

poleg tega imam na strehi in havbi udarce od to?e...tako da je kar nekaj stvari za popravit..klical sem tja in so mi rekli, da je za vsak ?kodni primer potrebno napisati svoj prijavni list..

 

sedaj jih imam ze ene 6 :)

 

mislite, da bo slo brez tezav? je res, da ce priznam krivdo pri nastali skodi, da upostevajo odbitno fransizo? zato bi raje rekel, da je pac nekdo ponoci udaril v avto, samo ne vem, ali lahko ugotovijo, da govorim neresnico...tako da prosim za nasvet :)

 

hvala

 

Na ?alost je res,da se vsak ?kodni primer obravnava posebej.Tako,da jim ne bo? mogel prodati vseh vdrtin

in odrgnin pod isti?kodni primer.

In ?e ima? ta bolj?i kasko ti za parkiri??e ne odbijejo fran?ize.?e pa prizna? pa ja in je vpra?anje,?e se ti spla?a uveljavljat kasko. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen!

 

No kolikor vem policija ve? ali manj pri manj?i ?kodi ni obvezna. Vsaj pri mojih izku?njah je bilo tako.

 

Povem ti takole (to sem naredil sam) pri triglavu ponavadi ne komplicirajo. Spi?i tistih 6 ?kod kot parkiri??e in pojdi ocenit. ve? kot zavrnit ti ne morejo. Meni niso :)

 

Lp

Nathan

Lp

Nathan

 

Blog - nathan.si

Flickr - Gallery

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko ti povem iz lastnih izku?enj, kako je blo pri meni.

V treh letih se je nabralo kar nekaj vdrtin (od drugih avtov na parkiri??u), en avto mi je oplazil zadnji odbija? na parkiri??u, jaz sem s prednjim delom oplazila zid.

Najprej sem ?la na policijo, rekla da so mi na parkiri??u porajsali zadnji del in je napisal zapisnik. Potem sem ?la k cenilcu, povedala kaj vse se mi je zgodilo na parkiri??u.

In so mi lepo vse upo?tevali. Nara?unali so za skoraj 1000? ?kode oz. tak ra?un so izstavili zavarovalnici. Tk, da sem mal izkoristla kasko.

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vsem v poduk, na zavarovalnici cenilci niso idioti.

drugo, 6 po?kodb ti ne bodo pla?ali, navsezadnje je zakonski rok, v katerem mora? prijaviti ?kodo, torej 6 ?kod v 14 dneh recimo, skoraj nemogo?e, avto od to?e, mislim da je ?e kar nekaj ?asa od zadnje to?e, in pa ?e bi ti pla?ali vse ?kode, bi verjetno cena presegla realnost.torej uveljavlja? dve zadevi, tri te?ka in to je to.

in ?e mu ne bo? v?e?, te lahko zaradi nezapisnika policije odslovi.beri drobni tisk na pogojih.

po doma?e povedano, ?e si preve? -po?re?en- bo? na slabem.

to je to.

 

 

kar se parka ti?e, ?e ni sledi neznanega vozila se lahko verjetno obri?e? pod nosom.stara finta ?e kakih 20 let je, da se polovico majhnih po?kodb ?eli uveljavljati kot parking-obvezno drugo vozilo in tega se ?e kako zavedajo, tako da ti ?e kar tam diagnosticirajo, kaj si sam naredu in kaj recimo ne, ?e pa se ?e userje? od strahu, si gotov.gre? domov , je pa res, da brez posledic.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kle se strinjam z Dandom... daj vsaj to?o prestavi na drugo leto poleti, ko bo spet klestila pa takrat prijavi.

 

Hm-ko bo in ne ?e bo?Se pravi,da je ta ?e vpisana v hidrometeorolo?ko karto slovenije . :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.