Skoči na vsebino

Mx-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej verjetn je blo kej podobnga ?e objavln, sam mene zanimajo va?e izku?nje z mx-3, namre? kupujem eno 1,6 DOHC od 1995 naprej. Zakaj je tolk novih v Sloveniji tolk mal, al ji pa noben ne prodaja? Aja pa kaj se pr temu avtu ponavad najprej pokvar, oz. na kaj moram bit ?e posebi pozoren pri nakupu?

Napisano

hmm....baje so najbolj pogoste napake na mx-3 okvara elektricne instalacije....ampak jaz s tem nisem se nikoli imel tezav...

 

edino, kar sem imel probleme, je bilo tesnilo vetrobranskega stekla na voznikovi strani, ko je popustilo, mi je zacelo po A stebricku puscati voda v avto...

 

ce pa je kaj bolj specificno za DOHC motor, pa bo kdo drug povedal, moj je SOHC...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

novih je bolj malo blo kupljenih verjetno, ker so relativno zanesljive in imajo sorazmerno nizko vrednost, jih malokdo prodaja.

 

vozim V6 letnik 92 in nimam nekih problemov, ?eprav nisem kupil tip-top avta.

so finte ki si jih pa? s?asoma sam zrihta?, ker servis ni najbolj poceni... to se pa? vsak sam odlo?i

 

te?avnostna obmo?ja so (za katere sem jjaz kje prebral)

 

- razdelilec v?iga, kabli (starostno pogojeno)

- stikala za elektri?ni pomik stekel (se dajo lepo o?istit, ?eprav je za+ebano delo)

- meni je tudi voda tekla notr pr stebri?ku(nafilal silikonski kit)

- stabilizatorske pal?ke, amortizerji (podvozje)

- notranjost sprednjih ?arometov

- ?kripanje v zadnjem predelu vozila (verjetno pogojeno z obliko)

- tesnila okrog stranskih stekel na vratih drsijo proti zadnjemu delu vozila

- mogo?e ?e kaj, samo se ne spomnim....

 

 

je pa avto enkratne oblike in se zelo lepo pelje, ?lovek bi si za?elel ?e mo?nej?i motor, pa bi bil vozek prava raketa :)

 

?e te zanima ?e kaj specifi?nega pa kar vpra?aj, nas je kar nekaj voznikov MX-3 tukaj

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Lp,

tudi sam imam mx3 V6 sicer ?ele 2 meseca, cca. 4k km.

Kupil oz. dobil v menjavo sem bolj zanemarjeno, najprej sem mislil, da bo to bolj prehoden avto. Ampak V6 me je prepri?al. Motor je v izredno dobrem stanju in zaenkrat dela lep?e kot marsikateri nov. Nobenih mehanskih zvokov, dobro potegne, popolnoma suh, po 4k km na pal?ki ni zaznati porabe olja kljub priganjanju, ker ko pohodi?, zasli?i? bo?anski glas. Tudi s porabo se da, ?e se zna? s tem avtom normalno vozit, z lahkoto shajati malo nad 8 litri, pa si ?e vedno med hitrej?imi v prometu.

Menjal sem kon?nike stabilizatorja, prednje diske, vse plo??ice, olje (5W 50), dodal ?portni filter, obnovil izpuh, menjal sem ?e vse okoli zadnje police (nosilci zvo?nikov, not. zadnjo tapeto in ?e par plasti?nih kosov), tako da sedaj nimam SKORAJ nobenega ?klepetanja zadaj. No, tu zadaj je pa? treba malo improvizirat, priviti kam kak?en dodaten (ampak tak lep ?rn) vijak,pa je.Globinsko sem ga o?itil znotraj, na zunaj spoliral, kolikor se je dalo in to je to. Edino, kar mi ne dela, je pumpica za pranje zadnjega stekla in pa ?aka me ''popravilo'' ene od lu?i. Mogo?e neko? tudi li?arska obnova zaradi veliiiiiko pikic od kamen?kov. Rje ni nikjer kljub temu, da se niso veliko brigali za izgled tega avta.

Glede na vse napisano je logi?no, da se mi je avto prikupil in ga bom sigurno nekaj ?asa imel. Pogle?am samo klimo (no, ne ?e, jo pa bom). Je pa pri hi?i ?e en avto, ve?ji, ki jo ima, tako da bom nekako shajal. Peesda, smo razvajeni. :D

Ima pa slabe izku?nje z njim moj sodelavec. 1.6 SOHC, pri 200k km mu je za?el vedno bol piti olje, modro se je kadilo za njim, samo to ni pravilo, povem le, da se tudi pri teh avtih lahko to zgodi.

Napisano

@mimixtz: koliko stanejo kon?niki stabilizatorja ' si dal nove ? originalne ? :D

lahko na PM

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A je mogo?e kdo kej razmi?lju da bi probu uvozit iz kak?ne druge dr?ave in kak?ne so kej komplikacije?

 

LP!

 

Marko

euro dva more? najt... to pa je po 1994 oz. raje pozneje po 1996... nisem ziher...

 

potem pa ga uvozi? kot vsakega drugega...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.