Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej en lep pozdrav vsem foruma?em... Na forum sem se prijavil ker imam tudi sam mazdo in bi rad delil mnenja z vami :mi pijemoo: ...

No tko, da povem moj problem. Mazda je 626 letnik december 1998, motor 2.0i. problem pa je v tem, namre? avto ima zelo nizek minimum, recimo nekje 450-500 obratov. Nekajkrat se mi je tudi zgodilo, da ko sem se ustavil na semaforju mi je avto crknil. ?e posebej se motor "matra" ko dela klima. Sicer to ni ni? kaj takega vendar me moti, ker mora? za vsak premik pritiskat na gas... Sicer sva s kolegom, ki je profesionalni mehanik probala popravit, a nam ni uspelo, mislim da more bit fora v nastavitvah ra?unalnika.

No zanima me, ?e je tule kdo ki ima tako mazdo pa je imel podobne te?ave. Drugi pa z nasveti na dan :D

Napisano

Ponavadi je okoli lopute en vijak s katerim se nastavlja prosti tek, sta to tudi kaj nastavljala? Za MX-3 vem da je potrebno eno briko naredit v Diagnostik box.

 

 

Servisi so redno narejeni in kak?ne so sve?ke ter kabli?

Napisano

Tista brika je sklenjen ventilator (ki predstavlja najve?jega el. uporabnika). Sklene? ga zato, da bolj natan?no nastavi? prosti tek (ga ne matra ?e se kaj vklopi itd...)

:)
Napisano

Mislim da tam v bli?ini ni nobenega vijaka, s katerim bi lahko nastavil minimum. Ja seveda servisi so redni, kabli vredu, sve?ke pravkar zamenjane pri zadnjem servisu (pred 2.000 km). No ?e bi ble sve?ke slabe bi avto trokiral, ali tekel na 3 cilindre- tega pa ne dela. Laufa vredu, samo tale minimum ga zajebava.

Najraje bi ?el vpra?at na original servis Mazda kako in kaj je s tem, da me malo razsvetlijo :D

Napisano

Mislim da tam v bli?ini ni nobenega vijaka, s katerim bi lahko nastavil minimum. Ja seveda servisi so redni, kabli vredu, sve?ke pravkar zamenjane pri zadnjem servisu (pred 2.000 km). No ?e bi ble sve?ke slabe bi avto trokiral, ali tekel na 3 cilindre- tega pa ne dela. Laufa vredu, samo tale minimum ga zajebava.

Najraje bi ?el vpra?at na original servis Mazda kako in kaj je s tem, da me malo razsvetlijo :D

 

Js mam podobne probleme, sam je res, da sem se ?e ?ist navadla, da pa? morem dat malo ve? gasa...

Meni ga je tudi en mehanik gledal ampak ni ni? ugotovil.

 

Idi pra?at pa poro?aj :D

Icewoman is here!
Napisano

?e ima avto ?e hladen nizek prosti tek(samo okrog 1000RPM) je verjetno tipalo tempereture motorja ali pa zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

moj ima pri hladnem motorju malo vi?je obrate (ja, okoli 1000)...potem pa padejo na 400-500

Icewoman is here!
Napisano

moj ima pri hladnem motorju malo vi?je obrate (ja, okoli 1000)...potem pa padejo na 400-500

 

Ja bom ?el naslednji tedn na servis... pa bom poro?al;) Ne pri mojem je zanimiivo to da ko je mrzel dela lepo na recimo 1.500 - 1.600 rpm, tako da tudi tipalo ne pride v po?tev. No vidim da nisem edini, ki ima take probleme. Ja ?e res da se navadi?, pa da? malo ve? gasa, vendar veliko vozim tudi drugi avto- dizla in potem se pri dizlu razvadim ko ni treba dat gasa :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
    • Še članek. Mene recimo to moti, da poleg Mazde stojijo še Kitajci, mi ne deluje več premium znamka 😁... Pri Mercedesu verjetno to ne gre skozi... Verjetno so jim Kitajci lepo plačali (ker zaenkrat še skoraj nimajo svojih salonov). Samo upam pa, da trenutni zaslužek trgovcev ne bo potem poguben za znamko...   Dobro za trgovce? Kitajci potrkali in vstopili v salone. #foto SIOL.NET Vse več prodajnih salonov v Sloveniji ima poleg tradicionalne znamke pod isto streho tudi nova kitajska imena. Je to nova realnost in kako na tekmece gledajo tisti, ki ekskluzive v salonih več nimajo?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.