Skoči na vsebino

Bolj?i pospe?ki !!!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess
Napisano

Ste ?e razmi?ljali za tunning glede pospe?kov!

 

Kdo pa ni?! :D

 

Najbolj?a re?itev (vsaj po mojem) je bru?enje vztrajnika!

Seveda ne sme? pretiravat, da se pa motor v praznem teku ne zaganja pa je potrebno tudi vztrajnik centrirat!

 

Ma kdo ?e kak?ne prakti?ne izku?nje z tem, kak?ne probleme in kak?en riziko je za motor? :blink:

Napisano

Ste ?e razmi?ljali za tunning glede pospe?kov!

 

Kdo pa ni?! :D

 

Najbolj?a re?itev (vsaj po mojem) je bru?enje vztrajnika!

Seveda ne sme? pretiravat, da se pa motor v praznem teku ne zaganja pa je potrebno tudi vztrajnik centrirat!

 

Ma kdo ?e kak?ne prakti?ne izku?nje z tem, kak?ne probleme in kak?en riziko je za motor? :blink:

Kmal si bom dal tut laj?at vztrajnik. mam par frendov ki so si to ?e dal, jih pa ?e nism spra?eval kako pa kej.

15962logo-med.jpg

GARAZA DOMA: Black RX-8 & Black CIVIC VTI TURBO

Guest BrainLess
Napisano

Res nimate izku?enj s tem? :blink:

 

No, kolega si je na bemfi 320 dal vztajnik zbrusit za (kar sem sli?al) 8 kg! B)

Baje je mislil poletet .......... no kar ga je na koncu v totalko spravo! :huh:

Napisano

samo z la?jim vztrajnikom je te?ko speljati, prosti tek mora? malo zvi?ati.Neudobno za po mestu, se ne spla?a edino ?e ma? avto za dirke.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ko bom imel spet 2 avta, bo na enemu odmontiral vztrajnik in kuplungo in naredil preizkus. :D

Druga?e pa topic na hondinem forumu trga gate, nekateri res nimajo pojma, drugi no?ejo (ali pa neznajo) povedat in razlo?it delovanja ?tiritaktnega motorja in taktov za v katarem je vsak cilinder (in ventili) v dolo?enem polo?aju glavne gredi. Sej ne mislim, da so udele?eni kakorkoli neumni, samo glede na napisano pa tako delujejo, tudi jaz NE vem vsega, samo ob branju pa se mi je zazdelo da nimam pojma in da niti ne vem ve? kaj je to odmi?na gred.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Res nimate izku?enj s tem? :blink:

 

No, kolega si je na bemfi 320 dal vztajnik zbrusit za (kar sem sli?al) 8 kg! B)

Baje je mislil poletet .......... no kar ga je na koncu v totalko spravo! :huh:

Sory za 8 kg pa res nemorem vrejt...pomoje vztrajnik nima tolko...?e me spomin ne vara je alfin mel 9,5kg pa smo ?li za dve kili dol...men je blo na za?etku te?je speljevat...dokler se ne navadi?...pridobi? nekaj v prvih treh prestavah...potem pa celo izgubi?...pa pazi kdo ti bo delal!!!

 

Jest osebno tega nebi ve? po?enjal so druge bolj?e variante za pridobivanju mo?i!

Guest BrainLess
Napisano

Kaj pa priporo?a??

 

S ?em ima? izku?nje in kaj se v resnici obnese?

(no, pa na denar je tudi treba gledat)!

 

kaj je po tvojem najbolj?a varianta?

 

 

 

p.s: glede kg pa: ne vem, tak sem sli?al!?!

Napisano

Kaj pa priporo?a??

 

S ?em ima? izku?nje in kaj se v resnici obnese?

(no, pa na denar je tudi treba gledat)!

 

kaj je po tvojem najbolj?a varianta?

 

 

 

p.s: glede kg pa: ne vem, tak sem sli?al!?!

Hmmm....zdaj se pogovarjamo o turba?ih al o sisa?ih???

 

O sisa?ih vem presneto malo! Tam je moj nasvet...montirat turbino...kar pa za manj kot 1 mio ne uspe?!

 

Za bolj?e pospe?ke je v?asih ?e dovolj, da se vzamejo felne eno col manj?e...to so take, ki dajejo finese, ?e pa res misli? kaj pametnega nardit pa to stane dinarje!

 

Saj vztrajnik lahko olja?a? sam to nardi?, ko si ?e ostale bolj o?itne mo?nosti iz?rpal!

Napisano

Ko bom imel spet 2 avta, bo na enemu odmontiral vztrajnik in kuplungo in naredil preizkus. :D

Druga?e pa topic na hondinem forumu trga gate, nekateri res nimajo pojma, drugi no?ejo (ali pa neznajo) povedat in razlo?it delovanja ?tiritaktnega motorja in taktov za v katarem je vsak cilinder (in ventili) v dolo?enem polo?aju glavne gredi. Sej ne mislim, da so udele?eni kakorkoli neumni, samo glede na napisano pa tako delujejo, tudi jaz NE vem vsega, samo ob branju pa se mi je zazdelo da nimam pojma in da niti ne vem ve? kaj je to odmi?na gred.

O tistem topicu si delima enako mnenje :blink:

 

Po besedah nekaterih je vztrajnik kot nekak?no nujno zlo in bi bilo najbolje da ga sploh ne bi bilo. Osnovna funkcija vztrajnika je, da premaguje jalove takte, vse ostale funkcije so sekundarnega pomena. Govorim na splo?no za motorje, neglede na to kje je montiran.

 

Izku?nje Zoranwagena so mi pa najbolj realne, ne pa tako kot marsikateri na netu ho?ejo prikazat, da z laj?anjem vztrajnika samo pridobi? izgubi? pa ni?.

 

Tudi moje mi?lenje je, da ko ve? nima? kaj, se spravi na laj?anje vztrajnika ;)

IPB Image
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.