Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

no stvar je slede?a nabavil sem premacya letnik 2000 1.8

problem je slede?i ko avto po dalj?em stanju pribli?no 8 urah ponovno startam se po 10 minutah vo?nje enostavno =izklopi"en celinder tako da moram avto ugasniti in ponovno zagnati ta postopek navadno moram ponoviti 5-6 krat potem pa je vse ok

in drugi dan je spet ista zgodba in to se kar ponavlja vendar ne vsaki dan pa? pa nekaj krat na teden

v?igalne tuljave, kablI, sve?ke so nove

HELP!!!! :(:(

gremo na?i.....

 

Napisano

Sve?ke, kabli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja samo kak je to mo?no da se po ponovnem startu potem vzpostavi normalno stanje in avto normalno deluje celi dan ne glede na ?tevilo startov in ne glede na dol?ino vo?nje nevem bom pregledal ?e injektorje

ali bi blo mo?na napaka na z klju?em izklopljeni alarmni napravi

prej?ni lastnik jo je samo izklopil nevem pa ?e jo je tudi odklopil

gremo na?i.....

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

zivjo, vem da sem malo pozen. povod za registracijo je bla ta tema ker vem odgovor pa sem ponosen nase, ?eprov je mogo?e problem ?e re?en.

 

meli smo iste probleme. pelji lepo na servis in zahtevaj garancijsko popravilo ker majo premacyke serijsko napako na v?igalnih tuljavah (cin?pulah). moral bi narest baje vpoklic pa ga niso ker se napaka poka?e samo na redkih primerih, no nm se je na morju...

 

lp

Napisano

hvala sem ?e re?il bla je cin?pula oz ena od njih pa sem menjal obe kar je zneslo 280 ? pri nas pa bi zneslo 330 ? pa naj ?e gdo re?e da si na?i prodajalci sami ne nami?ljajo cen :bravo:

by the way ma? mogo?e owners manual ....bi si ga skopiral hvala

gremo na?i.....

 

Napisano

me veseli, cin?pule ti nebi smele ve? nagajat. a to so ti zra?unal menjavo? ker mislm da je nebi smel, nm je niso. manuala pa mislm da nimam, ?e mam javim.

Napisano

menjavo sem izvedel sam v lastni re?iji pa tudi kupiti sem jih moral v avstriji seveda ker so prinas deli za mazde predragi :( za manual pa prosim veliko bi mi pomenilo :bravo::jupiii:

gremo na?i.....

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
    • Še članek. Mene recimo to moti, da poleg Mazde stojijo še Kitajci, mi ne deluje več premium znamka 😁... Pri Mercedesu verjetno to ne gre skozi... Verjetno so jim Kitajci lepo plačali (ker zaenkrat še skoraj nimajo svojih salonov). Samo upam pa, da trenutni zaslužek trgovcev ne bo potem poguben za znamko...   Dobro za trgovce? Kitajci potrkali in vstopili v salone. #foto SIOL.NET Vse več prodajnih salonov v Sloveniji ima poleg tradicionalne znamke pod isto streho tudi nova kitajska imena. Je to nova realnost in kako na tekmece gledajo tisti, ki ekskluzive v salonih več nimajo?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.