Skoči na vsebino

Motor 2.0 Diesel


Gustav

Priporočeno sporočilo

Zdravo!

 

Mene pa zanima, ?igav je motor v Mazdi 6 diesel, pa naj bo to 89 kW ali pa 100 kW ali celo 105 kW. Kubikov ima 1998, vrtina x gib je 86 x 86 mm, kar je identi?no motorju v Mondeu. Je to torej Ford? V homologaciji sicer pi?e da je proizvajalec motorja japonska a vseeno je podobnost precej?nja.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazdin motor je

 

uporabljajo pa ga v podobni ali celo enaki obliki in zasnovi pri Fordu in pri Volvotu

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tudi opel vectra (2.0i 16v) iz leta 1995 ima 86x86 in 1998 in 100kW...in po tej logiki je ta mazdin tud?

 

mazdin dizel iz nasih 6 je samo mazdin (je prakticno isti motor kot prejsnji ditd)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tudi opel vectra (2.0i 16v) iz leta 1995 ima 86x86 in 1998 in 100kW...in po tej logiki je ta mazdin tud?

 

mazdin dizel iz nasih 6 je samo mazdin (je prakticno isti motor kot prejsnji ditd)

 

Kolikor sem jaz zasledil je osnova motorja PSA-in Hdi. Mazda ga je malo dodelala sebi primerno in je potem kot paket "Mazdin". Saj kje pa Ford dobiva dizelsko tehnologijo ... PSA seveda, tako da bo to kar dr?alo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor sem jaz zasledil je osnova motorja PSA-in Hdi. Mazda ga je malo dodelala sebi primerno in je potem kot paket "Mazdin". Saj kje pa Ford dobiva dizelsko tehnologijo ... PSA seveda, tako da bo to kar dr?alo.

 

to velja samo za 1.6 motor

 

2.0 je druga zgodba

 

lahko si pogledas tuki tukaj mal:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to velja samo za 1.6 motor

 

2.0 je druga zgodba

 

lahko si pogledas tuki tukaj mal:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

 

Dober link, hvala. ?e pred 2 mesecema sem govoril z kolegom, ki dela na Mazdi in mi je tudi on povedal, da osnova motorja izvira iz PSAja. Saj ni tako pomembno, jaz bi bil ?isto zadovoljen, ?e bi bil od PSAja, zelo dobre izku?nje pa?. :ljubezen::ljubezen:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dober link, hvala. ?e pred 2 mesecema sem govoril z kolegom, ki dela na Mazdi in mi je tudi on povedal, da osnova motorja izvira iz PSAja. Saj ni tako pomembno, jaz bi bil ?isto zadovoljen, ?e bi bil od PSAja, zelo dobre izku?nje pa?. :ljubezen::ljubezen:

 

Kar se tice forda, vedi da ga ima Mazda 20% v lasti (ceprav zeli prodati delez) in so si vsi modeli zelo sestrski...Mazda 5 ima podaljsano podvozje C-Maxa. nova fiesta je v bistvu Mazda 2 z malo sprememb itd itd...

 

Ti povem se en banalen primer - prtljaznik za mojo CX-7 ki je mucho poseben patent z nekimi navojnimi palicami in distan?niki pa?e le ?e na Forda....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tice forda, vedi da ga ima Mazda 20% v lasti (ceprav zeli prodati delez) in so si vsi modeli zelo sestrski...Mazda 5 ima podaljsano podvozje C-Maxa. nova fiesta je v bistvu Mazda 2 z malo sprememb itd itd...

 

Ti povem se en banalen primer - prtljaznik za mojo CX-7 ki je mucho poseben patent z nekimi navojnimi palicami in distan?niki pa?e le ?e na Forda....

 

?e sem jaz prav razumel je ravno obratno. Forda ima 20% Mazde, ki ga je kupil, ko je bila Mazda v krizi. Zdaj so si opomogli o?itno, Fordu pa gre slabo in baje naj bi japonci odkupili njegov dele?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, torej je le PSA motor.... Seveda kot sem uspel prebrat z major technical adjustment by mazda.... Kul. Predvsem je M6 druga okol ventilov in pogona le teh....

 

Samo ta je**ni DPF..... ;=)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.