Skoči na vsebino

CX-7 DSC OFF nemogo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spet jaz,

 

ali ima kdo ?e ta avto in ima podoben 'problem', ker ima avto AUTO 4WD, se pri rocnem izklopu DSCja tudi ta avtomatsko vklopi takoj nazaj....

 

:harhar::vskalo:

 

In adijo custom driving.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spet jaz,

 

ali ima kdo ?e ta avto in ima podoben 'problem', ker ima avto AUTO 4WD, se pri rocnem izklopu DSCja tudi ta avtomatsko vklopi takoj nazaj....

 

:harhar::vskalo:

 

In adijo custom driving.....

 

Lojz dej nabav pa povej pol :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ,sej pravim..preve? auto ni dobr met u auto... ;)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Hja, namen gumba je da to dela, ne pa da mora? ?e pla?ati....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja, namen gumba je da to dela, ne pa da mora? ?e pla?ati....

 

 

To pa je verjetno zato, ker se vklopi "?pera" oz. zapora diferenciala, ko je dsc off. Izgleda so se pri mazdi zbali, da se bo to zlorabljalo na cesti, kar pomeni veliko obremenitev na vitalne dele. Mo?no sicer, da se motim, ampak CX7, ki sem ga vozil je imel tako izvedeno. Mo?no sicer, da je lastnik ?e kaj dodatno predelal, pa je to zanikal, tak da ne me 100% vzet za besedo.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

?ISTO KME?KA LOGIKA DSC DELA PREKO ABS NO DAS NA 20V VAROVALKO OD ABS RELE S ?ALTERJEM KI SI GA ZMONTIRA? V KABINO IN S PRITISKOM NA GUMB IZKLOPI? ABS 4 POGON NON STOM 50 50 IN ZABAVA JE TU HA NE DA SE GA PA IZKLOPITI NA ORIGINAL KNOF ZARADI VARNOSTI SE KO PREKORA?I? 30KMH AVTOMACKO VKLOPI TUDI NA SERVISU NE MORJO TO PREPRE?IT LEP P.

Napisano

?ISTO KME?KA LOGIKA DSC DELA PREKO ABS NO DAS NA 20V VAROVALKO OD ABS RELE S ?ALTERJEM KI SI GA ZMONTIRA? V KABINO IN S PRITISKOM NA GUMB IZKLOPI? ABS 4 POGON NON STOM 50 50 IN ZABAVA JE TU HA NE DA SE GA PA IZKLOPITI NA ORIGINAL KNOF ZARADI VARNOSTI SE KO PREKORA?I? 30KMH AVTOMACKO VKLOPI TUDI NA SERVISU NE MORJO TO PREPRE?IT LEP P.

 

 

??? Wooow :blink:

Feel free....

Napisano

??? Wooow :blink:

 

Al pa ce das sam varovalko ven...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.