Skoči na vsebino

RAAM - Race Across AMerica

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

post-771-1234128929_thumb.jpg

Gre se za nasploh najte?jo dirko na svetu! 4862km samega kolesarjenja, in ko ti je dru?ba cesta in spremljevalno vozilo ter avtodom za tabo..

 

No pa da mal o rezultatih :bravo:

 

Lani sta Per?i? in Baloh zmagala v kategoriji dvojic z nekaj urami ?ez sedem dni, Robi? pa v kategoriji solo pravtako zmagal...

 

Letos pa gremo spet!! Per?i? in Rosenstein pod imenom E-hub Team :bravo:

Imam tudi novico da jih bodo v slovenski ambasadi v Washingtonu sprejeli oz jim nekaj pripravil... Kaj ne vem :hohoho:

Bodo pa 13 ?lanska ekipa (od kuharja, maserke, mehanika, voznikov, kolesarjev,...), ki bo poskrbela za uresni?itev cilja..

 

Dirka poteka po tako imenovanih ?asovnih to?kah (timestation) ki so razporejeni po celi progi:

post-771-1234128936_thumb.jpg

NAME TS(mi)/(km) So Far(mi)/(km) Elev(Ft)/(M)

TS 01: Lake Henshaw, CA 54.7/87.9 54.7/87.9 2757.0/840.3

TS 02: Brawley, CA 88.6/142.6 143.3/230.5 -101.7/-31.0

TS 03: Blythe, CA 89.6/144.2 232.9/374.7 269.0/82.0

TS 04: Salome, AZ 61.1/98.2 293.9/472.9 1864.0/568.1

TS 05: Congress, AZ 52.6/84.6 346.5/557.6 3049.7/929.5

TS 06: Prescott, AZ 50.4/81.1 396.9/638.6 5458.8/1663.8

TS 07: Cottonwood, AZ 41.2/66.4 438.2/705.0 3346.8/1020.1

TS 08: Flagstaff, AZ 53.3/85.7 491.4/790.7 6840.1/2084.9

TS 09: Tuba City, AZ 72.0/115.8 563.4/906.5 4825.1/1470.7

TS 10: Kayenta, AZ 71.8/115.6 635.2/1022.1 5712.8/1741.3

TS 11: Mexican Hat, UT 44.6/71.8 679.8/1093.9 4181.0/1274.4

TS 12: Montezuma Creek, UT 39.6/63.7 719.4/1157.6 4462.2/1360.1

TS 13: Cortez, CO 50.1/80.7 769.6/1238.3 6166.4/1879.5

TS 14: Durango, CO 44.7/72.0 814.3/1310.2 6474.9/1973.5

TS 15: Pagosa Springs, CO 70.1/112.8 884.4/1423.0 7619.1/2322.3

TS 16: Chama, NM 50.1/80.6 934.5/1503.6 7782.0/2372.0

TS 17: Antonito, CO 49.0/78.8 983.5/1582.5 7900.4/2408.0

TS 18: Taos, NM 60.9/97.9 1044.4/1680.4 6975.2/2126.0

TS 19: Eagle Nest, NM 53.1/85.5 1097.5/1765.9 8205.1/2500.9

TS 20: Springer, NM 43.2/69.4 1140.7/1835.3 5971.3/1820.1

TS 21: Clayton,NM 88.8/142.8 1229.4/1978.1 5055.8/1541.0

TS 22: Elkhart, KS 82.3/132.5 1311.8/2110.6 3628.5/1106.0

TS 23: Plains, KS 82.4/132.5 1394.1/2243.1 2759.1/841.0

TS 24: Greensburg, KS 77.7/125.0 1471.8/2368.1 2234.1/681.0

TS 25: Pratt, KS 31.9/51.4 1503.7/2419.5 1865.6/568.6

TS 26: Colwich, KS 72.9/117.3 1576.6/2536.8 1383.6/421.7

TS 27: El Dorado, KS 38.1/61.4 1614.8/2598.1 1351.7/412.0

TS 28: Yates Center, KS 64.5/103.8 1679.3/2701.9 1105.8/337.0

TS 29: Ft Scott, KS 59.0/95.0 1738.3/2796.9 796.5/242.8

TS 30: Weaubleau, MO 66.3/106.6 1804.5/2903.5 980.5/298.9

TS 31: Camdenton, MO 49.1/78.9 1853.6/2982.4 1023.8/312.1

TS 32: Jefferson City, MO 58.5/94.1 1912.1/3076.5 617.1/188.1

TS 33: Washington, MO 75.7/121.8 1987.8/3198.3 546.9/166.7

TS 34: Mississippi River 72.2/116.1 2059.9/3314.4 416.2/126.9

TS 35: Greenville, IL 46.0/74.0 2105.9/3388.5 527.4/160.8

TS 36: Effingham, IL 50.2/80.8 2156.2/3469.2 593.8/181.0

TS 37: Sullivan, IN 74.2/119.4 2230.3/3588.6 457.5/139.4

TS 38: Bloomington, IN 65.1/104.7 2295.4/3693.3 790.7/241.0

TS 39: Greensburg, IN 63.2/101.6 2358.5/3794.9 946.5/288.5

TS 40: Oxford, OH 49.7/80.0 2408.3/3874.9 895.6/273.0

TS 41: Blanchester, OH 50.3/81.0 2458.6/3955.9 964.6/294.0

TS 42: Chillicothe, OH 58.1/93.5 2516.7/4049.4 604.4/184.2

TS 43: Athens, OH 59.1/95.1 2575.8/4144.5 613.9/187.1

TS 44: Ellenboro, WV 66.6/107.1 2642.4/4251.7 802.9/244.7

TS 45: Grafton, WV 64.8/104.3 2707.3/4356.0 1191.1/363.0

TS 46: Gormania, WV 44.5/71.6 2751.8/4427.6 2321.2/707.5

TS 47: La Vale, MD 46.0/74.0 2797.8/4501.6 974.4/297.0

TS 48: Hancock, MD 43.8/70.5 2841.6/4572.1 424.6/129.4

TS 49: Rouzerville, PA 48.8/78.6 2890.4/4650.7 732.1/223.1

TS 50: Hanover, PA 38.5/61.9 2928.9/4712.6 666.0/203.0

TS 51: Mt Airy, MD 38.3/61.7 2967.2/4774.3 788.7/240.4

TS 52: Odenton, MD 39.4/63.4 3006.6/4837.7 172.3/52.5

TS 53: Annapolis. MD 15.2/24.5 3021.9/4862.2 10.1/3.1

 

 

 

?e pa koga ?e kaj zanima lahko pa vpra?a ;)

 

Uradna stran ekipe je tukaj:

KLIK KLAK

 

Uradna stran RAAM-a pa tu:

KLIK KLAK

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.