Skoči na vsebino

Miata MX-5 Tuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam MX-5 1.6 (NA)

Super avto, samo malo podhranjen, zato se zanimam za tuning.

 

V ZDA in Angliji se z Miatami precej ukvarjajo in iz njih iztisnejo krepko ?ez 200 KM.

GReddy turbo in kaj jaz vem kaj ?e. I??em podobnega "specialista" v Sloveniji, ki bi mu predelavo lahko zaupal. Ali kdo pozna koga? Ime? Tel? Mail? Website?

 

Bom hvale?en vsakega uporabnega odgovora! THX.

Napisano

Res je, obrni se na Mitjata, ali pa te bo on kontaktiru na zasebno sporo?ilo. Sicer pa v USA dajejo noter tudi "monster" V8 motorje! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res je, obrni se na Mitjata, ali pa te bo on kontaktiru na zasebno sporo?ilo. Sicer pa v USA dajejo noter tudi "monster" V8 motorje! :D

 

Ja samo niso mazdini. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja pa ma?ine od rx7 pa rx8 not me?ejo ;)

 

Sej, najprej v RX-7 V8... wankla pa v miato :P

panoramska.jpg
Napisano

Pri MX-5 ni ovir za tuning. NA, turbo ali pa kompresor. Lahko se navije motor z boljsimi odmicnimi, posamicnimi sesalnimi loputami in tkoa naprdj in dobis 160KM brez turbine iz odlicnega 1.6 16V motorja.

 

Nazadnje smo sraufali Fordov 2.0 16V (Ford in Mazda sta malce v sorodstvu in si dovolim omenit Forda na tem forumu)

2.0 16V brez turbine in 270KM. (avto ima 700kg, kako gre si lahko sami predstavljate)

 

 

Objavljena slika

 

Se video posnetek nastavitve elektronike na merilnih valjih

http://www.shrani.si/?2A/k8/2CMgPQ8H/fiesta-270.3gp

 

 

Lahko pa zmontiramo tudi turbino . Dosedaj predelanh ze kaksnih 10 avtomobilov na turbo od 200 do 600KM.

MX-5 1.6 zmore s pomocjo turbine 200KM brez tezav. Lahko tudi vec. 300KM je meja za serijski motor.

Napisano

?ak...v kterem avtu je ta nabrit motor not,pa ker avto ma 700kg?? <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Aja...posnetka pa nisn gledal....hehe. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Mi je malo poznana tale Fiesta :rispekt:

 

Smo jo na poljskem vidl ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sam sm tudi lastnik -MX5 NB 1.6 in tudi meni manjka kak kon?ek ali 2... Najraje bi predelal zadevo da ni vidna, samo ali je pri teh avtomobilih to stro?kovno ceneje kot turbo ? Sam sm bol poznavalec BMW-jev tako da o Mazdah dejansko nimam pojma... Kak nasvet , kak link do kak?nega online shopa z odmi?nimi...

 

Hvala!

Napisano

Dobijo se odmicne za NA 1.6. Za NB 1.6 nisem 100% preprican da so iste.

Zamsnjas lahko izpusni kolektor, izpuh. Obdela se glava motorja, doda nov sesalni kolektor, nastavi elektronika.

Napisano

Dobijo se odmicne za NA 1.6. Za NB 1.6 nisem 100% preprican da so iste.

Zamsnjas lahko izpusni kolektor, izpuh. Obdela se glava motorja, doda nov sesalni kolektor, nastavi elektronika.

 

 

obstaja kak?na internetna stran z temi stvarmi?

Napisano

Strani ki bi ti napisala kupi to, naredi to ni. :P Lahko pa dela? tako kot je napisal Mazda_mx. ;) ?e la?je je, da kontaktira? njega, ti bo on vse zrihtal. :rispekt:

Pa spremljaj tole temo ker bom dajal kar nekaj dobrih projektov gor, ki ti bodo gotovo v?e?. :bravo:

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

POJDI NA STRAN WWW.TURBO-KITS.DE KER JAZ TUDI NAMERAVAM SI OD TAM NABAVITI TA TURBO KIT PA RAZMI?LJAM ?E O NOVI ?PORTNI KUPLONGI LP

Napisano

Tam ne bo? kupil ni?easr, sploh ?e ne bo? znal uporabljat velikih in malih ?rk, pa ?e ne bo? znal parvilno napisat sklopka-kuplunga.

 

Ok ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na zalost tam ni nic uporabnega za MX-5. Samo turbina in izpusni kolektor. Kaj pa vecji injekotjri za gorivo, intercooler, predelana elektronika?

 

Ce koga zanima, lahko to priskrbim ceneje kot je tam.

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.