Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot veste je sedaj Xedos 6ka zamenjala 5ko.

 

Avto je tip top, razen da rabi nove amortizerje zadnjega prtljaznika (to je rak rana teh hatchbakov vse do 626ke).

 

Edino en problem?ek, avto je primorski in tam tudi ko sem ga probal je ?altal ?ist lepo, tukaj pri nas ko je mraz zjutraj pa gre malo tr?e.

 

Olje, sigurno....po knji?ici pi?e 75W-90 za nizke temperature, vendar kakor vem in sem ze tukaj zasledil pri drugih postih da je to olje bolj za SOHC motorje, medtem ko je tale DOHC (kakor vem)

 

Torej bi lahko dal notri Dexron II ATF olje? Mnenje?

 

P.S. Ce kdo hoce mi je ata dal 205 strani user manual v pdfju za Xedosko....celoten.

 

Hvala in LP.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Kot veste je sedaj Xedos 6ka zamenjala 5ko.

 

Avto je tip top, razen da rabi nove amortizerje zadnjega prtljaznika (to je rak rana teh hatchbakov vse do 626ke).

 

Edino en problem?ek, avto je primorski in tam tudi ko sem ga probal je ?altal ?ist lepo, tukaj pri nas ko je mraz zjutraj pa gre malo tr?e.

 

Olje, sigurno....po knji?ici pi?e 75W-90 za nizke temperature, vendar kakor vem in sem ze tukaj zasledil pri drugih postih da je to olje bolj za SOHC motorje, medtem ko je tale DOHC (kakor vem)

 

Torej bi lahko dal notri Dexron II ATF olje? Mnenje?

 

P.S. Ce kdo hoce mi je ata dal 205 strani user manual v pdfju za Xedosko....celoten.

 

Hvala in LP.

 

Model pusti tako kot je, to je vedno ko je hladno, poleti pa ti olje premalo zaustavlje sinhrone in se spet nebo dobro ?altal-bo "?krtalo"

Kar se pa ti?e DOHC - SOHC, pa je tip motorja in ne menjalnika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Model pusti tako kot je, to je vedno ko je hladno, poleti pa ti olje premalo zaustavlje sinhrone in se spet nebo dobro ?altal-bo "?krtalo"

Kar se pa ti?e DOHC - SOHC, pa je tip motorja in ne menjalnika.

 

Evo, sele dam prisel, vi ga verjetno se v BTCju srkate...

 

Opazil sem da je pedal sklopke malo v luftu, zato sem snel vilice bata s pedala in ga malo podaljsal - cca 1CM, tako da je pedal direktnejsi in sklopka prime lepo tam kjer je treba (prej je ?ist pri steni)

 

Sedaj salta ko putercek, brez kakrsnegakoli zatikanja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.