Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mam en problem. motor ne v?ge. Pripeljal sem se do trgovine, nazaj pa ve? ne. Motor se vrti, iskre pa ni. Zamenjal ?e 2 frtajlera. Aja tudi bencinska pumpa ne dobi toka. Motor je 4 cilinderski 2.0 16v. Nima nobenega alarma. Letnik je 96.

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mam en problem. motor ne v?ge. Pripeljal sem se do trgovine, nazaj pa ve? ne. Motor se vrti, iskre pa ni. Zamenjal ?e 2 frtajlera. Aja tudi bencinska pumpa ne dobi toka. Motor je 4 cilinderski 2.0 16v. Nima nobenega alarma. Letnik je 96.

 

Definiraj motor se vrti...samo vergla in ne pali al se mu?i ze z vrtenjem (kao v smilsu svoh akomulatorja)

 

jah najprej osnove - varovalke, kabli....pol pa naprej....

 

Pa se to - kolk casa je stal avto pred trgovino? Za trgovino mamo ponavad kratek cas postanek, tako da neki se je moral snet, pregoret....

 

Si kdaj pomislil na blokado motorja - problem s kljucem/kodo in probal rezervni kljuc (ponavadi so najtezje variante najenostavnejse...:)

 

Good luck! :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Motor se normalno obra?a, Probal sem tudi z rezervnim klju?em. Varovalke so vse cele. Ker je automatik sem sprobal tudi vsa stikala pri menjalni ro?ici in na zavornem pedalu. Do frtajlerja pride elektrika iskre pa ne da na sve?ko. Senzor odmi?ne dela. Cin?pula dela. Isto je z bencinsko pumpo. Direkt zvezal in dela. Na?el sem tudi varnostno stikalo v kuferaumu, ?e se vozilo prevr?e ali zaleti isklopi pumpo. Dela.

Je pa nekaj zanimivo, ventilator na hladilnuku se non stop vrti, kak da? kontakt. Izklopil vse konektorje za temperatura, ventilator kr naprej leti. razen ?e ga izklopi? direkt na konektorju, se seveda ugasne.

Nisem ve? tako hudo pameten, da bi vedel kaj je narobe.

Napisano

Motor se normalno obra?a, Probal sem tudi z rezervnim klju?em. Varovalke so vse cele. Ker je automatik sem sprobal tudi vsa stikala pri menjalni ro?ici in na zavornem pedalu. Do frtajlerja pride elektrika iskre pa ne da na sve?ko. Senzor odmi?ne dela. Cin?pula dela. Isto je z bencinsko pumpo. Direkt zvezal in dela. Na?el sem tudi varnostno stikalo v kuferaumu, ?e se vozilo prevr?e ali zaleti isklopi pumpo. Dela.

Je pa nekaj zanimivo, ventilator na hladilnuku se non stop vrti, kak da? kontakt. Izklopil vse konektorje za temperatura, ventilator kr naprej leti. razen ?e ga izklopi? direkt na konektorju, se seveda ugasne.

Nisem ve? tako hudo pameten, da bi vedel kaj je narobe.

 

po moje kr k autoelektricarju treba...

 

p.s. mal crnega humorja bencin je? :) drugo svecko tud probal? sam ocitno elektricni problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

so gledali pa nimajo pojma. Je ?e en problem Avto je za ameri?ki trg delan bil uvo?en. Mazda servis v celi europi nima konektorja da bi lahko sprobali ra?unalnik.

Napisano

V podpisu si poprav model avta, ker tega nikjer ne delajo, kaj ?ele prodajajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Potem se pogleda za primere v amreiki.. izgubljena ozemljitev senzorja??

 

Top

The control HT lead had been rubbing against the air filter housing and caused it to arch out against it. When i moved it away the car was firing but still it wont start. Fuel is getting through and now the immobiliser light comes on when i turn the ignition. It seems to get so close yet it just wont reach that final step, I hope its a sensor. A question though, is oil on the spark plug OK? or is it a sign of bigger problems. Any feedback would be greatly appreciated.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Re: Car just wont start!

by steeldre on Mon Nov 03, 2008 5:20 pm

 

well I have found something out. The control HT lead had been rubbing against the air filter housing and caused it to arch out against it. When i moved it away the car was firing but still it wont start. Fuel is getting through and now the immobiliser light comes on when i turn the ignition. It seems to get so close yet it just wont reach that final step, I hope its a sensor. A question though, is oil on the spark plug OK? or is it a sign of bigger problems. Any feedback would be greatly appreciated.steeldre

 

Posts: 4

Joined: Sun Nov 02, 2008 2:07 pm

E-mail Top

--------------------------------------------------------------------------------

 

Re: Car just wont start!

by steeldre on Mon Nov 03, 2008 8:37 pm

 

ok I know that nobodys reading this but I found the problem. The HT lead control lead. must of earthed out the sensors as it starts fine nowsteeldre

Posts: 4

Joined: Sun Nov 02, 2008 2:07 pm

E-mail Top

--------------------------------------------------------------------------------

 

Re: Car just wont start!

by tfm on Tue Nov 04, 2008 10:31 pm

 

Great!

 

Oil in the spark plug wells means the rocker cover (Not sure what the mondern name is?) gaskets need replacing.

It's quite an involved job!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zdaj pa ?e bi to pisalo v nem??ini nebi mel ni? proti. namre? se skregan z angle??ino.

hvala lepa

 

en kabl se ti je stakno :D

kabl za ozemljitev nekga senzorja ki je ribal ob filter za luft... tak jz razumem ameri?ane ki govrijo koda majo uste polne knedlcov... pi?ejo pa tak n? bolj?...

If in doubt, flat out... 

Napisano

zdaj pa ?e bi to pisalo v nem??ini nebi mel ni? proti. namre? se skregan z angle??ino.

hvala lepa

 

Ajoj...HT lead je kabel - cev za sve?ke, drgnilo se mu je (GLVNA) ob zracni filter in sesulo sistem, enako je imel bencin in vse ostalo samo iskre ne...

 

Torej kabli sveck - ne samo do svec? ampak tudi DO in IZ razdelilne kape...

 

Nekako logi?no ?e ne seka sve?ka....!!! Vsekakor pa moras dati silikonske kable za svecke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

so novi originalni. dal sem celi novi frtajler. pa ?e kuj ni?. A ve? morda kje ma spredaj vartnostno stikalo, ?e se zaleti? ali prevr?e??

 

Pazi, ni nujno da je kabel elektrika ni samo v kablih na svecke, je se veliko vec, ce ti res VSe dela samo svecke ne je 90% problem v prenosu energije na svecke.

 

P.S. Kaj pa same svecke - pa razmak pa to....pa zalite ze mogoce, vse je treba po?njofat.

 

LP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sve?ke so nove. nevem pa zakj non stop ventilator leti, kot da bi bil motor pregret. ma? mogo?e elektri?no shemo.

 

njet....

 

Bom ko teleban napisal, sej mogoce si ze vse skoz dal, ampak to je najboljse:

 

1. vzami eno svecko ki dela iskro in pase na tvoje kable

2. vsak kabel posebej snami in s svecko probaj ce je iskra ob vzigu (sej ves naslonis na maso) sam paz da te ne vseka

3. Ce najdes da ni iskre le na enem ali dveh kablih je 'lokalen' problem od kape do te(h) sveck

4. ce ni iskre na nobenih od 6, imas splosen problem ?pred ali v razdelini kapi...sam si napisal da je frtajler nov, torej si iskal napako pred njim??

 

ta Pred je lahko tudi akomulator - a si probal s kabli? Ker za iskro mora biti orngi strom, ti pa si ze zverglal dosti, in tudi ce si ugasnil avto pred trgovino se ne pomeni da se je filal akomulator. Probat ni greh...

 

5. Glede ventilatorja pa spet nekaj prebija....termsta loh v pi...loh v ?lusu stikalo...to je kot ?ri?ki....shema? you wish....

 

Xedos9 fint ne poznam, ampak mogoce pa tud elektronika tok pametna da bi zarad napake na hlajenju stekal vzig preventivno?? :ne vem:

Vseeno je japonc....:) tam je vse v elektronki.... :dudek:

 

Lahko ti recem se enkrat good luck...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sve?ke so nove. nevem pa zakj non stop ventilator leti, kot da bi bil motor pregret. ma? mogo?e elektri?no shemo.

 

Stari verjetno vem re?itev za tvoj problem in je tako enostavna da sem sam rabil 4 dni da sem po?tudiral in 10 minut da sem zrihtal. :blush:

Samo ZS preveri.

 

PS.Je pa bolj kavbojska napaka (hardver pa to) kot elektronika, ena sama ?i?ka. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Stari verjetno vem re?itev za tvoj problem in je tako enostavna da sem sam rabil 4 dni da sem po?tudiral in 10 minut da sem zrihtal. :blush:

Samo ZS preveri.

 

PS.Je pa bolj kavbojska napaka (hardver pa to) kot elektronika, ena sama ?i?ka. :angry2:

 

A nam bosta vi2 profesorja zaupala ?e sta re?ila. al je to Private...:):) :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po?akajmo ?e malo. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdravo,

 

sem pogledo kompletno in?talacijo. nisem na?el nobenega kabla, ki bi izpadel oz. oksidiral. ?e ?katlo z varovalkami in releji sem vzel narazen in je vse O.K.

Napisano

Zdravo,

 

sem pogledo kompletno in?talacijo. nisem na?el nobenega kabla, ki bi izpadel oz. oksidiral. ?e ?katlo z varovalkami in releji sem vzel narazen in je vse O.K.

 

Madona...pa to je ko ra?unalni?ki virus

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.