Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

pozna kdo mehanika, ki zna kvalitetno zavariti rezervoar za gorivo (Lj in okolica)? Cena novega je ca. 750 EUR, ampak zaradi ene luknjice ga ?e ne bi menjaval... <_<

 

Robert

Napisano

Pozdravljeni

 

Hja...............varjenje posode goriva ni pameten posel..................hitro lahko vse skupaj po?lje v cvet.

Na veteranih se tak?ne probleme re?uje z hladnim varom, ??isti se do kovine prostor kjer pu??a, zme?a se hladni var ( dve komponenti, dobi se v Mavrici, Chemo, Merkur........................... ), nama?e ??i??eno povr?ino in pusti 12 ur pri miru. V koliko je po?kodba dosegljiva ni potrebna demonta?a posode goriva. Naslednji dan se to?i polni tank in se veselo vozi. :D

 

Lep pozdrav

 

PS

Stro?ek hladnega vara cca 25,00 ? in 1 ura ?asa

Napisano

Hja druga varianta je, da da? tank dol, sprazni?, napolni? z vodo pa ni nevarnosti za ka-bum ka-bum. :hohoho:

Ker tale hladni var je bolj tako-tako. Na avtomatiku ni ravno funkcioniralo (je ?ez ?as spustilo je pa res, da je to delal o?a in ne vem kaj ga je sploh sral :P ) in bom samo zaradi tega raje ge?tel razdrl in stori to kar sem ti napisal. No ?vasal bo sosed. B)

Napisano

Pozdravljeni

 

V koliko me spomin ?e ni zapustil, sem zgoraj napisala da je potrebno ??istiti do kovine, torej na ?isto kovino hladni var 100% dr?i - preverjeno. Lahko je pri mopedu bilo slabo ??i??eno - me?anica pa? / olje ali pa uporabljen napa?ni hladni var ( Al, CU in ne Fe ). Kakorkoli ?e, pred varjenjem se posvetujte s kak?nim kleparjem - tudi polne posode goriva z vodo je poslalo v cvet.

Obrazlo?itev:

Eksplozivna je obloga na notranji strani stene "tanka"/posode goriva in v tem primeru tudi voda ne pomaga.

 

Osebno pa menim, da je zdravje ?loveka na prvem mestu.

 

Lep pozdrav

Napisano

Hvala vsem za odgovore. :) Hladni var se mi tudi zdi zanimiva re?itev. ?e razmi?ljam o epilogu, morda se bom vseeno odlo?il za neoriginalni novi tank, v Nem?iji sem jih na?el za okrog 300 EUR.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Si nabavil nov tank?

 

Ja, na koncu sem. Medtem sem se ?e pogovarjal z raznimi mojstri. Zadnji, ki je sicer specialist za hladni var, je tank pogledal in povedal, da je spustil spoj tanka, da se tega tudi s hladnim varom ne da popraviti. <_< Predlagal je, da bi kak?ni starej?i avtokleparji to popravili z epoksi smolo, ampak ko sem govoril ?e z enim takim, je rekel, da tega ne po?nejo. Ker nimam ?asa za taka iskanja, sem se odlo?il zaklju?iti s sago.

 

Tako da sem prek spleta (http://www.autoteile-guenstig.de/) poiskal novega neoriginalnega za sprejemljivo ceno. S po?tnino vred je ca. 260 EUR.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.