Skoči na vsebino

Uf, Uf moja mazda ma pa skos ene probleme..


Priporočeno sporočilo

..jep je kr te?ko verjet ane :D

Gre pa za 323C let.95, trenutno 120000km..

Avto mam k?no leto,naredu sm z njim okol 15000 km,kar je sicer zelo malo,vendar je treba upo?tevat,da je tu kak?nih 70% mestne vo?nje..In na moje veliko za?udenje-ker druga?e popolnoma zaupam v mazde-zato sem jo tudi kupil ane :D , mam s to skozi ene probleme..Vem-treba je upo?tevat,da je avto star 10let, vendar to je pa 2much ?e...?e takoj, ko sem ga kupil, je bilo treba od?tet okoli 20000sit za neke varovalke in neki problemi z elektriko. Ampak dobro, to je najmanj. Kmalu mi je po?ila man?eta,seveda malenkost,ampak ropotati v podvozju ni nehalo,tako da je bilo treba menjat cel zglob-okoli 30000. Na tehni?nem mi povejo, da je po?ena tudi druga man?eta in sem jo seveda takoj zamenjal,hvala bogu-zglob je ostal cel. Potem se mi je zgodilo,da klju? kar naenkrat ni ?el ve? v klju?avnico in se je baje neki noter premaknilo. Ene trikrat mi je crknilo,da mi voda ni hotela ?pricat na prednjo ?ipo. Dobro-malenkost,delo pa vseeno..Potem mi je po?ila neka cev od filtra do kolektorja-30000...In zdaj-celo podvozje mi tako poka, da bom znoru. Sprednja in zadnja kolesa..Mehanik ni na spredjnih ni? na?el,na zadnjih gre pa za neko ?alco nad amortizerji..Upam samo,da ne bo predrago..V?asih tudi v armaturi po?i,ko zavijem..Potem avto,ko ga mrzlega pri?gem so obrati na 2500..To vem,da ni ?isto normalno, pa zadnje ?ase ful cuka,posebej ko je mrzel..A kar me pa ?e najbolj ?ivcira,je pa rja,ki se nabira pod blatniki..Uff kako grdo to izgleda! Enostavno ubije cel sicer lep izgled avta..In to je tudi precej?en stro?ek..In tu so ?e ostale malenkosti,ki jih pa sedaj nima smisla na?tevat.

 

Tako,za vsa popravila skupaj sem dal ?e okoli 100000sit,kar za ?tudenta res ni malo in moram povedati,da sem malo razo?aran nad mazdo in lahko samo upam,da bo po teh popravilih,ki jih bom sedaj naredil,nehala "srati"..

 

Aja-pa da ne boste mislili-avto vozim lepo-nikoli ne teram, ko je mrzel, lepo pazim..Samo res nimam sre?e z njim

 

Ta post sem napisal,da ne boste mislili,da mazde se pa ne kvarijo. Seveda,da mi je jasno,da bi z marsikaterim drugim 10let starim avtom imel ?e dosti ve?je probleme, ampak ali je to normalno, da gre skoraj 100000sit na leto za servis?

Svetujte mi kaj naredim sedaj? Ali naj ostanem pri tej mazdi in upam da po teh popravilih, da bo nekaj ?asa mir ali da bodo vedno ve?ji stro?ki? Nevem ?e koliko me bo pri?lo vse to kar imam sedaj za zrihtat,dvomim pa da bo malo :(

 

?e ima kdo izku?nje s tem avtomobilom, bom vesel kak?nega odgovora..

LP :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

Mogo?e res nima? sre?e z tem avtom, ali pa prej nima avto sre?e s prej?njim lastnikom!

Avto je treba vzdr?evat!

Ne vem za vas ampak jaz ga vsake tolko ?asa prekontroliram (olje, voda v kileru, bremz olje, podvozne, man?ete,.....) in ?e vsaj malo pazi? na take stvari, si za pol stro?kov prikraj?an - recimo zglob,...

 

Je pa tud res, da ?e ni mel prej?nji lastnik veliko stro?kov, jih bo vsaj nekaj imel naslednji, ker potro?nji material je le "potro?ni", mora? se pa zavedat da ko bo? tak?ne probleme odpravil jih ve? ne bo, ker kar zamenja?, to dr?i! Mazdinih zglobov recimo sploh ni potrebno menjavat, ?e se pravo?asno menja man?eta!

In nasploh, ?e se te?ava odkrije prej jo je la?je odpravit ko rata pravi problem!

 

Tak da, .....

Upam da si to sporihto in te ve? tvoja mazdica ne bo ?ivcirala!

V kvaliteto pa tud ne rabi? dvomit ker.......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni je pa ta avto po opisu ki si ga dal, zelo sumljiv :blink: . Kot 1 alarm mi je bil 120000km in po?eni obe man?eti. Od znanca mazda 323, nekaj ?ez 200k in obe man?eti mrknili, moja mazda 323 in pravtako nekaj ?ez 200k mrknili. Pomoje ne ravno slu?aj ampak toliko vzdr?i material (guma). 2 alarm, problemi z elektriko - posledica karambola?, 3 problem, razmajana klju?avnica - kilometri??, pa ?e podvozje - npr. na moji stari mazdi je 250k km in na podvozju ?e nobene potrebe po menjavi kak?ne roke, zgloba, ?al?ke ali bilo ?esa, edino amortizerji sigurno ve? niso kot novi.

 

Po moje najbolje da se re?i? avta, ali pa upa? da ne bo ve? presene?enj :(

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj xedos je tud star 10 let, pa sem v 3 letih imel stro?ka za POPRAVILA prakti?no ni?. Le za redno vzdr?evanje pa sem dal nekje 180 ksit, pa ?e to je bilo 90 ksit ob menjavi zobatega jermena,napenjalcev,vodne ?rpalke in dveh tesnil pokrova.Potem sem pri 170 kkm menjal zavorne plo??ice spredaj, pa 5X servis(menjava olja in oljnega filtra).VSE pa sem delal sam, tako da svojega dela nisem ?tel. Pa da ne pozabim, menjal sem kon?nike stabilizatorja zadaj(na servisu cena 17 ksit X2),lastna izdelava pa 5 ksit oba skupaj. ;)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni je pa ta avto po opisu ki si ga dal, zelo sumljiv :blink: . Kot 1 alarm mi je bil 120000km in po?eni obe man?eti. Od znanca mazda 323, nekaj ?ez 200k in obe man?eti mrknili, moja mazda 323 in pravtako nekaj ?ez 200k mrknili. Pomoje ne ravno slu?aj ampak toliko vzdr?i material (guma). 2 alarm, problemi z elektriko - posledica karambola?, 3 problem, razmajana klju?avnica - kilometri??, pa ?e podvozje - npr. na moji stari mazdi je 250k km in na podvozju ?e nobene potrebe po menjavi kak?ne roke, zgloba, ?al?ke ali bilo ?esa, edino amortizerji sigurno ve? niso kot novi.

 

Po moje najbolje da se re?i? avta, ali pa upa? da ne bo ve? presene?enj :(

Meni so prve man?ete oti?le na 100 000 a druge na 200 000 :D

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lastna izdelava pa 5 ksit oba skupaj.

Lastna izdelava? :whatever:

A si jih kar iz enih kon?nikov skup zvaril al kaj? A si dal obnovit? Katera od teh dveh variant je? ;)

nobenih kon?nikov nisem skupi varil, ampak sem ubral drugo pot in jih naredil na princip selenov.Bom enkrat slikal in slike dal pod DIY.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur.  Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.
    • Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.
    • Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor. Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel. Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...   Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd.  Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.   Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.
    • Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.    
    • Kakšni časi so prišli...   Edino ženskam z majhnimi joški verjamem, da so na pošten način dobile službo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.