Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem obiskovalcem foruma:)

Mene zanima ena stvar oz.dve. ?e kdo ve mogo?e bi lepo prosil ?e kaj pokomentira.

Imam mazdo6 letnik 2004, in do zdej mi ?e ni nobena lu?ka na armaturki crknla, zdej mi je pa ena ?la po gobe tam ko je ona tipka ki vklju?i? avtomatsko klimo, pa ?e ga zavrti? regulira? tut ventilacijo.... no skratka veste ktero tipko mislim? No ta ni osvetljena in me zanima, da nebi za tako malenkost vozil k elektri?arju, bi jas to sam zamenjal pa si ne upam kr neki tiste plastike stran vle?t da kaj ne polomim pa ?e kdo ve kje se to lepo sname ali kaj od?raufa pa ?e ima kako slikco bi ?e blo bolj?e, ?e pa ne bom pa ?e nekako ali pa ga bom moral k elektri?arju peljat.

 

Druga stvar pa je ta da se mi pri vsakem zagonu pri?ge lu?ka, ki se nahaja nad pepelnikom, in sicer to je lu?ka za air bag, gori dve ali tri sekunde in ugasne pol. Nekje sem prebral da ?e ta lu?ka zagori ob zagonu to pomeni da je izklju?en sovoznikov airbag in da se ga da vklju?it. Izklju?it se ga da samo zaradi varnosti ?e vozi? spredaj majhnega otroka v sede?u...

Zdej me pa zanima kje se to vklju?i, ker ne najdem nobene tipke ali karkoli da bi jas to vklju?il, ker ne vozim spredaj otroka.

No ?e kdo ve povedat na tele stvari se ?e naprej najlep?e zahvaljujem.

Lep pozdrav vsem in varno vo?njo.

Bo?tjan.

Bo?tjan

Napisano

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6005

 

(sam mal je treba iskat pa vse najdes)

kar se tice airbag lucke je to cist ok

airbag se sam izklop, ker je na sedezu senzor, ki zazna ce kdo sedi ali ne

 

 

Meni se je pa tisti senzor na sedezu pri sovozniku nekako po?kodoval in ob?asno mi javlja lu?ka na armaturki, da z airbagi nekaj ni v redu.

Se da napraviti kak?en by-pass mimo tega senzorja? Novi senzor (oziroma kar celi sede?) pride cca. 600 EUR :angry:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.