Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No,danes sem imel kak?no urico fraj in sem se odlo?il,da zamenjam ?arnico klime,ki mi je ?e dolgo nazaj

crknila.Oboro?en z "na?rti" i orodjem sem se lotil.

 

?e jo bo ?e kdo menjaval je tale na?rt zelo zelo uporaben.

http://forum.mazda6club.com/index.php?showtopic=111528

 

Za vse skupaj (?e razdirate prvi?) porabite kak?no urico.?e bi se (in ko se bom moral) bi to re?il sedaj v

pol urice.Res je simpl. :D

 

Tudi,ko bo izgledalo takopost-399-1243177528_thumb.jpg se ne ustra?it.Vse je pod kontrolo.

 

Za "delovno mizo" mi je slu?il prtlja?nik.(spodaj)

 

 

post-399-1243177933_thumb.jpgpost-399-1243178635_thumb.jpgTo so pa ?arnice za osvetlitev tipk.

 

Mimogrede lahko zamenjate ?e filter klime kabine,ki se nahaja pod predalom za dokumente.

post-399-1243178788_thumb.jpg

 

Kdor ni ?e videl zadnjega dela radia+cd changerja.

post-399-1243178891_thumb.jpg

 

Najbolj?e pri vsem pa je to,da ko sem vse skupaj sestavil sem ugotovil,da mi je tudi ?arnica prvega gumba

klime crknila-par dni nazaj naj bi bilo to. :jezicek:

 

?e to.Ko sestavljate vse skupaj nazaj pazite,da ne po?kodujete konektorja od vtika?a 12V pri pepelniku.

 

Z tem sem se ubadal ve? kot z celotno zadev??ino. :dudek:

 

 

Napisano

A zdej ti pa kaze 30C zunaj? :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kje so pa lucke :P

drugac pa :bravo:

 

Katere lu?ke? :whatever:

 

A zdej ti pa kaze 30C zunaj? :blush:

 

ah ne,sej tistega sploh nisem tikal. :P

 

 

Napisano

Pe, men je tud ona od klime na desni mrknala. Zgleda majo M6 naravo, da vse kar crkne, je na "desno" :P

Lp,

D

Napisano

Pe, men je tud ona od klime na desni mrknala. Zgleda majo M6 naravo, da vse kar crkne, je na "desno" :P

 

se pravi,da so "desni?arski" avti,al kaj? :aaaaa:

 

 

Napisano

se pravi,da so "desni?arski" avti,al kaj? :aaaaa:

 

ni? hudga... ?e ga v rikverc vozi? je levi?arski ;)

33112_1.png

Napisano

ni? hudga... ?e ga v rikverc vozi? je levi?arski ;)

 

...se pravi,da tudi "odgovorni" trenutno furajo rikverc. ;)

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Malemu je uspelo stla?it dva cdja v en slot na changerju, pa ?e ?e imam razdrto bom zamenjal ?e ?arnice v gumbih. Zanima me kje se kupijo te ?arnice (razen na original servisu zlate oz. iz platine).

Napisano

Malemu je uspelo stla?it dva cdja v en slot na changerju, pa ?e ?e imam razdrto bom zamenjal ?e ?arnice v gumbih. Zanima me kje se kupijo te ?arnice (razen na original servisu zlate oz. iz platine).

 

Nikjer.Samo na servisu.Ena mislim,da je 12?.

 

 

Napisano

Alex, ma? slu?ajno kako fotko, kak zgledajo te ?arnice?

Thx!

 

lp,

D

 

Na ?alost ne,sem stare vrgu pro?.Imajo pa na podno?ju dve ?i?ki.

 

 

Napisano

Men je tut ena crknla. Verjetno se dajo dobit samo na mazdi?

 

Men je 2X nekaj ena srala, pa sem sredinsko konzolo "premlatu" zdej ?e cca 8 mesecev dela BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na?el sem velikost 3 in 4 mm (HTE). A kdo ve katera velikost je bolj prava.

 

mi?n komplitid

 

V hteju sem kupil ?arnice, ki imajo ful dolgo rde?o ?ico (na ?alost pletenico, pb 30cm dolgo). ?ico je potrebno olupiti, olupiti je potrebno tudi ?rno bu?irko, ki prekriva spoj in del ?arnice. Nato odcvika? dve ?i?ki (od ?estih ki so v pletenici - druga?e je rahlo predebelo) in ovije? okrog originalnega nosilca. Natakne? barvno prevleko. Pa?e kot na original.

 

Pri monta?i pa je potrebno paziti na konektor od v?igalnika (kot je ?e avtor te teme opozoril). Finta je v tem, da potisne?

vti?nico do polovice ven (stisne? jezi?ek na vti?nici in gre zlahka). Potem lahko brez te?av zmontira? pokrov. Ko je pokrov zmontiran, potisne? vti?nico na svoje mesto.

 

Originalna velikost ?arnice je: premer 4mm, dol?ina 9mm.Zgleda pa tako, da je samo bu?ka in dve ?ici direkt ven.

Napisano

mi?n komplitid

 

V hteju sem kupil ?arnice, ki imajo ful dolgo rde?o ?ico (na ?alost pletenico, pb 30cm dolgo). ?ico je potrebno olupiti, olupiti je potrebno tudi ?rno bu?irko, ki prekriva spoj in del ?arnice. Nato odcvika? dve ?i?ki (od ?estih ki so v pletenici - druga?e je rahlo predebelo) in ovije? okrog originalnega nosilca. Natakne? barvno prevleko. Pa?e kot na original.

 

Pri monta?i pa je potrebno paziti na konektor od v?igalnika (kot je ?e avtor te teme opozoril). Finta je v tem, da potisne?

vti?nico do polovice ven (stisne? jezi?ek na vti?nici in gre zlahka). Potem lahko brez te?av zmontira? pokrov. Ko je pokrov zmontiran, potisne? vti?nico na svoje mesto.

 

Originalna velikost ?arnice je: premer 4mm, dol?ina 9mm.Zgleda pa tako, da je samo bu?ka in dve ?ici direkt ven.

 

He,he-v tem grmu ti?i zajec. :D

Jaz sem takrat ?e mislil izpulit ta v?igalnik in ga zabrisat skozi okno.Itak ga ne rabim.

 

 

Napisano

Originalna velikost ?arnice je: premer 4mm, dol?ina 9mm.Zgleda pa tako, da je samo bu?ka in dve ?ici direkt ven.

 

Te popravim prava ?arnica je fi 4,2 X 11,7 milimetra, ven ?trlita samo 2 ?i?ki brez izolacije, dolgi cca 20 mm.

?e kdo rabi imam na kilo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?e prav vidim, so te ?arnice rde?e barve. Je ?e kdo posku?al vgradit kak?ne druge barve (recimo modre?) in kje se dobi kak?ne druge barve takih ?arnic ? :whatever:

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

?arnice so ?isto navadne, samo obarvane gumice(kondome) imajo ?ez, tako da sprememba barve ni problem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

mi?n komplitid

 

V hteju sem kupil ?arnice, ki imajo ful dolgo rde?o ?ico (na ?alost pletenico, pb 30cm dolgo). ?ico je potrebno olupiti, olupiti je potrebno tudi ?rno bu?irko, ki prekriva spoj in del ?arnice. Nato odcvika? dve ?i?ki (od ?estih ki so v pletenici - druga?e je rahlo predebelo) in ovije? okrog originalnega nosilca. Natakne? barvno prevleko. Pa?e kot na original.

 

Pri monta?i pa je potrebno paziti na konektor od v?igalnika (kot je ?e avtor te teme opozoril). Finta je v tem, da potisne?

vti?nico do polovice ven (stisne? jezi?ek na vti?nici in gre zlahka). Potem lahko brez te?av zmontira? pokrov. Ko je pokrov zmontiran, potisne? vti?nico na svoje mesto.

 

Originalna velikost ?arnice je: premer 4mm, dol?ina 9mm.Zgleda pa tako, da je samo bu?ka in dve ?ici direkt ven.

 

Zdravo !

Ali obstoja kak?na fotka o tej pletenici. Jaz sem sicer spra?eval na HTE, pa sem dobil odgovor, da so neke pletenice, vendar pa so to ledice in ne navadne ?arnice. :(

LP Aleksander

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

Zdravo !

Ali obstoja kak?na fotka o tej pletenici. Jaz sem sicer spra?eval na HTE, pa sem dobil odgovor, da so neke pletenice, vendar pa so to ledice in ne navadne ?arnice. :(

LP Aleksander

 

fotke nimam nobene, druga?e je pa to navadna ?arnica in ne ledica. Po moje bo bolj ajnfoh ?e jih naro?i? pri ajvarju - zihr ma ta prave.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.