Skoči na vsebino

Vpoklic - zamenjava nevernih Thule nosilcev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz osebno sem ?el maja 2008 s CX-7 nazaj, da nekaj ne stima, ker je distan?nik na navojni palici bil prekratek in je ves prtljaznik slonel na M4 navojni palici!!

 

So takrat rekli, tako to je (Slovenija pa? BMK), in sem moral sam skrajsati distancnike, no in kaj vidim danes:

 

UVOD

Thule letno izdela stre?ne prtlja?nike za sto novih vozil in pokriva ve? kot 1500 tipov modelov vozil na globalni ravni. Pred kratkim smo ugotovili, da serija na?ih pritrdilnih delov imenovanih KIT ni dovolj varna za uporabo; prilo?eni vijaki ne dosegajo zahtevane trdnosti. Zaradi resnega ogro?anja varnosti na?ih uporabnikov je Thule zahteval takoj?en umik s trga vseh KIT-ov, ki imajo prilo?ene sporne vijake.

 

Umik s trga zadeva vse, ki so kupili stre?ni prtlja?nik v sistemu Thule Rapid Fixpoint s pritrdilnim delom KIT od 1. januarja 2008 do 28. februarja 2009.

 

Neustrezni vijaki so prilo?eni v slede?ih pritrdilnih delih KITih Rapid Fixpoint XT sistema:

THULE 3050

THULE 3056

THULE 3061

THULE 3066

THULE 3068

THULE 3071

THULE 3077

THULE 3080

 

Neustrezni rezervni deli:

Thule 50960, 50961, 50962, 3071, 3080

 

Interni testi so pokazali, da vijak v pritrdilni nogi ne ustreza proizvajal?evim varnostnim standardom. Trdnost vijaka je neustrezna, ga dela krhkega kar pomeni, da se lahko pod dolo?enimi pritiski zlomi. Obstaja nevarnost, da se pritrdilni vijaki med vo?njo (s pritrjenim tovorom ali brez) zlomijo. V najhuj?em primeru se lahko zgodi, da stre?ni prtlja?nik med vo?njo (s tovorom ali brez) odnese s strehe. »Do danes nismo imeli nobene nesre?e. Ker pa ?elimo prepre?iti nastanek kakr?nekoli ?kode na?im uporabnikom, smo se odlo?ili umakniti s trga vse sporne pritrdilne dele KIT-e z vseh dr?av«, pravi predsednik podro?ne prodaje Magnus Welander.

 

 

 

Kako vem ali je moj stre?ni prtlja?nik THULE umaknjen s trga?

1. Ali je Va?e vozilo na spodnjem seznamu?

HONDA CR-V, 5-dr SUV, 02-06

CITROEN C4 Picasso, 5-dr MPV, 07 (with fixpoint)

CITROEN C4 Grand Picasso, 5-dr MPV, 07 (with fixpoint)

HYUNDAI i30, 5-dr Hatchback, 07-

KIA Cee'd, 3-dr Hatchback, 07-

KIA Cee'd, 5-dr Hatchback, 07-

KIA Pro cee'd 3-dr Hatchback 08-

MERCEDES A-Klasse (C169), 3-dr Hatchback, 05-

MERCEDES A-Klasse (W169), 5-dr Hatchback, 05-

MERCEDES B-Klasse (W245), 5-dr Hatchback, 05-

SUBARU Impreza (Mk.III.), 5-dr Hatchback, 07-

SUBARU Impreza (Mk.III.), 4-dr Sedan, 07-

FORD Mondeo, (MK.II) 5-dr Hatchback, 01-03, 04-07

FORD Mondeo,(MK.II) 4-dr Sedan, 01-03, 04-07

MAZDA 3, 4-dr Sedan, 04-

MAZDA 3, 5-dr Hatchback, 04-

MAZDA Axela, 4-dr Sedan, 04- (JPN)

MAZDA Axela, 5-dr Hatchback, 04- (JPN)

MAZDA 6 (Mk I), 4-dr Sedan, 02-04, 05-07

MAZDA 6 (Mk I), 5-dr Hatchback, 02-04, 05-07

MAZDA Atenza (Mk I), 4-dr Sedan, 02-07(JPN)

MAZDA Atenza (Mk I), 5-dr Hatchback, 02-07 (JPN)

MAZDA CX7, 5-dr SUV, 06-MAZDA CX9, 5-dr SUV, 07-

MAZDA Demio, 5-dr Hatchback, 07-

MAZDA Mazda 2, 5-dr Hatchback, 07-

MAZDA CX7, 5-dr SUV, 06-

MAZDA 6 (Mk.II.), 5-dr Hatchback, 08-

MAZDA 6 (Mk.II.), 4-dr Sedan, 08-

MAZDA Atenza (Mk II.), 5-dr Hatchback, 08-

MAZDA Atenza (Mk II), 4-dr Sedan, 08-

MITSUBISHI Lancer, 4-dr sedan 07-

MITSUBISHI Lancer, 5-dr Hatchback, 08-

MITSUBISHI Lancer EVO X , 4-dr sedan 08-

FORD Territory, 5-dr SUV, 03-

MAZDA 5, 5-dr MPV, with fixpoint, 04-

MAZDA Premacy, 5-dr MPV, 04-

 

Mamico jim j...me prav zanima kako bodo sedaj pametni, ko bom prinesel 'modificiran prtljaznik' nazaj

 

 

http://www.thulegroup.com/en/Product-Recal...er-is-affected/

 

To?no tole sem jim nesel pod nos....

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom ?e js svojega preveril. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.