Skoči na vsebino

NFS ProStreet


qwerty

Priporočeno sporočilo

No ker mam po?itnce sm se mal igral in zbral 8 avtov (na za?etku je bilo devet kandidatov sam je BMW M3 takoj odpadel ker sem ga mogel 10x pelat da sm sploh v enem kosu na cilj pri?el), katere sem testiral ne dolo?eni progi... Ovinkov nisem ni? sekal, enaki pogoji pri vseh, enake nastavitve, enak na?in vo?nje, ?as sem meril trikrat in vpisal bolj?ega,...

 

Kandidati so pa bli: Mazda RX7, Mazda RX8, Acura INTEGRA TypeR, Audi S3, Audi S4, BMW M3 (ki je ?el adijo), Porsche 911 GT2, Nissan Skyline R34 in Nissan GT-R.

 

?ase sem pa meril najprej z nepredelano ma?ino, nato z predelano najbolj?o turbino in najbolj?imi FALKEN gumami in na koncu ?e total vse prefu...an kar se da, razen nastavitev... Predelano sam deli ki se dajo kupit... Od nastavitev je blo sam spu??eno do podna pa zavorna mo? prestavlena na 70/30 spredaj/zadaj... In to je bilo isto pri vseh...

 

?asi pa so v zaporedju kot sem predeloval:

 

Mazda RX7:__________1.56.21 1.42.03 1.26.16

Mazda RX8:__________1.52.69 1.40.20 1.21.61

Acura INTEGRA TypeR:__2.02.27 1.54.40 1.43.08

Audi S3:_____________2.04.24 1.50.20 1.39.73

Audi S4:_____________2.00.14 1.56.92 1.38.12

Porsche 911 GT2:_____ 1.47.73 1.40.89 1.30.02

Nissan Skyline R34:____1.54.70 1.47.09 1.28.19

Nissan GT-R:_________ 1.40.32 1.38.66 1.27.54

 

Zdej se pa komt vidi kdo je zmagovalec na celi ?rti... Najbolj me je presentil kak je Porsche zani? v ovinkih... Prev? drsi v po?asnih, v hitrih se pa dokaj dr?i... O Skyline-ih nimam pripomb... Peljeta kot se re?e sam tut oba mal z ritjo vesela... Audi ko audi, te?ek, neokretn in podhranjen (kljub predelavam)... Integra podn od podna, dere se na 10k rpm druga pa n?... In pol na?im Mazdam, katere so me pa tko pozitivno presenetle da aleluja... RX7 je sicer zlo "tailhappy" in rada ple?e skos po?asne ovinke, medtem ko RX8 je ?e od samga ?tarta kljub mali mo?i prot 911-ki ki ima 935HP, jo mazda z 580HP nese na celi ?rti... V ovinke gre ko noben avto, na travi nism bil nikol... Pelal skos komot nad 200... En dalj?i ovinek ko je 911-ko mi vn vrgl pr 210kmh je mazda pelala 280kmh in ?e pospe?evala... Ni da ni lepih besed...

 

Zdej vsaj vem da prodam 911 pa RX8 zrihtam do potankosti...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

EA games je za pro street vlozila 3 mio $ v razvoj to igro samo za teste na resnicnih (original) avtih

 

nikjer pa ni blo govora o sponzoriranju :D

 

sponzorji so kupci... najprej pa posojila in kredit vzamejo :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
    • To si pa nesramen do @Z M A J . Pa sej nima 250kg, da bi scuzalo baterijo na taki poti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.