Skoči na vsebino

NFS ProStreet


qwerty

Priporočeno sporočilo

No ker mam po?itnce sm se mal igral in zbral 8 avtov (na za?etku je bilo devet kandidatov sam je BMW M3 takoj odpadel ker sem ga mogel 10x pelat da sm sploh v enem kosu na cilj pri?el), katere sem testiral ne dolo?eni progi... Ovinkov nisem ni? sekal, enaki pogoji pri vseh, enake nastavitve, enak na?in vo?nje, ?as sem meril trikrat in vpisal bolj?ega,...

 

Kandidati so pa bli: Mazda RX7, Mazda RX8, Acura INTEGRA TypeR, Audi S3, Audi S4, BMW M3 (ki je ?el adijo), Porsche 911 GT2, Nissan Skyline R34 in Nissan GT-R.

 

?ase sem pa meril najprej z nepredelano ma?ino, nato z predelano najbolj?o turbino in najbolj?imi FALKEN gumami in na koncu ?e total vse prefu...an kar se da, razen nastavitev... Predelano sam deli ki se dajo kupit... Od nastavitev je blo sam spu??eno do podna pa zavorna mo? prestavlena na 70/30 spredaj/zadaj... In to je bilo isto pri vseh...

 

?asi pa so v zaporedju kot sem predeloval:

 

Mazda RX7:__________1.56.21 1.42.03 1.26.16

Mazda RX8:__________1.52.69 1.40.20 1.21.61

Acura INTEGRA TypeR:__2.02.27 1.54.40 1.43.08

Audi S3:_____________2.04.24 1.50.20 1.39.73

Audi S4:_____________2.00.14 1.56.92 1.38.12

Porsche 911 GT2:_____ 1.47.73 1.40.89 1.30.02

Nissan Skyline R34:____1.54.70 1.47.09 1.28.19

Nissan GT-R:_________ 1.40.32 1.38.66 1.27.54

 

Zdej se pa komt vidi kdo je zmagovalec na celi ?rti... Najbolj me je presentil kak je Porsche zani? v ovinkih... Prev? drsi v po?asnih, v hitrih se pa dokaj dr?i... O Skyline-ih nimam pripomb... Peljeta kot se re?e sam tut oba mal z ritjo vesela... Audi ko audi, te?ek, neokretn in podhranjen (kljub predelavam)... Integra podn od podna, dere se na 10k rpm druga pa n?... In pol na?im Mazdam, katere so me pa tko pozitivno presenetle da aleluja... RX7 je sicer zlo "tailhappy" in rada ple?e skos po?asne ovinke, medtem ko RX8 je ?e od samga ?tarta kljub mali mo?i prot 911-ki ki ima 935HP, jo mazda z 580HP nese na celi ?rti... V ovinke gre ko noben avto, na travi nism bil nikol... Pelal skos komot nad 200... En dalj?i ovinek ko je 911-ko mi vn vrgl pr 210kmh je mazda pelala 280kmh in ?e pospe?evala... Ni da ni lepih besed...

 

Zdej vsaj vem da prodam 911 pa RX8 zrihtam do potankosti...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

EA games je za pro street vlozila 3 mio $ v razvoj to igro samo za teste na resnicnih (original) avtih

 

nikjer pa ni blo govora o sponzoriranju :D

 

sponzorji so kupci... najprej pa posojila in kredit vzamejo :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.