Skoči na vsebino

?tevci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ?e se dajo dobit kake krom obrobe za ?tevce? Gre za mazdo 626 00.l

?tevi so enaki kot pri premacyu (prenovljeni premacy) sam da 626 nima teh krom obrob.

Napisano

Saj tudi prenovljeni Premacy jih originalno nima...jaz sem moje dobil iz ZDA;zgledajo pa takole:

Objavljena slika

Objavljena slika

Stali so me cca. 60 EUR z vsemi stro?ki;kak?ne pametne pa najde? tudi na Ebay-u.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Nope, nisem z Ebaya naro?il;to smo meli group buy preko mazda community.de. Najbolj?e je da gre? na www.ebay.de in i??e? pod tachoringe in najde? recimo tole:Tachoringe Ebay

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Samo pazi, da pravilne naro?i?...?e ti nem??ina ne dela preglavic se oglasi na www.mazda-community.de in malo poi??i kak?no temo o tachoringih, da bo? zvedel katere se spla?a naro?it.?e se pa prav spomnim pa so tele od uporabnika dagobert83 kr ok.

Zmonirat pa jih ni te?ko;?e bo? rabil kak?no pomo? se kr obrni name.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

vuk lp,z kolegom se resno zanimava za ?tevce(obro?ki),in sicer mazda 626ge in mazda 323f,problem je ker nimava pojma o nem??ini,pe te zato spra?ujeva ,?e je kaka mo?nost da bi ti nama to naro?il 100% uzameva!

Napisano

Hmmm...na?eloma bi se dalo kaj zmenit, vendar bi potreboval denar vnaprej ter seveda kaj bi vama naj naro?il...mislim, da me tukaj dovolj ljudi osebno pozna, tako da mi ni problema zaupati.

Ostale stvari pa bi blo bolj?e,da se zmenimo preko maila ali PM. Zaenkrat se bom pozanimal kolko so po?tni stro?ki za dva kompleta,stro?ek nakazila v tujino pa pri moji banki zna?a 1200 SIT.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Vuk najbol?e da odpre? kak?no agencijo kupovanje izedlov preko e-baya in si dobavitelj!  Saj ve?, hec :D  ;)

He,he...aja sem ti pozabil povedati,da k stro?kom pri?tem ?e mojo odkupnino,da ti izro?im tvoj shortshifter;trenutno zna?a pija?a v mojem 'omiljenem' lokalu. ;):D

lp

P.S. A mail kaj gleda??

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.