Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!sem nov na forumu in imam te?avo na

m6 136d l.2003m kjer mi lu?ka za airbag zasveti dvakrat hitro in enkrat dolgo

to vse trikrat potem sveti stalno. :angry2:

Prosim ?e ima kdo tabelo napak.

hvala in lp :vino:

Napisano

pozdravljeni!sem nov na forumu in imam te?avo na

m6 136d l.2003m kjer mi lu?ka za airbag zasveti dvakrat hitro in enkrat dolgo

to vse trikrat potem sveti stalno. :angry2:

Prosim ?e ima kdo tabelo napak.

hvala in lp :vino:

 

To ti je kod gre?ke 21. Radi se o gre?ki suvoza?evog airbag modula. Priklju?enjem na dijagnostiku se mo?e po WDS kodu vidjeti to?no o ?emu se radi. Moguće je da je samo lo? kontakt na ?utom konektoru koji se nalazi ispod suvoza?kog sica. Otpoji akumulator pa probaj nekoliko puta otpojiti i spojiti konektor. Preporu?am i ?pricanje kontakt sprejem, ali onim za elektroniku!!!

 

LP

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
    • Jaz bom samo to še komentiral:           Zelo dobro si zapomnite:   mediji vam prikazujejo samo del resnice!               @Boss, mislim, da se tu oba strinjava, kajne?
    • Sem se odpravil v trgovino, da kupim štruco kruha.   Ko sem jo zagledal, sem se v trenutku odločil, da ga ukradem...    
    • - "Zakaj si mi nalila pivo v kozarček za šnops?" - "Ker si me sinoči prepričal, da velikost ni pomembna..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.