Skoči na vsebino

Zadnje Bremze


torstorm

Priporočeno sporočilo

Ima kdo kak?no sliko od mazde 323F,323C,... tam kjer se zajla ro?ne bremze odzadi priklju?i pri bobnu.Zanima me ker sta tam dve vzmeti, ena je da ko spusti? ro?no potegne nazaj, druga vzmet pa je na nekem ?tiftu, ni nikamor povezana in ne vem ?emu sploh slu?i, mislim da je brezveze tam.Ker mi ro?na zelo slabo prime (menjal zavorne ?eljusti zadaj za nove), sklepam ?e bi tam kaj manjkalo mogo?e.

 

Rabim res nujno.Lahko kdo ki ima ta avto to poslika?

Sliko bi rabil od zunaj od znotranje strani pri bobnu kjer se priklju?i zajla.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

najlep?a hvala za sliko.Zanima pa me ?e ker se na sliki ne vidi lepo, ali je tu ki sem ozna?il z zeleno pu??ico pri tej vzmeti kaj priklju?eno zraven kaka zajla vzvod, ne vem za kaj je to.

Objavljena slika

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tnx. Vidim da tudi ti nima? tu ni? gor priklopljeno in da ta vzmet nima nobene funkcije(ta ki se ne sveti in je navpi?no).Me prav zanima zakaj so to sploh naredli zraven.

Kako pa tebi ro?na prime, ?e jo zategne? mo?no ti blokirajo zadnja kolesa.... ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

od katere pa si vzel diske, ker 1.6 ni imela odzadi diskov.

Bremze pa sem kon?no zrihtal, nisem vedel ve? kaj naj delam, pa sem probaval in ugotovil na koncu da zajlo sem do konca odpustil jo potegnil nazaj in pritisnil nekajkrat bremzo za nogo, da se je vzvod za ro?no na?telal.Zdaj pa prime kot mora.Problem je bil v tem da se ni na?telalo dovolj da bi lovilo.

 

Jaz sem mislil dati odzadi tudi diske, od 323f gt,samo nikjer ne najdem nobene razbite na kakem odpadu.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.