Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Hello

 

Ali ?e kje obstajajo te navadne barve za barvanje avtov in ne te vodne kje je potrebno potem ?e vse lakirati da se vse skupaj ne spere? Imam neke malenkosti za pobarvatna nevidnih mestih in bi to sam pobarval ?ez zimo v gara?i... Menda te ne obstajajo ve?,ampak.... <_<

 

Hvala lepa za odgovore

Napisano

to sm tud jst sli?u, da ne obstajajo ve?, sam sprva nism verjel

 

menda je bliz ?alca (Podvin, Gotovlje, Lo?nica, tam nek) ena trgovina z barvami, pa zme?ajo ti tud po ?elji

morm fotra pra?at za ime

Lp,

D

Napisano

obstajajo... samo jih ti kot navadni smrtnik ne bo? mogel kupiti mora? imeti s.p iz te obrti da bo ti lahko prodajalec teh barv lahko prodal barvo ,ki je na osnovi laka to po vse zaradi okolskih re?i kot so deponiranje ostankov barve,shranjevanje barve ipd...

gremo na?i.....

 

Napisano

To se pravi bom moral na Hrva?ko po 0.5 litra barve,zato ker sem navaden smrtnik in ker nisem s.p ali karkoli drugega... :angry2:

 

Pa ima kdo kak?ne veze in se da to zrihtat? :blush: Veze in poznanstva,a ne... :bravo::danzoman:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.